![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Tiens, ik (zowel als jij) zitten aan een toetsenbord. Hoe ver weg kan je dan zijn????
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie. Zou iets wat ik zeg ook maar enig sinds nut hebben? Zou je ook maar 1 seconde mss beginnen denken dat die vrouw geen vertegenwoordiger is van de allesverwoestende islam, maar een diepgelovige die haar geloof wilt combineren met een taak in deze rechtstaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet inderdaad WILLEN lezen HermanVK!
De islamitische indoctrinatie gaat blijkbaar zeer snel voor sommigen. Beetje triest in feite: ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen zijn die je zomaar kan hersenspoelen! Je geeft ze een paar rituelen en belooft ze eeuwigdurende orgasmes et voil�* ze zijn ermee weg. Ongelooflijk toch? Dat de moslimmutjes bekeerlingetjes niet beter weten tot daar aan toe: gewoonlijk pubermeisjes die "apart" willen zijn en zich daarom in carnavalskledij wensen te hullen. Raar genoeg bestaat er totaal geen van hogerhand opgelegde preventiecampagne hiertegen. Nochtans blijft het niet bij puberend gedrag, doch zitten ze binnen de kortst mogelijke tijd vastgeklonken aan een schare kinderen inclusief uitkeringen. Men moet maar even gaan lezen op zo'n moslimmutskes forum zoals http://moslimasinbelgie.messageboard.be/: als het niet zo triest was kan je ermee gieren van het lachen. "Naar waar ga je op verlof"????? Naar MAROKKO natuurlijk! Mag ik nog naar de begrafenis van mijn grootmoeder? Moet ik sokken dragen in mijn sandalen (ja dus! de voetfetisjisten lopen alom rond tegenwoordig!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() OMG, wordt dat er echt gezegd? Jammer dat je het forum niet kan lezen zonder lid te zijn.
Merk overigens mijn kortheid op: ik vind het gewoon geen discussie waard. Ezels die tegenwerken en enkel lezen wat ze willen lezen en hun IQ met 30 punten verlagen als van hen gevraagd wordt logisch te redeneren: ik heb genoeg stress hoor.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 juni 2007 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Het enige wat je moet doen is even naar links op het scherm kijken..
![]() Citaat:
Als je met je geloof zo te koop loopt, verwacht ik dat je weet wat je afficheert. Dus ook het feit dat je 'geloof' een aaneenschakeling is van geweld en gewelddaden, te beginnen met de profeet, de alomtegenwoordige rmp(*) mohamed. Ook dat je geloof een duidelijke onderdrukte rol voor de vrouw aankaart, thuis en onderdanig aan de man, op ALLE gebied. Dus heeft ze door haar geloof zelf al geen recht op onderwijs. Ze moet dus wel even konsekwent zijn. En heeft ze door haar geloof ook geen recht op werk en dus ook niet op werkloosheidsuitkeringen. Je bent nu eenmaal diepgelovig (???) of niet. Dat (en ieder ander) geloof valt niet te combineren met het uitoefenen van een openbaar ambt in een rechtsstaat, waar al jaar en dag christen symbolen dienen (terecht) te worden verwijderd.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 20 juni 2007 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik begrijp totaal niet waarom moslima's aan een rechtenstudie beginnen terwijl hun EIGEN SHARIA stelt dat de getuigenis van een vrouw maar de helft waard is van die van een man.
bovendien heeft Mohammed die wet (1/2 getuigenis) aangehaald om te bewijzen dat vrouwen een mankement aan hun hersenen hebben. Je moet dus ECHT wel een compleet kieken zijn om dan in dié uitrusting te willen gaan getuigen van je indoctrinatie én rechtenstudies aanvatten? Misschien heeft Mo écht wel gelijk gehad in deze? zou Youssef Le Blanc nu boos op me worden als ik vind dat moslima's allemaal een mankement aan hun hersenen hebben, terwijl ik me baseer op de koran en ahadith? Zou dit een reden mogen zijn om ze niet aan te werven? YOUSSEF????
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bolsjewieken die de grote verdedigers zijn van een godsdienst die nòg 'conservatiever' is dan het katholicisme. En dat laatste was reeds opium voor het volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Onder welke andere noemer of grootste gemene deler deze uitvoerders nog vallen maakt me geen verschil, Moslim was er één van. Ok en jammer van de rest waarop je niet reageert. Sommige zaken kan je nu eenmaal niet ontkennen, bagatelliseren....maar dus wel negeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als u vindt dat ik bepaalde zaken moedwillig negeer, dan mag u gerust zeggen waarop u wilt dat ik nog een reactie neertyp. Ik zou niet graag willen dat u op uw honger blijft zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Alleen denk ik; indien er geen reactie komt ga ik ervan uit dat ik m'n punt gemaakt heb en er weinig of niets tegen in te brengen valt. Correct? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik niet reageer kan dat de volgende zaken betekenen
Maar als de andere vindt dat er nog zaken gezegd moeten worden, is dat voor mij goed. Dus ik herhaal mijn vraag. Als je wilt dat ik op bepaalde zaken reageer, wil ik daar gerust moeite voor doen. Maar ik zelf zie het nut er niet altijd van in. Maar als jij dat wilt, dan wil ik gerust mijn luie reet verheffen. Het enige dat je moet doen is wat postnummers geven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Kun je je voorstellen hoe dergelijk optreden door 'andersgelovigen' zouden beantwoord worden in islamitische landen?
Het zou niet voor herhaling vatbaar zijn! Laatst gewijzigd door luc broes : 20 juni 2007 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Als zij ons daar pesten, mogen wij hun hier pesten'. Dat vind ik een kindermentaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Als ik je vriendelijk groet, en je reageert met een nors gezicht, dan wil ik het nog een paar keer proberen. Maar uiteindelijk zoek ik ander en vriendelijker gezelschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meid die hier haar hoofddoek eist is niet dezelfde machthebber die 'ginder' beslist dat wij dat waar ons kruisteken (ik zeg maar iets) tijdens een examen niet mogen op hebben. (Casus is compleet uit de lucht gegrepen, maar je snapt me wel.)
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Dit is dus niet uit de lucht gegrepen. Er valt in die landen NIETS te eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() Als je in Saudi Arabië aankomt op de luchthaven met een gouden ketting rond je nek met een dito kruisje eraan, dan vraagt men niet van dat af te doen. Men rukt het gewoon van je nek en kiepert het in de vuilbak. Goede raad: geen al te zware ketting dragen als je er geen beschadigde nekwervels aan wil overhouden.