Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2007, 15:46   #101
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Ach, je mag er de woorden op plakken die je wenst. Je weet goed genoeg over wat ik het heb. Laat ik het als volgt formuleren: in een samenleving is het noodzakelijk dat mensen of groepen mensen samen overeenkomen tot op zekere hoogte. De evolutie die zich nu afspeelt gaat in de tegenovergestelde richting. Een beetje begrip van beide zijden kan eraan bijdragen dit te voorkomen.
Ik denk dat er meer dan genoeg begrip is getoond aan westerse kant.
Dat tonen van begrip is beschouwd als zwakheid en wordt ge/mis/bruikt om steeds meer te eisen. Er is nul komma nul begrip te verwachten van de andere zijde.

Geen wonder trouwens als die andere zijde is opgevoed met een 'religie', die onomwonden stelt, dat de niet-gelovige moet gedood worden.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:47   #102
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je nagedacht vooraleer je dit schreef?
"Iedereen mag elkaar haten, zolang ze zich aan de wet houden." Ik dacht dat de wet bv rassenhaat verbood.

Haat en slagen uitdelen staan dicht bij elkaar.
Iedereen mag pootje-baden in de zee, zolang ze maar niet zwemmen.

In dat geval is "zolang", niet al te lang meer.

Er is wet en er is realiteit. Waar legt u de prioriteit?

Dergelijke mentaliteit bracht Hitler aan de macht op democratische wijze.
Doe zo voort.

Wetten zijn makkelijk veranderd.
Als de wet morgen zegt dat u uw dochtertje moet opofferen ter ere van de natuurgoden en dat u haar daarna dient op te eten samen met uw buren, zal u dan de wet volgen? Of ziet u geen verschil tussen zinnige en onzinnige wetten? Stop u voor het rode licht met uw fiets wanneer de straten leeg zijn om 4u 's nachts?
Ik tel maar liefst 5 (!) rationele drogredenen. :')

Nuja, laat ook maar al. Als je niet eerlijk wilt discussieren, dan hoeft het voor mij niet.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:52   #103
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

Nuja, laat ook maar al. Als je niet eerlijk wilt discussieren, dan hoeft het voor mij niet.
Je vindt geen argumenten meer? Heb ik iets verkeerd gezegd? Was in elk geval niet de bedoeling.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:55   #104
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik denk eerlijk gezegd dat die niet rooskleurig is voor ons.

Islam verovert steeds meer van deze wereld:
-door geweld in minder ge-evolueerde streken, zoals bvb. bangladesh, india en het aziatische gedeelte, waar constant geweld wordt gebruikt om te intimideren.
-door wetten te omzeilen, te negeren en aanpassingen te eisen in de Westerse wereld. (slachtingen, hoofddoek, racisme aantijgingen en CGKR om hen daarbij te helpen en ga zo maar door.)
-door betogingen (London met slogans a la 'Europe is the cancer, islam is the answer', auto's in brand steken [Parijs])
-rechtspraken in hun voordeel (de vrouw in Duitsland, die geen gelijk kreeg van de -vrouwelijke- rechter omdat ze moslima was!!)
-door eigen streken te creeren: de no-go zones in Frankrijk en ook al in belziek, enz.

Neen: het wordt hoog tijd dat Europa EN de rest van de VRIJE westerse wereld het gevaar leert onderkennen en in zelfverdediging handelt.
Er zijn miljoenen mensen gesneuveld en gedood voor vrijheid en vooruitgang en die doden draaien zich nu in hun graf om als ze zien hoe wij ons onze vrijheden één voor één laten afpakken door islam.
Nog nooit gehoord van actie-reactie? Het kookpunt is bijna bereikt. Het ziet er idd niet rooskleurig uit voor de moslims.

Laatst gewijzigd door Dycore : 16 juli 2007 om 15:55.
Oud 16 juli 2007, 15:56   #105
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar... ik had via die link een engels artikel gelezen dacht ik... tenzij dat het op één van jouw links was. Sorry, wou je (nog) niet verplichten om arabisch te leren!
Eigenlijk zou dit een verplicht vak op school moeten worden!
En dat meen ik. Het eerste wat je moet doen is je vijand begrijpen.
Dus als we allemaal arabisch leren en kennen, is er geen enkele moslim, die ons nog kan wijsmaken dat we de koran niet goed begrijpen, omdat we geen arabisch kennen.

Citaat:
Maar ik vraag me af of die bepaalde sheikh zijn vrouw ooit uitgemelkt geraakt is.... mijn tien mannelijke collega's zouden er nogal eens werk aan hebben om bij mij elke morgen (moest het elke dag? of was één slok voldoende?) hun papfles te kunnen uitmelken!
Dat wordt natuurlijk weer stof tot discussie. Ik vrees dat er harde tijden aanbreken voor de vrouwen

Het gaat hier om de gecreeerde familie band door het voeden van een kind door een vrouw. Nu in deze fatwa mag dat dus ook een man zijn.
Onder voeden versta ik, dus minstens 3 maaltijden per dag!
En om de twee uur een tussendoortje.

Dat noemt men gezonde voeding.
Dus als ik goed optel: 5 keer per dag. Want allicht ga ik dan thuis niet meer ontbijten, middageten of avondeten, want op het werk is het gratis

Ik kan alleen maar afsluiten met de eindzin van deze link:
http://atlasshrugs2000.typepad.com/a...hia_breas.html

Gotta crush this plague on humanity.
Oud 16 juli 2007, 15:57   #106
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Omdat ze met veel meer zijn en dus een machtsfactor zijn.
In BELGIE??? is het al zover?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 16:01   #107
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Nog nooit gehoord van actie-reactie? Het kookpunt is bijna bereikt. Het ziet er idd niet rooskleurig uit voor de moslims.
Maar dat is juist het grote probleem.
Het lijkt op een enorme ketel, die steeds maar meer onder druk komt te staan. En hoe groter de ketel en hoe groter de druk, hoe rampzaliger de gevolgen.

Durf jij je voorstellen wat er gaat gebeuren als die 1,5 miljard moslims plotseling de opdracht krijgen om voor allah en rmp(*) mohamed de jihad te starten.

Probeer even uit te rekenen hoeveel van die islam-aanhangers er in de vrije wereld wonen en laat die allemaal een strategisch doelwit uitkiezen.

Er zijn vliegtuigen genoeg op de wereld!!
Waar staan wij als ongelovigen tegen die overmacht. Want de 'gematigden' zullen niet bewegen, integendeel uit schrik voor hun islam en allah, dapper meewerken tegen hun gastland.

Gruwelijke realiteit!!!
Oud 16 juli 2007, 16:03   #108
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je vindt geen argumenten meer? Heb ik iets verkeerd gezegd? Was in elk geval niet de bedoeling.
Je hebt niets verkeerd gezegd. Je was gewoon intellectueel oneerlijk.
En dan stopt meestal mijn zin om nog verder te doen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 16 juli 2007, 16:03   #109
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In BELGIE??? is het al zover?
Zeker weten: je moet enkel maar rondkijken en zien wie er alles mag en wie constant in de verdediging moet, oa. door CGKR en aanverwante instituten.

Wiens zijn quote was dat nu weer?
Als allochtonen 100den auto's in brand steken, is dat een ...............
Maar als autochtone het drie keer aanklagen, zijn het ...............
Vul zelf maar in
Oud 16 juli 2007, 16:03   #110
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zou het dan niet goed zijn van uit te leggen welke drogredenen je meent ontdekt te hebben? Anders zouden je medeforumgangers nog tot de conclusie kunnen komen dat je er zo maar een ongefundeerde oneliner tussen gooit om de discussie te verstoren.
Oud 16 juli 2007, 16:04   #111
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Idem dito, mijn vriend
Oud 16 juli 2007, 16:05   #112
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar dat is juist het grote probleem.
Het lijkt op een enorme ketel, die steeds maar meer onder druk komt te staan. En hoe groter de ketel en hoe groter de druk, hoe rampzaliger de gevolgen.

Durf jij je voorstellen wat er gaat gebeuren als die 1,5 miljard moslims plotseling de opdracht krijgen om voor allah en rmp(*) mohamed de jihad te starten.

Probeer even uit te rekenen hoeveel van die islam-aanhangers er in de vrije wereld wonen en laat die allemaal een strategisch doelwit uitkiezen.

Er zijn vliegtuigen genoeg op de wereld!!
Waar staan wij als ongelovigen tegen die overmacht. Want de 'gematigden' zullen niet bewegen, integendeel uit schrik voor hun islam en allah, dapper meewerken tegen hun gastland.

Gruwelijke realiteit!!!
Jongen toch. Heb eens wat meer zelfvertrouwen. Je zou beter oppassen voor de Chinezen dan voor de moslims. Wat gaan ze doen? Met stenen naar tanks smijten? Een paar vliegtuigen uit de lucht halen? Laat me niet lachen jong. Man up. Eenmaal het hek van de dam is, zal de geschiedenis zich herhalen. Onderschat het Westen niet. Wij hebben geduld, maar als het puntje bij paaltje komt zijn wij hard en zonder genade. Bekijk onze geschiedenis maar eens. Da's niet voor de poes.

