![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Banneling
|
![]() Deze vraag gaat over "een vreemd verschijnsel" in mijn thread http://forum.politics.be/showthread.php?t=88883&page=5
Daar heeft Fox een posting gemaakt -nummer honderd in deze thread- onder mijn nick. Hoe is zoiets mogelijk? Hij beschikt niet eens over mijn password... Het moet een technische fout zijn. |
![]() |
![]() |
#922 |
Minister
|
![]() Er is iets mis gegaan met je [ quote ] tags zo te zien.
|
![]() |
![]() |
#923 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn twee topics over hetzelfde:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=89113 is aangemaakt om 12.12 in Maatschappelijke Discussies http://forum.politics.be/showthread.php?t=89114 is door mij om 12.13 aangemaakt in Communautaire discussies Welk van de twee is nu "legitiem"? Ik bedoel, waar hoort dit thuis? Bedankt,evilbu
#924 |
Minister
|
![]() Ik denk dat beide topicstarters een andere wending aan de discussie willen geven. Daar waar het evilbu vooral te doen is om het laten inwijken van Vlamingen, is Sam eerder van mening dat het gaat om inwijking door buitenlanders. Volgens mij kun je op die manier heel andere discussies krijgen die elk naast elkaar kunnen/moeten blijven staan.
|
![]() |
![]() |
#925 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#926 |
|
![]() Waarom is de draad "bewijs 9/11" verplaats naar het nieuw subforum geschiedenis? Je kan zoiets actueel als 9/11 dat nog steeds de internationale politiek beïnvloed toch moeilijk als gescheidenis bestempelen?
![]() |
#927 |
Minister
|
![]() Vermits er een actuele "nieuwe wereld orde" thread bestaat, en de feiten van 9/11 wel degelijk in de geschiedenis liggen, en gezien de vraag van de forummers zelf voor een geschiedenis subforum, vind ik die thread daar het best op haar plaats.
|
![]() |
![]() |
#928 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind deze beslissing met geen enkel objectief en rationeel punt te verantwoorden. Me dunkt dat die beslissing ingegeven is niet zozeer door een objectieve evaluatie van de draden maar eerder door een subjectieve mening over de 9/11 en NWO draad.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2007 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
#929 |
Minister
|
![]() Ik stel vast dat er heel wat cross-posting tussen die twee threads gebeurt.
|
![]() |
![]() |
#930 | |
|
![]() Citaat:
"We hebben al aan één NWO draad genoeg" daar komt het op neer wat u zegt. Uw subjectieve mening, cross-posting daargelaten. De draad is bedoeld om over 9/11 te gaan wat nog atlijd actueel is. Cross-posting kan gebeuren, het is nu eenmaal normaal dat discussies met een gelijkaardig karakter wat uitwijden. Gisteren nog op Fox news dicussie over 9/11 WTC7. Moet ik dit van één dag gelezen dus posten in het geschiedenis forum. Goed bezig. http://www.youtube.com/watch?v=dTjjU...nk%5FFox%2Ehtm
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2007 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
#931 |
Minister
|
![]() Ja, want het gaat over feiten uit het verleden.
|
![]() |
![]() |
#932 |
|
![]() zo is dat !
![]()
#933 |
|
![]() Technisch gezien mag je dan alle posts over een evenement naar geschiedenis verplaatsen. Vanaf wanner is iets dan geschiedenis. 1 week? 1 maand? Het houdt geen steek. Wat telt is de actuele draagwijdte en de impact van het evenement, en je kan niet zeggen dat zoiets als 9/11 geen impact meer heeft. Het zinken van de titanic ja, maar de discussie over 9/11 toch niet.
![]() |
#934 |
Minister
|
![]() Beste,
Het gaat hier niet om feiten van een week of een maand terug, zelfs niet om feiten van een jaar terug, maar om feiten van zes jaar geleden. |
![]() |
![]() |
#935 |
|
![]() idd, vanaf een jaar of vijf kan je toch al zeggen dat het geschiedenis is
#936 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om feiten die vandaag de dag nog steeds actueel zijn, nog steeds een gespreksonderwerp waar wereldwijd miljoenen mensen zich mee bezig houden en die regelmatig de pers halen. U dumpt dit in een klein hoekje van het forum, het maakt veel duidelijk. Schande! "An inconveniant lie" is een film van 2 jaar geleden, alle gerelatreerde topics dumpen in het sub forum 'geschiedenis' dan maar! De presidentsverkiezingen in Frankrijk zijn achter de rug, dumpen in het sub forum 'geschiedenis' dan maar! ... Schande!
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die omschrijving gaat ook op voor wereldoorlog 2.
|
![]() |
![]() |
#938 | |
|
![]() Citaat:
![]() 2) Indien u het dan toch zo een schande vindt, ga dan ergens anders discussieren over 9/11 he ![]() Ik bedoel, de mods en de admins bepalen nog altijd wat waar komt te staan...
![]() |
#939 |
|
![]() ![]() Correct, er zijn ook nog tal van verenigingen die naar een objectief onderzoek vragen over het afbranden van de reichstag of heb ik het nu verkeerd? ![]()
#940 | |
|
![]() Citaat:
![]()