![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij het lezen van de titel van deze thread had ik een spontane en massale betuiging van medeleven verwacht, zonder onderscheid van persoonlijke maatschappijvisie. Bij het openklikken blijkt het business as usual. Enkelen zijn er zelfs al in geslaagd om de link te leggen met allochtonen. Bij zo'n gebrek aan respect schieten woorden te kort. Ik stel daarom voor om de thread te stoppen.
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Iemand die zo ziek is dat hij/zij op de gedachte komt om die meid om te brengen en in een zak in het water te werpen, moet zo iemand nog profiteren van het sociale vangnet? Heeft zo'n persoon nog recht op bijstand? Of moet zo'n persoon gewoon een spuitje krijgen vermits hij/zij nu wel bewezen heeft nuts te zijn in de overtreffende trap.
Mijn deelneming aan de familie.
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Bij mij ook hoor. Ik denk dat dat ook wel de bedoeling is van zulke filmpjes ...
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nu vlug op de 'democratische' partijen stemmen dan kunnen ze de strafmaat nog wat verlagen. En dan klagen dat recidieve criminelen in onze maatschappij rondlopen (en misdaden kunnen blijven plegen) i.p.v. in de cel te zitten. Je krijgt op dat gebied natuurlijk een beetje waar je om vraagt. Laatst gewijzigd door Beagle : 4 mei 2007 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gedaan door een of andere freak, kan zelf een freak uit de omgeving zijn, maar wel niet zomaar even uitgevoerd, Nog geen spoor van ontvoering gevonden, fiets weg, gsm weg, en het lijk mooi ingepakt, alleen niet genoeg verzwaard blijkbaar, anders was ze misschien nooit teruggevonden. Ze gaan een moeilijke dobber hebben om uit te vissen wat er precies gebeurd is, waarom en waar, omdat ze ten eerste al geen plaats delict hebben, misschien met wat geluk vinden ze DNA sporen op het lichaam , maar na X dagen in het water zal dat al moeten lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 4 mei 2007 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk kunnen ze het exacte uur van overlijden vaststellen, alhoewel na X tijd in het water zal dat ook wel al een probleem zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Woorden van medeleven schieten trouwens tekrot bij het verdriet dat familie, vrienden en kennissen nu moeten voelen. R.I.P
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 4 mei 2007 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, alleen al het feit dat niemand die fiets terugvind, iemand was daar goed op voorbereid, om alle bewijs weg te kunnen moffelen en het lijk snel en zonder sporen achter te laten, te doen verdwijnen... Dit was geen amateureke of een uit de hand gelopen verkrachting of wat dan ook, hier heeft iemand goe over nagedacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Je zou nog eens versteld van hoe vaak de dader het slachtoffer goed kende....
Ik begrijp niet waarom een overvaller of verkrachter al die moeite zou doen om haar zo te verbergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat de doden niet meer spreken
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Maar daar zou ik last krijgen van linkse activisten die komen zagen over hoe iedereen recht heeft op een eerlijk proces, deze man heeft allicht een moeilijke jeugd gehad, gediscrimineerd geweest, geen kansen gehad... en staan ze rond mij te zingen "de wereld is voor iedereen".
![]() |
![]() |
#75 |
Schepen
|
![]() Annick is een nicht van mij, dus toen ik deze thread zag langskomen, dacht ik 'mooi, een teken van medeleven'. Maar de manier waarop sommige reageren, is echt te erg voor woorden!
Ik hoop alvast dat de dader(s?) zeer snel worden gevonden. Ik ben alvast blij dat haar lichaam is gevonden, want leven in onwetendheid is nog veel veel erger. Een geluk dat een wandelaar iets heeft opgemerkt, anders waren we nog zeer ver van huis. Mijn persoonlijke mening van dit gebeuren? Ze werd al ziek tijdens de fuif. Mijn inziens lijkt het zo dat de dader(s) op die fuif aanwezig was, misschien iets in de drank gedaan? En nadien gevolgd. De autopsie zal moeten uitwijzen of er sprake is van fysiek geweld (verkrachting) of eventueel een verdovend middel. De tijdspanne is zeer vreemd. Vertrekken rond vier uur, en berichtje om vijf uur sturen? Martine belde m'n nicht 's morgens op, gaat eerst af. En bij tweede poging direct uit. Ik wil me zelfs niet inbeelden wie dit gedaan heeft en wat ie ondertussen aan het doen was!! ![]() Hopen, hopen, hopen, dat is het enige wat we kunnen doen momenteel. Hopen dat gerechtigheid geschied en dat de dader(s) levenslang krijgt. Voor mijn part zelfs de doodstraf. Iedereen die moedwillig dood, verdient in mijn ogen ook de doodstraf (met uitzondering van bepaalde gevallen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit verhaal heb ik al vrij snel na de verdwijning gehoord, weliswaar uit vierde hand ofzo. In hoeverre dat dit dan ook écht klopt is niet echt duidelijk. Ik veronderstel dat de speurders hun werk wel gedegen zullen doen...
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
T'is ofwel dat, ofwel zitten er tegenwoordig veel schurken in de struiken van dat natuurpark, klaar voor extreme wurgseks
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |