![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Het is nooit in me opgekomen die vragen te stellen, en met uitzondering van "wat doet uw bedrijf concreet om de uitstoot van klimaatvernietigende emissies tegen te gaan?" interesseren deze mij ook niet. Hoogstwaarschijnlijk zou ik toch de antwoorden krijgen die Brandaan heeft neergepend. Het bedrijf waar ik nu werk heeft als klanten o.a. General Electric en Barco, dus dat zit wel goed
![]() Een vraag die ik wel al eens gesteld heb is: "Kan ik overuren compenseren of krijg ik die uitbetaald?". Nooit meer iets van dat bedrijf gehoord ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan verschiet C2C ervan dat ze hem zeggen : "U hoort nog van ons... "
Verder C2C da GSM eke en bedrijswagentje, als ge nen auto van 25 000 euro of meer weet te versieren is dat een extra legaal voordeel van meer dan 600 € in de maand, (zonder een druppel mazout... ) te rekenen... Om die 600 euro te verdienen moeten we dankzij onze dievenstaat al een loonsverhoging van meer dan 1200 € in de maand weten los te pietsen... Nu ja u doet maar, ik vraag mij nog ne laptop, wa training en meteen ook welke hospitalisatieverzekering ze geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brandaan hoeveel betaald gij meer als mijn huidige werkgever... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toen er eens een recessieke in zat, zijn er toch ook een heleboel van die helden heel wat minder held geworden hoor, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Voor sommigen zijn financiële redenen gelukkig niet het belangrijkste bij de keuze van hun job. De door C2C opgeworpen vragen zijn heel terecht. Je moet wel gek zijn om in een bedrijf te werken dat zich verrijkt op de kap van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moest alleen een verklaring ondertekenen dat ik eerlijk was. Het bleek een oplichtersfirma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Zoals de overheid?
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Money is money en als ik het niet krijg dan wel een ander, waarom zou ik mij daarvoor moeten schamen ? of slecht moeten voelen... ? Winst maken mag dus niet, ? nee want dat is verrijken op de kap van anderen ... jongens toch, met wat wordt die RSZ en kindergeld, dop, loopbaanonderbreking, studies etc, etc, hier allemaal betaald ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fijn dat je nogmaals bevestigt dat je er geen lor om geeft. Laat die toelichting dus maar achterwege. Laatst gewijzigd door Edina : 22 mei 2007 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie betaalt - rechtstreeks of onrechtstreeks - jouw inkomen C2C? Je beweert in de academische wereld te werken? Da's gefinancierd door de overheid. Dan neem je vandaag nog ontslag of je weigert vanaf nu je vergoeding?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 22 mei 2007 om 11:56. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C, ga je dat ook doen als je een huis moet afbetalen? als je kinderen hebt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |