![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ge kunt natuurlijk gewoon een spelletje in België beginnen
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
Ik woon nu in Antwerpen, maar mijn taal is Frans geworden. Ik hoop dat dat nog verandert, want ik ben blijkbaar slecht geïntegreerd.
P.S.: Het is Nederlands geworden nu ik werk gevonden heb. Ik ben zelfs bekeerd naar het Protestantisme (ik was Katholiek).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 juli 2007 om 21:16. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
Er klopt iets niet aan dit spel.
Ik heb bittere armoede meegemaakt in Burkina Faso, omdat ik een fabriek was die kinderen produceerde. Ik heb uiteindelijk toch geld bijeengekregen om naar België te verhuizen. Nu werken twee van mijn inwonende kinderen wat als gevolgd brengt dat ik als Burkinees 2 keer zo rijk ben als een Belg. Het doet me een beetje aan die "black richies" van South Park denken. Ik ben ook van moslim tot christen bekeerd op mijn aankomst in België. Ik verkies ook Nederlands boven Frans, ook al woon ik in Brussel. Wat ik gek vind, want ik had opzettelijk Brussel gekozen omdat Frans een belangrijke taal is in Burkina Faso. Dit doet me denken aan die "Vlaamsgezinde" Kongolezen in Brussel. Als vrouw hou ik van mijn kinderen, maar mijn man is een eeuwige werkloze. Hij begon nochtans als een goedverdienende boer in Burkani Faso. Ik kan enkel niet scheiden met zoveel kinderen. Nog een detail: toen ik pas in België woonde vrijden mijn oudste kinderen met partners met Afrikaanse namen. Toen ze later kinderen kregen noemden ze hen Kartijn of Karel. Mijn jongere kinderen zijn zelfs verliefd op een Vlaming. Ik heb twee aangetrouwde Vlamingen in mijn familie. Eén ervan heet Filip Blanck. Ik ben wel stom geweest gezien ik heb kunnen studeren toen ik 2 keer zo rijk was als een Belg. Nu mijn kinderen weg zijn ben ik straatarm. Nu hoop ik dat ik genoeg bijeengespaard heb om deftig te leven.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 juli 2007 om 21:58. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Trekt ge geen pensioen?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Staatssecretaris
|
No kidding... Ik had net vrede in Israel, stel je voor, vrede in Israel...
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ben nu naar Israël gemigreerd en ik ben opeens van religie Joods. Straf! Geboren als Koerdische Turk nochtans.
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 juli 2007 om 22:27. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe emigreren?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
Emigreren gaat niet op Real Lives 2004. Download de trail versie van 2007.
Hier vind je het wel. 14 dagen kan je het gratis spelen. http://www.educationalsimulations.com/products.html
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een mens toch allemaal bezighoud...
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hmm, wat een deprimerend spel
Ik werd geboren als Chinees in een straatarm gezin, waarvan de moeder op jonge leeftijd stierf waardoor de vader alleen met zijn inkomen als fabrieksarbeider voor mij en mijn twee broers moest zorgen. Op mijn zestiende werd ik buitengesmeten door mijn vader omwille van een verboden romance. Maar ik werkte hard op school, studeerde af en vond werk als onderbetaalde ambtenaar. Jaren na elkaar probeerde ik het beloofde land, België, binnen te geraken en op mijn 28ste werd ik eindelijk Antwerpenaar. Mijn vrouw werd boerin, en ik werkte lange dagen om geld bijeen te brengen. Ik werd uiteindelijk entertainment industry technician en mijn vrouw boerin. We verdienden goed, en ik kreeg alsmaar meer opslag, ons nieuwe huis was eigenlijk meer een klein paleis en onze levensstijl was op z'n zachtst gezegd decadent te noemen. Toen bleek dat mijn vrouw geen kinderen kon krijgen, adopteerden we twee dochtertjes, 8 en 9 jaar oud reeds. Ik verdiende ondertussen meer dan de gemiddelde Belg en kon mijn gezin makkelijk onderhouden. Op professioneel vlak ging alles goed, maar het bleek dat mijn vrouw enkel nog bij mij bleef omwille van het geld, ik zag me verplicht mijn dochter het huis uit te gooien omwille van haar relatie met een oerdomme Belg en ik kreeg maar geen promotie op het werk. Ondertussen dikte mijn bankrekening jaar na jaar verder aan, en uiteindelijk kreeg ik de zo begeerde job, maar mijn vrouw verliet mij, mijn dochters spraken niet meer met mij en op mijn 48ste kreeg ik uiteindelijk de fatale hartaanval, na een carriere van 30 jaar elke dag overwerken. Wat een vreemd leven. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Ben ik een sadist als ik dit tamelijk amusant vind?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Staatssecretaris
|
Neeh hoor
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Staatssecretaris
|
Hoi, ik ben Ahjmed Hissou, geboren in Egypte. Ik heb nog twee jongere broertjes en een jonger zusje. De eerste zes jaren van mijn leven gebeurde er zo goed als niks. Een keertje een voedselvergiftiging. Mama had nog zo gezegd dat die krokodil nog niet gaar was. Toen ik zes was, werd een groot deel van mijn land getroffen door hongersnood. Wij konden gelukkig blijven eten, dat was wel tof! Ook de volgende zes jaren waren erg saai. Je zou denken tof land Egypte met die pyramides enzo maar der valt dus niets te beleven. Mama kreeg nog wel ergens wormen, dat was minder tof. Ik ben nu zeventien en net gedaan met het school. Klaar voor de echte wereld. Net begonnen als huis-aan-huis verkoper. Blijkbaar zit dat in mijn genen. Mama en papa ook verkoper. Met ons drietjes doen we een heel dorp een halve dag! De meisjes die zijn mij evenwel niet staan, ik ben nochthans artistiek en muzikaal. Alleen ik ben zo mager als een graat, en dat is niet tof. Ik denk dat ik nog een paar jaartjes hier blijf wonen. Mijn loon is nog te laag om op eigen benen te staan.
|