![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn het dan geen 'goede sossen' geworden voor rechts? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() de moderne sos is een bankier
en omgekeer natuurlijk en ze leven bij goedkeuring van de nuttige idioten een sikel in de buurt zou van tijd mooi zijn Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 mei 2007 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En denkt groen echt dat ze door de rijkdom te verminderen de armoede gaan verminderen? Of is het gewoon ouderwetse afgunst. Nijd. Gewoon niet kunnen verdragen dat een andere meer success heeft. Groen laat zich hier van hun roodste kant zien. De enige die van hen mogen graaien zijn politici...
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In Zwitserland is onlangs een "Groen Liberale" partij opgericht. Is in België volgens mij ook behoefte aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat houd ook in dat ik absoluut niet tegen het feit ban dat geniale ondernemers, knappe artiesten, bollebozen van geleerden zo rijk worden als de zee diep is. Bill Gates, de rijkste van de wereld, heeft al zijn geld in nuttige projecten gestoken om zieke kinderen te genezen. Daar zie ik geen schurk in: geen schandalige rijke. Het gaat hem ook niet om jaoezie: iedereen bewondert memnsen die met veel verstand, veel inzicht het ver brengen, ik ook! Maar dat er naast die heel rijke mensen ook heel arme mensen bestaan. Dat de twee dus samen voorkomen: dat vind ik schandalig. Men moet dus iets doen aan dat onevenwicht. Als er geen sukkelaars meer zijn dan mag je van mij ongeremd rijker worden. Als econoom meen ik, niet op basis van een "geloof" maar aan de hand van allerleid duidelijke indicaties, dat indien we de armoede opruimen, niet alleen hier maar in de derde wereld, de schatrijken nog schatrijker zullen worden. Maar in de overgangsperiode moeten ze een steentj meer bijdragen, een extra tandje steken, iets minder joviaal zichzelf bedienen. Dat is geen jaloezie, dat is gezond verstand. Niet alle rijken hebben het verstand en het hart van Kill BIll: er zitten daar stommekloten bij met veel geluk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, dus u vindt iedereen die minder dan € 500 000 op zijn spaarrekening heeft staan arm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gekende reactie van extreem-links. Ze dulden geen kritiek. *knip* privacy. Laatst gewijzigd door Antoon : 2 mei 2007 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister naar hun nonsens, lijkt er toch enorm op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Inkomsten uit kapitaal ook voor 50 % belasten, juist zoals arbeid. Dat is de engiste faire optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik vind Groen veel te centrum, zeker niet links. Mieke Vogels maakte zelfs reclame voor Volvo. En de verhoging van de prijs van de vuilniszakken was een a-sociale maatregel, die op de kap van de armsten in de samenleving kwam. En verder is de betuttelende, paternalistisch houding eerder rechts-conservatief dan links, vind ik.
En ik ben niet eens een communist. Sommige communisten hier vinden mij "burgerlijk misvormd". ![]()
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Belast kapitaal aan 50% en je zal zien hoe snel dat kapitaal weg is uit België. Dat is slecht voor de economie, slecht voor de bedrijven en dus slecht voor de "armen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs geen meer- in België. En allerminst Groen. Maar misschien is de threadopener onderhevig aan acute parano-communisme-zienerij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kommunisten genoeg, gelukkig zonder enige invloed. Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 4 mei 2007 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij overal communistische partijen om je heen ziet, dat het communistische partijen zijn. Het zou voor iedereen gemakkelijker zijn op politics dat je overal roze olifantjes zag, daar moesten we dan niet over verder discussiëren. Verder. Bijna alle, zoniet alle ministerposten zijn een débâcle. Of niet soms? Voor mij moeten ze geen ministerpost meer opnemen, de Groenen, voor een paar essentiële onaanvaardbaarheden, zoals de toestanden in de sociale woningbouw, definitief afgevoerd worden. Met zo'n mistoestanden zie ik Groen voorlopig liever niet meer collaboreren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wacht nog altijd op argumenten die erop wijzen dat het communisten zijn. Als het zo was, zou ik er wel op stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Groen! is inderdaad zeer en zeker van doen....
Maar of het de partij is die zozeer van doen is, dat zijn voor mij andere vragen! Heb persoonlijk niet zo'n goede herinneringen aan dat partijke en..en wat meer is ze hebben mee het doodvonnis van Doel getekend. Blijkbaar waren ze tijdens paars - groen even hun ideeën vergeten..iedereen kent zinsverbijstering...ze zagen ze even vliegen... En Luc Versteylen kennen ze ook niet meer...die hebben ze verstoten.. Waar blijft het Nieuwe AGALEV, nu spirit zich verkocht heeft aan de sp.a en ze dus ook hun idealen hebben neergelegd vraag ik om een nieuw agalev. het zijn de groenen in Europa die samenwerken met de regionalisten.... Regionaal en groen! |
![]() |
![]() |