![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ooit al eens op een tram gezeten in de 'moeilijke' buurten, waar de mensen niet verdraagzaam en niet voorzichtig genoeg kunnen zijn? Maar ik zie niet in waarom het racaille daar de baas mag spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje enz... Vertel mij eens wat is een Marokkaan? Een beetje enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() omdat vroeger het probleem zich niet stelde. Of omdat het een correctie is van een aanslepende toestand. Mogen die in uw ogen niet gecorrigeerd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad waarom "vastpinnen" op iets dat een utopie is Nationaliteit... veroorzaakt verdeeldheid en onverdraagzaamheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik weet niet wat voor een "toestand" jij bedoelt... Ik zie geen "toestand"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Ik had beter gezegd in mijn titel "Vlaanderen het dom gehucht van onverdraagzaamheid"
haha iedereen maar stemmen op die rechtse debielen ... en kijk na de eerste ontmoeting met de walen met hun staart tussen hun benen afdruipen. Ja de staatshervorming een utopie voor rechts vlaanderen lol. Kunnen ze terug beginnen zannikken over de vreemdelingen om hun mislukking ( zacht uitgedrukt) te verdoezelen. rechts vlaanderen met hun mooie inhoudloze 1 liners |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U zal nu opwerpen, Hoogmoed, dat niet iedereen gebaat is met het hier aangeboden onderwijs. Ik kan dit slechts bijtreden. Uw bijdragen in dit forum maken duidelijk dat het Vlaams onderwijs jammerlijk mislukte in zijn poging om u taalonderricht te verschaffen. Het soort Nederland dat u voortbrengt verraadt–ik wik mijn woorden- ofwel een (1) gerateerde educatie ofwel een (2) geringe intelligentie. Gezien de schoolplicht en gezien de kwaliteit van het hier aangeboden onderwijs, kunnen we de eerste mogelijkheid wel uitsluiten. Dus beste hoogmoed, omdat u zo dom bent dat u, spijts het beste onderwijs ter wereld, er niet in slaagt om een foutloos zinnetje voort te brengen, mag u de rest van de natie voor dommerik schelden; de dommigheden die u neerkrabbelt zijn ongevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() En vergeet niet: ze staan aan te schuiven om binnen te mogen in dat dom gehucht.
En Frankofonië leeft graag op onze kosten: voor hen geen staatshervorming! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad de intelectueel herkent men aan zijn goed taalgebruik en kennis... En het beste onderwijs ter wereld... dat zeggen ze enkel in vlaanderen. De domheid is dat jij niet snapt dat ik het over die inhoudloze rechtse praat had. Rechts populisme is mischien een betere woordkeuze. Alles wat fout loopt op een ander schuiven, terwijl de echte fouten bij hun te vinden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is een dom gehucht met domme autochtone inwoners. En de problemen zijn idd te wijten aan rechts. Maar niet op de manier dat jij bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen wandelende woordenboek en het enige nut van mijn diploma is dat ik een zaak mag uitbaten, ben ik daarvoor minder dan, laat ons zeggen... u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Internationaal onderzoek toonde aan dat het Vlaamse onderwijs mee van het beste is ter wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even nuanceren, bepaalde aspecten enzo. Op andere aspecten scoren we weer 'gemiddeld'.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Dat een Vlaming niet meer waard is dan de rest van de wereld?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |