![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Schepen
|
![]() Nu wil ik toch wel even in tweifel trekken dat ieder homo-koppel dit soort van kinky toestanden aanhangt.
Hetero-koppels doen dit soort van zaken ook. Dus homo of hetero, het is mijn ding niet, maar in de beslotenheid van je eigen seksleven doe je maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Is dat niet de eerste stap richting vervolging en genocide? Eerst de "vijand" ontmenselijken. Enfin, nu weten we tenminste dat jij zo'n type bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je moet maar denken, meer "schoon, lekker vrouwvolk" voor jouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Meer voor mij? 't zal moeten lukken, mijn madam zal dat niet goedkeuren...maar 't is niet omdat je op dieet staat dat je naar de menu niet mag kijken hé ![]() Baajdeweej Laya, is dat restaurant in de Gentsestraat naar u genoemd? Laatst gewijzigd door lantjes : 19 juni 2007 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() (@Liberalist: Wie weet? Je moest eens weten waar ik mijn inspiratie vandaan heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Intjen ver d' Oilsteneers : schoeiner as nen bloeiten avatar. (en wie dat ni verstoot trekt em een raup oit) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Minister
|
![]() Heb je het over dat restaurant rechtover den Egypteneer (Pitta Pyramide)?
Was dat een Libanees? Jammer dat ik dat niet wist, Libanees is jammmie! Volledig off topic maar in k&k is dat niet zo erg zekers? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ze toch hier blijven, dat ze zich wat minder aanstellen dan.We weten heus wel dat ze er zijn, ze moeten daarom geen optochten door de stad organiseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Schepen
|
![]() Dat de homofoben dan ook maar hun optocht door Brussel stopzetten.
Als die dat mogen, mag de holebi-beweging dat ook. Is trouwens een heel goed middel om gelijke rechten af te dwingen, want het werkt blijkbaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Yes indeed, jammer dat die weg is, 't was er niet goedkoop, maar lekker jongens toch... is er ondertussen wel al een paar jaar weg zelle... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Houden die optochten in Brussel? Komt "het centrum" daar niet tegen op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Minister
|
![]() Het is niet zo dat ik er ga tegen betogen maar adoptie door homo's vind ik toch ook niet kunnen. Het is een beetje een dubbel gevoel, aan de ene kant begrijp ik dat ze dat willen maar je zal het als kind maar meemaken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is wel niet tegen homo's op zich hé...vandaar dat het centrum zich afzijdig zal houden. Adoptie is er voor mij ook over....je zal dat inderdaad als hetero kind maar meemaken, door twee mannen opgevoed te worden, twee vrouwen is me aannemelijker...vraag me niet waarom, feeling in the gut....
Laatst gewijzigd door lantjes : 19 juni 2007 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ja, je zal het maar meemaken om als homo-kind door een hetero-koppel opgevoed te worden. Misschien moeten we dringend op zoek naar een test die bij de geboorte kan uitwijzen wat de geaardheid van het kind is, zodat we het dan bij ouders van dezelfde geaardheid kunnen plaatsen. /sarcasm off Laatst gewijzigd door adaveke : 19 juni 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen één van al die pro-janetten hier denken ook maar één moment aan die kinderen.Enkel telt de frustratie van de haumaus die geen kinderen kunnen fabrikeren onderéén... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar het kind op zich staat wel toleranter tegen 'anders' zijn. (ik ken een aantal 10-ers die opgegroeid zijn in deze vorm van gezin -al zei het zonder wettelijk kader) |
|
![]() |
![]() |