![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() We beelden even in dat de nazi's de tweede wereldoorlog hebben gewonnen want ik vraag mij een paar dingen af
![]() 1) Hoe zou België er nu dan uitzien? Wat zou er de voertaal zijn? Zou het deel uitmaken van Duitsland of niet? Zou Vlaanderen onafhankelijk zijn? 2) Waar zouden Duitslands grenzen ophouden? Zou gans Polen, Tsjechië en Oekraïne Reichscommisariaten worden? Wat zou er met de autochtone Slavische bevolking gebeurd zijn? Zouden ze allemaal uitgeroeid worden of zouden ze gebruikt worden als Slaven? 3) Zouden alle Germaanse landen dan verenigt worden of niet? (Vlaanderen, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Groot-Brittannië) ... m.a.w hoe zouden de Duitse grenzen eruit gezien hebben indien de nazi's hadden gewonnen
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 mei 2007 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zou in dat geval minstens een jaar in een heropvoedingskamp doorbrengen om aan uw spelling van het Nederdietsch te werken. Zoveel is zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() EN verplicht worden een jeugd kampf bij te wonen ....mor dan ni de scouts en chiro die we nu kennen en trots hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() We zouden allemaal zwarte uniformen dragen en met vier op een rij marcheren.
![]() Oh, en dan hadden we in Europa reeds lang een eenheidsmunt en grondwet gehad. Laatst gewijzigd door HAMC : 18 mei 2007 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Naar mijn herenhuis gaan om te checken of slaaf c2c men wc heeft gekuist met zijn tong.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen had dan een volkswagen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nochtans een paar sci-fi films over dat thema gemaakt ...
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 18 mei 2007 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Geen zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) meer ?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ik ben maar wat blij dat die duitsers verslagen zijn.
ik zei het laatst nog tegen een duitse vriendin van mij ik zeg 'meid' zeg ik, 'wat ben ik blij dat de russen jouw opa aan flarden hebben geschoten'. zij l�*chen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ongelooflijk...... Duitsland heeft de oorlog reeds verloren in de zomer van 1940..... Er is geen direkt verband tussen het verslaan van een vijandelijk leger en het winnen van een oorlog... ZIET men dat niet,of wat is het nu eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deutschlanddokumente.de/B...chland1941.jpg http://www.humanitas-international.o...s/campsmap.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Duitsland gewonnen had, zou Europa nu verenigd zijn, woonden de meeste Joden buiten Europa, hadden we een eenheidsmunt, zou Duitsland economisch het voortouw nemen en was het Bolsjewisme in de Sovjet Unie verslagen.
Een beetje zoals nu dus ...
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() hadden de nazis gewonnen zou er een burgeroorlog uitbreken,een rustig samenleving zou het zeker niet geweest zijn.
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat zou er met België gebeurd zijn?
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 19 mei 2007 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Geef mij maar een Mercedes
![]()
![]() |
#18 |
|
![]() elke dag Oktoberfest en lederhosen voor iedereen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
|
![]() Citaat:
Als dat nog verder was gegaan, zouden wij hier allemaal verduitst zijn. Voor Wallonië weet ik het niet, maar de moffen vonden dat wij allemaal Platduits spraken en dus waren wij ook een soort moffen. Ik ben dus blij dat de mof niet gewonnen heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ach, ik rij nu al met een Skoda aus Böhmen und Mahren...
![]()