Laatst gewijzigd door Dycore : 16 juli 2007 om 16:10.
Oud 16 juli 2007, 16:08   #113
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Op welke wijze oneerlijk?
Oud 16 juli 2007, 16:12   #114
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jongen toch. Heb eens wat meer zelfvertrouwen. Je zou beter oppassen voor de Chinezen dan voor de moslims. Wat gaan ze doen? Met stenen naar tanks smijten? Een paar vliegtuigen uit de lucht halen? Laat me niet lachen jong. Man up. Eenmaal het hek van de dam is, zal de geschiedenis zich herhalen. Onderschat het Westen niet. Wij hebben geduld, maar als het puntje bij paaltje komt zijn wij hard en zonder genade. Bekijk onze geschiedenis maar eens. Da's niet voor de poes.
This. Is. The. WEEEEEEEEEEEEEEEEEST.

(En op uw andere vraag, drogredenen.)
Oud 16 juli 2007, 16:14   #115
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen: het wordt hoog tijd dat Europa EN de rest van de VRIJE westerse wereld het gevaar leert onderkennen en in zelfverdediging handelt..
Zo is het. De tijd van analyse en studie is eigenlijk al lang voorbij, het komt er nu echt op aan om te zien wat we aan de moslimplaag in Europa nog kunnen doen. De kentering komt er wel, maar ik hoop maar dat Europa snel genoeg en doortastend genoeg(niet meer gekweld door schuldgevoel en cultuurrelativisme)optreedt om de moslims tot de laatste van het grondgebied te verdrijven.
Ik denk dat we eerder onze hoop op Oost Europa moeten stellen, daar zit de moslimterreur nog in het collectieve geheugen: Polen, Balkanlanden, Griekenland ook.
In Polen bijv. komt geen islamiet binnen.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 16:35   #116
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
This. Is. The. WEEEEEEEEEEEEEEEEEST.

(En op uw andere vraag, drogredenen.)
Je begint nogal slap en kinderachtig te klinken. Wie kan hier niet discussiëren? Misschien eerst eens naar jezelf kijken?
Oud 23 juli 2007, 10:19   #117
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Ik denk dat het dragen van een hoofddoek bij vele, vooral jongere moslima's gewoon show is, komedie dus. Want ze zouden dat dus doen om geen 'indiscrete' mannelijke blikken op zich te trekken, maar hoe verklaar je dan de rest van hun outfit? Niemand kan toch ontkennen dat veel gesluierde moslima's tegelijk strakke jeans, hooggehakte schoenen, dunne bloesjes en make-up dragen... Ik denk dat dat soort zaken meer 'mannelijke aandacht' trekt dan het feit dat je geen hoofddoek draagt.

Ze willen zich gewoon onderscheiden van de 'rest', ze denken blijkbaar dat ze dan 'beter' zijn. Pfff..... wat een komedie eigenlijk....
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 11:33   #118
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik kan zeer goed discussieren.
Als ik het wil.
Oud 23 juli 2007, 11:46   #119
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan zeer goed discussieren.
Als ik het wil.
Daar heb ik begrip voor. Ik wil ook niet over de Mount Everest springen. Ik wil hem zelfs niet beklimmen.
Oud 24 juli 2007, 14:04   #120
Neptunus
Gouverneur

Standaard

VN akkoord met resolutie tegen godslastering

Thursday 26 April 2007
Novum/AP) - Islamitische landen hebben vrijdag een resolutie door de VN-mensenrechtenraad gedrukt waarin wordt aangedrongen op een wereldwijd verbod op publiekelijke godslastering. De resolutie was een initiatief van de Organisatie van de Islamitische Conferentie (OIC), die een wereldwijde 'campagne' tegen moslims en de islam aan de orde wil stellen die sinds de aanslagen van 11 september 2001 aan de gang zou zijn.

In de resolutie wordt ernstige bezorgdheid uitgesproken over pogingen om de islam in verband te brengen met terrorisme, geweld en mensenrechtenschendingen. Andere godsdiensten dan de islam worden in de verklaring niet bij naam genoemd. Wel wordt landen dringend verzocht op te treden tegen de verspreiding van racistische en xenofobe ideeën en tegen materiaal dat is gericht tegen welke godsdienst dan ook en dat oproept tot haat, vijandigheid of geweld.

De resolutie werd met 24 tegen 14 stemmen aangenomen. Behalve de Europese landen stemden ook Canada, Japan en Zuid-Korea tegen, omdat de resolutie volgens hen te veel nadruk legt op de islam en omdat ze in strijd is met fundamentele rechten, zoals de vrijheid van meningsuiting.

Meer dan een derde van de landen in de 47 leden tellende Mensenrechtenraad behoren tot de OIC. Met steun van China, Rusland, India, Cuba, Afrikaanse landen en - soms - Latijns-Amerikaanse landen kunnen zij veel van het beleid bepalen. De besluiten van de Mensenrechtenraad zijn niet bindend, maar de raad kan wel de aandacht vestigen op bepaalde kwesties.

De OIC nam het initiatief tot de resolutie vorig jaar uit verontwaardiging over spotprenten van de profeet Mohammed, die voor het eerst verschenen in de Deense krant Jyllands-Posten

Bron: Niews.nl | vrijdag 30 maart 2007
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be