![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tientallen miljoenen slachtoffers in twee wereldoorlogen (<<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>??)en dan nog beweert dat jouw zogenaamde beschaving hier zou zijn. Btw, -de invasie van Koeweit gebeurde nadat de US aan hun marionnet Saddam hadden laten weten dat die bezetting in hun ogen geen casus belli zou zijn -in de oorlog Irak-Iran werd beide partijen bewapend door de US: Beschaving, zei je? ![]() - Wat betreft de gifgasaanval op Koerden betwijfelt oa Jude Wanniski (conservatief economist, co-editor WSJ) sterk dat die door Irak werd uitgevoerd: Iran voerde toen een aanval uit in die streek. (op basis van een verslag vh US Ministerie van Defensie) Het totaal aantal geciteerde Koerdische slachtoffers komt overeen met het % Koerden in het Iraakse leger en dus met het aantal Koerdische oorlogsslachtoffers. Kwestie van onmenselijkheid: het waren Engelse vliegtuigen die fragmentatie-en fosforbommen op Bassorah dropten: west-Europeanen dus... Beschaving, zei je? ![]() <<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>?? Hetzelfde "beschaafde westen" steunde de blokkade van Irak: kostprijs, volgens internationale organisaties: een half miljoen Iraakse kinderen onder de vijf meer overleden... Beschaving, zei je? ![]() <<Europeanen zijn lang zo gewelddadig niet>>?? De beestige beelden van Abu Ghreib niet gezien? Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2007 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Weasel_words |
|
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Gij doet precies alsof élke Westerling martelt. ![]() ![]() Het is gewoon walgelijk om te zien hoe gij alle Westerlingen stigmatiseert. Tussen haakjes, het gebruik van gifgas is sinds 1918 verboden. Maar ja, gij zijt te verblind door haat om dat in te zien. |
|
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#310 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel dat aan de westerse landen die het fabriceren en leveren (en observatieteams stuurden om de impact bij oorlogvoering ervan te bestuderen...) Citaat:
Jouw "beschaafde" westerse landen stemden niet tegen de blokkade van Irak, of wél? Ze onthielden zich gewoon (of stemden voor en deden eraan mee). Gevolg: minstens 500.000 kinderen onder de 5 jaar werden het slachtoffer van de US-leugens. ("It was a very hard decision, but in the end, it was worth it" verklaarde J. Albright kalmpjes toen ze erover ondervraagd werd op CBS) Citaat:
Er sterven helaas kinderen in Irak, nog altijd, en tengevole van de miserie en burgeroorlog uitgelokt door de interventies. Het aantal is evenwel niet vergelijkbaar: een half miljoen, dat is meer dan Dresden of Nagasaki én Hiroshima... Dat het voor jou een kwestie is van de zogenaamde "morele superioriteit van westerlingen" is bewijs je door er nog even vlug en uit het ongerijmde Japan erbij te sleuren. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2007 om 13:25. |
||||
![]() |
![]() |
#311 |
Minister-President
|
![]() Filosoof, uw antwoorden gaan uitsluitend over het buitenlands beleid. Gij spreekt enkel en alleen maar over buitenlands beleid. Het westen is veel meer dan dat buitenlands beleid alleen. Bovendien gaft ge geen antwoord op mijn vraag wie er dingen zoals "mensenrechten" en "vrouwenemantiepatie" heeft uitgevonden. Laat ik even duidelijk stellen wat mijn punt is. Het westen heeft geen grote steen bijgedragen in het beschaafder maken van de wereld. Maar waar heb ik soms gezegd dat het Westen perfect is? Of dat alle Westerlingen perfect zijn? En tenslotte heb ik ook de volgende bedenking gemaakt: Als die kiezers van Laurette Oncelinks op iemand stemmen die moordenaars en verkrachters loslaat op de maatschappij en misdadigers zo min mogelijk wil straffen, in hoeverre zijn die kiezers beschaafd?
Gij doet precies alsof ik gezegd heb dat het Westen perfect is. Toon mij eens waar ik dat gezegd of gesuggereerd heb? Voor alle duidelijkheid: Ik denk dat het Westen een voortrekkersrol heeft gespeeld in bepaalde dingen. Een voortrekkersrol spelen is iets anders dan perfect zijn. Laatst gewijzigd door Stefanie : 8 juli 2007 om 22:55. |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 8 juli 2007 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#315 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yep want wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht en wij zijn slecht..... herhaal dit tot U het zelf gelooft....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vergelijk gewoon de aantallen doden veroorzaakt door westerse interventies in niet-westerse landen met aantallen slachtoffers aan westerse zijde... Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juli 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als één man, 50 slechterikken zou uitschakelen in een oorlogsituatie, dan wordt hij naar jouw maatstaf, zelf de slechterik, omdat hij meer doden maakte. Je zou beter zeggen dat een leger die veel minder slachtoffers heeft in eigen rangen dan wel bij die van de vijand, waarschijnlijk het best en meest ontwikkelde leger heeft van de twee. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die minimum 655.000 extradoden na de invasie in Irak uit de oorlogsstatistiek waren burgers... Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juli 2007 om 16:49. |
|
![]() |