Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2007, 21:45   #141
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Maar je beschouwt wel de Islam als misdadig.
indien niet, dan zou ik maar eens uitkijken met de provocerende taal in je berichten.
De zuivere islam is inderdaad misdadig. De kern van de islam is misdadig. Zogenaamde profeet mohammed was een misdadiger. Ik heb dit hier reeds meermaals zitten posten. En als u wil kan ik u bedelven onder bewijzen.
Moest de islam niet de naam religie hebben was die ideologie reeds lang ondergebracht op de lijst van verboden gevaarlijke organisaties/sekten.

Laatst gewijzigd door smiley : 16 mei 2007 om 21:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 10:10   #142
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
1. Zoals in Noord-Korea, waar ook de hele familie op kamp mag, als er iemand kritiek op het regime heeft geuit? Kampen waar kinderen vechten om een intacte maiskorrel die een koe uitgescheten heeft?
2. Zoals onlangs in Irak, waar een Jezidisch (geen moslim) meisje doodgetrapt (en terwijl door een tiental GSMs werd gefilmd) werd door haar broers en andere mannen omdat ze met een moslimjongen had verkeerd?

Hopelijk was die uitspraak maar voor de grap.

Het is inderdaad een dom meisje; waarschijnlijk met een gebrekkige opvoeding. Maar zo ook die kerels; en hun gevangenisstraffen mogen lang genoeg zijn.

Een grap? Neen, dat was/is geen grap.
Belgische justitie stelt graag voorbeelden...wel ze hebben hun kans.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 14:21   #143
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hebt u dan ergens gelezen dat 1 van die Surinaamse loverboys geen islamitische achtergrond heeft ?
Ja, dat heb ik.

Er is namelijk wel al wat onderzoek verricht naar het loverboy-fenomeen. Ik las al verscheidene artikels waarin naar dat onderzoek verwezen wordt. Nu, de artikels in kwestie vind ik niet direct terug, maar ik ben er wel een paar andere tegengekomen:

Citaat:
Uit het onderzoek blijkt dat 89 procent van de bij justitie aangebrachte loverboys allochtoon is, van wie 60 procent een islamitische achtergrond heeft. De Marokkaanse loverboys opereren waarschijnlijk veelal alleen; ze worden in elk geval meestal als enige verdachte opgepakt . Van de Nederlandse, Turkse en Antilliaanse jongens werkt 80 procent in groepen. De 92 jongens werden opgepakt voor mensenhandel.
(bron)

Citaat:
Een loverboy is in 89 procent van de gevallen een allochtone Nederlander, vooral tussen de achttien en 24 jaar. 37 procent heeft een Marokkaanse achtergrond. Ze hebben altijd een crimineel verleden, weinig respect voor vrouwen en zijn uit op macht en geld. 60 Procent heeft een islamitische achtergrond. Een loverboy maakt gemiddeld 2,5 slachtoffer.
(bron)

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 17 mei 2007 om 14:22.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 16:25   #144
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik ken van de paar mensen met Marokkaanse afkomst die ik ken niet of ze nog een tweede nationaliteit hebben. Dat is niet bepaald het eerste wat ik vraag..
Geboren met een erkende Marokaanse vader is automatisch de Marokaanse nationaliteit. Punt andere regel. Dat is het hele gezever met die dubbele nationaliteit.

Citaat:
Ik bedoelde dan ook niet alleen Albanië. Maar toch goed geprobeerd.
Zowat de hele balkan is een broeihaard ruziezoekers, met geloof als exuus.

Citaat:
Ik denk dat jij je eens moet informeren naar hoe veel 15 jarigen al zijn. Sommigen daarvan zijn nog echte kinderen.
Anderen zijn dat verre van. En dan bedoel ik niet alleen qua lichaamsbouw.
Klopt, en ook daar zit een stuk problematiek. Wanneer is iemand volwassen? Nu heeft de wetgevende macht er gewoon meetbare leeftijden op geplakt. En zolang er geen andere wetten zijn HIER, is het gewoon zo.

Citaat:
Verder. Een kind dat daartoe verleidbaar is, daar scheelt ook iets met de opvoeding. Die ouders dragen ook een deel van de verantwoordelijkheid.
Och ja. Dochterlief komt thuis met Marokaans vriendje. En dan moet pa of ma dochterlief maar waarschuwen dat ze moet oppassen met die gladjakker? Maar pas op, da's een veralgemening... Discriminatie....
Of moeten ze het aanmoedigen? Dochter, begin met je hoofdschaamhaar te bedekken en moslim te worden, dan ben je zeker dat ie je niet mag misbruiken. Ook weeral discriminatie nietwaar. Hoe kan je je kinderen in deze maatschappij dan nog opvoeden, of leren dat bepaalde individuen toch niet te vertrouwen zijn.

Citaat:
(De zwaarste is NATUURLIJK voor dien loverboy. Maar hij is niet de enige)
Moraal van het verhaal. prostitutie brengt goed op, maar marokaanse pooiers zijn knoeiers. Een 15 jarige met een leuk figuurtje kan wel een pak meer binnenrijven dan €150 per uur. Er zijn verdorie hele websites en "promo"films gewijd aan zo jong mogelijk ogende mokkeltjes. Tracy Lords is een perfect voorbeeld....
In plaats van een kleinschalig crimineeltje te sponsoren had ze beter eens wat research gedaan, zelfs met wikipedia kom je al een heel end....
Kortom, zowel dader als slachtoffer zijn gewoon stomme idioten.

Neem eens een voorbeeld aan deze priester..
http://hiddenmysteries.net/geeklog/article.php?story=20070517000418381

€30000 om een 11 jarig meisje te mogen "benutten".

(Gelukkig dat ik wel een eergevoel heb, anders....)

Laatst gewijzigd door maddox : 17 mei 2007 om 16:43.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 16:40   #145
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zuivere islam is inderdaad misdadig..
Helemaal niet. Als iedereen een perfecte moslim is er geen misdaad meer, geen sex buiten het huwelijk etc etc.

Citaat:
De kern van de islam is misdadig.
Zie bovenstaande. In de kern helemaal niet. maar alleen als iedereen echte moslim is.
Citaat:
Zogenaamde profeet mohammed was een misdadiger.
Een zeer geslaagd woestijnrover en rijk gehuwd. Een vleugje grootsheidswaanzin en schizofrenie helpen.

Citaat:
Ik heb dit hier reeds meermaals zitten posten. En als u wil kan ik u bedelven onder bewijzen.
Moest de islam niet de naam religie hebben was die ideologie reeds lang ondergebracht op de lijst van verboden gevaarlijke organisaties/sekten
Dit geld voor alle religies.
Oud 17 mei 2007, 23:23   #146
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als iedereen een perfecte moslim is er geen misdaad meer, geen sex buiten het huwelijk etc etc. Een vleugje grootsheidswaanzin en schizofrenie helpen. Dit geld voor alle religies.
Bye bye vrijheid van denken en doen
In zo een wereld wil ik niet leven daarom blijf ik mij verzetten tegen elke vorm van religie.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 23:31   #147
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand heeft haar gevraagd te prostitueren, wel om aan geld te komen. Ze was beter haar oma blijven bestelen.
Die Marokkaan moet gewoon veroordeeld worden voor chantage en dan een tijdje brommen. Opgelost.
ge hebt iets vergeten:hem kastreren en daarna verbannen...Belangrijk hoor! Anders herbegint diene hé...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 23:32   #148
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
ah ja..pas op hé ik ben geen gemakkelijke
het is uw intelligentie die hier op prijs gesteld word.
Oud 17 mei 2007, 23:38   #149
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk hier weer eens. Mij domweg voor racist verslijten door een zoveelste politiek correcte idioot die denkt te lezen dat ik alle marokkanen met loverboys vergeleken heb. Het is nu eenmaal een feit dat het loverboyfenomeen met migranten te maken heeft met een islamitische achtergrond die vrouwen die geen moslima zijn of zich niet op islamitische wijze bedekken als hoeren beschouwen en behandelen.
de pooiers van eigen bodem zijn misdadigers die wel degelijk weten dat ze misdadig bezig zijn.De zogeheten "loverboys" met islamietsche achtergrond vinden het doodnormaal een westerse vrouw of meisje op dergelijke manier te behandelen.Dat is inderdaad een onrustwekkend verschil, en in mijn ogen een verzwarende omstandigheid...
Oud 17 mei 2007, 23:46   #150
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar je beschouwt wel de Islam als misdadig.
indien niet, dan zou ik maar eens uitkijken met de provocerende taal in je berichten.
als je strikt volgens de islam wetten leeft in Europa, ben je automatisch een wetbreker en kom je (voor lang) in de gevangenis terecht...Dat is een feit.
Oud 17 mei 2007, 23:53   #151
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
De zuivere islam is inderdaad misdadig. De kern van de islam is misdadig. Zogenaamde profeet mohammed was een misdadiger. Ik heb dit hier reeds meermaals zitten posten. En als u wil kan ik u bedelven onder bewijzen.
Moest de islam niet de naam religie hebben was die ideologie reeds lang ondergebracht op de lijst van verboden gevaarlijke organisaties/sekten.
en wat is nu het verschil tussen een sekte en een religie? Een religie is een sekte met veel aanhangers.In het begin waren de christenen gewoon een afvallige joden-sekte.Die uitgegroeid is tot een zodanig talrijke mensenmassa dat men ze wel een religie moesten noemen...De moslims, dat is juist hetzelfde: in het begin aanzag men die als een bende halvegaren.In Mekka werd daar eens goed mee gelachen.Da's wel gedaan nu.Ondertussen zijn er in de wereld wel veel traantjes gestort, en hebben er rivieren vol bloed gevloeit door en voor dat "religie"...
Oud 18 mei 2007, 05:28   #152
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Bye bye vrijheid van denken en doen
In zo een wereld wil ik niet leven daarom blijf ik mij verzetten tegen elke vorm van religie.
Een goed georganiseerde religie ruilt vrijheid in voor veiligheid.
100% veiligheid is 0% vrijheid.
De Koran, als ie perfect gevolgd word door iedereen geeft effectief 100% veiligheid. Dat is zelfs iets wat de bijbel niet kan waarborgen.

Op dit moment geef ik België 50/50. Men is net vrij genoeg om zich aan veel te ergeren, maar de veiligheid is net voldoende om geen extreme maatregelen te moeten nemen.
Oud 18 mei 2007, 08:07   #153
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Wat wenst u dat we daarop zeggen ?
Dagelijkse kost , toch ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 08:10   #154
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Als iedereen een perfecte moslim is er geen misdaad meer, geen sex buiten het huwelijk etc etc.
Goe gelachen.
En waar ga je die vinden, die perfecte moslim ?
Net zoals je geen perfecte katholiek gaat vinden.
Oud 18 mei 2007, 08:20   #155
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
het is uw intelligentie die hier op prijs gesteld word.
met mijn intelligentie is niets mis mee, maar de jouwe daarentegen....
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 08:29   #156
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Goe gelachen.
En waar ga je die vinden, die perfecte moslim ?
Net zoals je geen perfecte katholiek gaat vinden.
Tja, dit toont alleen de hypocrisie rond religie aan.

Maar indien en als zou het "perfect kunnen werken"

Mensen zijn inherent egoïstisch, en het kapitalisme als religië steunt hierop. De meeste andere religiês en levensbeschouwingen proberen iets uit de mens naar voor te halen wat helemaal niet zo belangrijk is.
We zijn geen mieren of bijen hoor.
Oud 18 mei 2007, 08:45   #157
hurricane
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tja, dit toont alleen de hypocrisie rond religie aan.

Maar indien en als zou het "perfect kunnen werken"

Mensen zijn inherent egoïstisch, en het kapitalisme als religië steunt hierop. De meeste andere religiês en levensbeschouwingen proberen iets uit de mens naar voor te halen wat helemaal niet zo belangrijk is.
We zijn geen mieren of bijen hoor.
Inderdaad, als het perfect zou kunnen ...
Jammer genoeg bestaat er niets perfect op de wereld.
En wat betreft de mieren en de bijen, moet ik je tegenspreken.
We zien onszelf het liefst van al als een soort die ver boven de dieren staat maar we kunnen niet ontkennen dat we, zoals alle levende wezens, een instinct bezitten.
En daar hoort ontegensprekelijk de drank om onze soort te behouden bij.
Begrijp me niet verkeerd. Ook mensen met een andere huidskleur horen daar bij.
Maar dan dienen ze wel onze moeizaam opgebouwde cultuur te aanvaarden en mee te werken aan een betere wereld, waarin criminele daden, klein of groot , niet passen.
Oud 18 mei 2007, 10:00   #158
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zogenaamde profeet mohammed was een misdadiger.
Daaraan kan je de Islam niet afmeten. De Islamitische wetten waren niet van toepassing op de profeet zelf.
Oud 18 mei 2007, 10:19   #159
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Gooi de helft van de Marokkanen (de slechte helft dus) buiten, en driekwart van het zgn. 'vreemdelingenprobleem ' is opgelost.
Meer moet dat niet zijn.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 10:33   #160
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Iemand die hier niet is opgegroeid of iemand die hier geboren is maar als een buitenlander werd opgevoed en onze waarden niet heeft meegekregen die men hier in de loop van de jaren had opgebouwd zoals respect naar vrouwen toe, hoe die zich ook mogen kleden, daarvan kan men natuurlijk zoiets verwachten. Iemand die respect heeft voor vrouwen is immers niet tot zoiets in staat. Iemand die heeft meegekregen dat enkel vrouwen respect verdienen die maagd blijven tot aan het huwelijk en zich uit respect voor hun lichaam o.a. zich van kop tot teen bedekken en met hoofddoeken rondlopen (of nog erger) en die eerst en vooral moeten gehoorzaam zijn aan de man en dat diegenen die niet tot hun groep (geloofsgenoten) behoren niet gelijk zijn aan hen, zo iemand zal al vlug geneigd zijn om vrouwen die relaties aangaan voor het huwelijk (vandaar de uitgevonden gearrangeerde huwelijken en het huidige succes van datingsites voor moslims om toch maar van't straat te geraken, wat de integratie in onze samenleving zeker niet gaat bevorderen veeleer de segregatie) en vrouwen die zonder hoofddoekje rondlopen respectloos te behandelen, gaande van enkel als oefenmatras te gebruiken met de gedachte in het achterhoofd, ik trouw later wel met een maagd tot het in dit geval (waarvan er steeds meer voorkomen) tot prostitutie aanzetten van gemakkelijk te manipuleren minderjarige meisjes om er veel geld uit te kunnen slaan.

De multiculis zullen het natuurlijk niet graag horen dat een andere opvoeding (het behoud van de eigen identitiet dus) tot zulke criminele 'integratie'problemen aanleiding geeft. Diegenen die integratie meer zien dan zich alleen aan de wet houden en die pleiten voor assimilatie in plaats integratie worden natuurlijk al vlug als onverdraagzame racisten afgeschilderd. Toevallig begon men pas te spreken van 'multiculturele samenleving' en 'integratie met behoud van eigen indentiteit' en begon men pas serieuze moeilijkheden met migranten te ondervinden (want migranten zijn er altijd geweest) van zodra men met een bepaalde groep integratieonwillige migranten in Belgie en in de ons omringende landen te maken kreeg. Trek zelf uw conclusies.

"De leer zegt immers dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen. Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig.

De leer zien jonge moslims ook als rechtvaardiging om de hoofddoek te verplichten aan vrouwen, en wie hiervan afwijkt, moslim of niet, te beschouwen als hoeren en dienovereenkomstig te behandelen."

Marij Uijt den Bogaard

De enige oplossing die de pocos hebben kunnen bedenken om die 'integratie'problemen op te lossen is door toegevingen te doen, alsmaar toegeven en toegeven tot zelfs shariawetten in ons land invoeren. Doorr zichzelf en de hele samenleving te laten islamiseren. Zij kiezen voor de verdraagzame capitulatie en het verloochenen van hun eigen identiteit en waarden.

"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last."
Sir Winston Churchill

Het einde van de Europese beschaving

"De tekenen van de islam worden met de dag duidelijker. We stevenen af op het einde van de Europese samenleving zoals we die nu nog kennen. In 2025 is Brussel de maghrebhoofdstad van een grote islamitische enclave in Europa."

Moslimmannen en de hoofddoek

"De hoofddoek wordt zogezegd gedragen om te verhinderen dat de mannen seksueel opgewonden raken door de vrouwen. Leg mij dan eens waarom ik vrouwen zie met hoofddoek én rode lippen, spannende jeans en gelakte teennagels."

"In Iran steken ze zelfs de jonge meisjes van zes en zeven jaar achter een zwarte doek. Als dat echt om hun seksuele aantrekkingskracht te doen is, dan lijkt er mij iets mis met de Iraanse mannen."

De aard van het beestje

"De islam - en dat is iets wat men in politieke kringen nog altijd niet onder ogen DURFT te zien - is niet alleen een godsdienst. Het is in de eerste plaats een systeem dat zegt wat men mag doen en wat niet."

Kamelen

"De dingen waarvan de moslims nu zeggen dat ze behoren tot hun godsdienst, zijn gebaseerd op een tekst die ontstaan is in het begin van de zevende eeuw en op even oude uitspraken van de profeet. Waarvan we niet eens zeker weten of hij ze gedaan heeft. De onderwerpen gaan dus over totaal andere culturele, socio-economische en politieke zaken, in een totaal andere tijd en in een wereld die IN GEEN ENKEL OPZICHT te vergelijken is met ons hedendaags Europa. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat moslims die vasthouden aan dergelijke principes, dan ook maar - net als de profeet - moeten reizen per kameel."

Ze WILLEN niet integreren

"Men wil eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter."

Ze halen hun neus op voor het Westen

"Het dragen van een hoofddoek, het voortdurend eisen dat bepaalde islamregels algemeen erkend worden, het binnen het kader van de scheiding tussen kerk en - excuseer - moskee en staat rechterlijk afdwingen van islamregels, komt erop neer dat ze ons hele systeem afwijzen."

De islam is wel een erkende godsdienst ...

"Als je de islam volledig erkent, dan moet je voor bewezen diefstal ook de rechterhand afhakken. En dan moeten we ook toelaten dat mannen vier vrouwen hebben. En dat de slavernij weer wordt ingevoerd. Want de islam laat slavernij toe. In de islam kan je niet �* la carte eten. Je moet het hele menu nemen."

Erkenning was een stommiteit

"We hebben in 1975 een HELE grote fout gemaakt. Koning Boudewijn had de politieke wereld er beter niet toe aangezet om de islam als vijfde godsdienst in België te erkennen."

Islam verovert Europa

"Over dertig tot veertig jaar zal de streek van Noord-Frankrijk (Rijsel-Roubaix-Tourcoing) tot Rotterdam één islamitische enclave zijn. Vlaanderen en Brussel liggen daarin. Binnen twintig jaar al is Brussel de grootste maghrebijnse stad buiten de Maghreb."

Het einde van de Europese beschaving?

"Onze samenleving zal gedestabiliseerd worden. De moslims zullen probleem na probleem opwerpen, steeds meer eisen stellen en het straatbeeld bepalen. Dat is misschien het einde van de overwegend Europese cultuur."

De katholieke kerk: van naïviteit tot grote schrik

"Het droevige van de zaak is, dat velen binnen de katholieke kerk hen (de moslims) daar lange tijd in geholpen hebben. Ze dachten dat de islam de stoottroepen kon leveren in de strijd tegen de laïcisering (ontkerkelijking) van de samenleving. Pas vandaag beseft het Vaticaan hoe laat het is. Daar leeft nu de angst dat ze gewoon gaan weggeveegd worden."

Het 'Roomse' Italië behoort straks tot het verleden

"In Italië is de islam zo groot, dat het land op het einde van deze eeuw in meerderheid een islamitisch land zal zijn, zeggen sommigen pessimistisch."

De collaboratie van de multiculti's

"Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart, vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor die moslims naar hier komen tussen haakjes - wordt nu kapot gerelativeerd."

De moslims lachen met ons

"We relativeren onszelf zodanig kapot dat wij in de ogen van die mensen geen enkel respect meer verdienen. De moslims lachen met ons, ze vinden ons zwakkelingen en ze hebben gelijk.

Van de ene toegeving naar de andere

"Onze politici geven steeds meer toe. Neem nu de burgemeester van Maaseik over de boerka's. 'Ik ga spreken met de leiders van de Marokkaanse gemeenschap'. Die man moet dat niet doen. Die moet gewoon zeggen: 'De wet verbiedt de boerka. Punt'. Ze schatten de zaak TOTAAL verkeerd in. Ze denken dat alles nog ten goede zal keren, maar vergeten dat iedere aarzelende houding, iedere toegeving aan de moslims beschouwd wordt als een precedent waarop we niet meer kunnen terugkomen."

De lafheid van de politiek

"Het is toch merkwaardig dat er socialisten zijn die op 21 juli niet meer naar het Te Deum gaan. Maar ze kunnen niet snel genoeg hun schoenen uitspelen om naar de moskee te gaan. Dat komt bij heel veel mensen eigenaardig over."

Prof. Urbain Vermeulen in Het Laatste Nieuws, 27.10.2004

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798

Laatst gewijzigd door smiley : 18 mei 2007 om 10:36.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be