Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2007, 12:43   #401
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht

nee, van maerlant kan de wereld wel alleen aan.
pas op, want ge zijt weer hard op uw bakkes aan 't gaan...
VM kan dat allemaal zelf.
"privatiseren die boel!!"

PS: wie betaalt de straten waar ge over rijdt?
Wacht, laten we dat privatiseren.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 12:47   #402
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bon, dan weten we ook dat ge een rijkeluiskindje zijt.
Jammer voor u ben ik opgevoed met het idee dat ge moet werken voor iets dat ge wilt Mijn PC, iPod, GSM,... Allemaal betaald door ervoor te gaan werken.

Citaat:
en terecht dat uw ouders belastingen betalen. belastingen dienen voor het algemeen belang. zo werkt dat. ge betaalt en ge krijgt er diensten en infrastructuur voor terug. want uw ouders gaan zelf geen bruggen en wegen bouwen hé. en geen politie-of justitie organiseren.
Ik zou liever kiezen tussen verschillende privébedrijven. Goedkoper + betere service.

Citaat:
tegelijk werkt het herverdelend.
geniaal toch?
Als het profitariaat gaat werken, zullen ze ook geld verdienen. Als ze gaan studeren met door ons betaalde subsidies, zullen ze later ook moeten afdragen. Geniaal toch?

Citaat:
natuurlijk zult ge altijd verzuurde egotrippers hebben die niet willen delen en meewerken aan het algemeen belang maar liever alles voor zichzelf houden en denken dat ze dan beter af zijn.
Inderdaad. Ik hou mijn geld liever dan het weg te geven. Raar hé.

Citaat:
dat zulke mensen niet verstoten worden door de staat en de gemeenschap van staatsburgers getuigt van een grote vergevingsgezindheid.
Nee. Het profitariaat en de staat hebben centjes nodig.

Citaat:
ge ziet, gij en uw rijke ouders zijn zo slecht nog niet af.
Nah, ze werken slechts 3 dagen per week voor de staat
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 12:47   #403
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Ok.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 21 juli 2007, 12:56   #404
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ok.
Das behoorlijk off topic, maar die straten zijn oorspronkelijk door de staat gebouwd, elke burger heeft er naar eigen vermogen verplicht toe bijgedragen, maar iedereen mag er ook gebruik van maken. Geprivatiseerde wegen vind ik niet zo handig, als de openbare wegen verdeeld worden in 5 private ondernemingen, raak ik dan nog op mijn werk zonder eerst klant te worden bij alle 5 die ondernemingen. Mag ik dan nog op straten gaan van ondernemingen waar ik geen klant van ben?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 12:57   #405
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VM kan dat allemaal zelf.
"privatiseren die boel!!"

ja, laten we verschillende bedrijven allemaal hun eigen wegennet aanleggen.
vijf autostrades van antwerpen naar gent, door, langs en over mekaar.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 12:57   #406
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Das behoorlijk off topic, maar die straten zijn oorspronkelijk door de staat gebouwd, elke burger heeft er naar eigen vermogen verplicht toe bijgedragen, maar iedereen mag er ook gebruik van maken. Geprivatiseerde wegen vind ik niet zo handig, als de openbare wegen verdeeld worden in 5 private ondernemingen, raak ik dan nog op mijn werk zonder eerst klant te worden bij alle 5 die ondernemingen. Mag ik dan nog op straten gaan van ondernemingen waar ik geen klant van ben?
Dunno. Ik weet niet of er één land is waar alle wegen geprivatiseerd zijn. Beginnen met de snelwegen is het beste idee.

Oud 21 juli 2007, 12:58   #407
van Maerlant

Standaard

Citaat:
ja, laten we verschillende bedrijven allemaal hun eigen wegennet aanleggen.
vijf autostrades van antwerpen naar gent, door, langs en over mekaar.
Dat is al net zo een idiote gedachte als het belachelijk idee dat er na de privatisering van de elektriciteit nieuwe leidingen moeten liggen in uw huis

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 21 juli 2007 om 12:58.
Oud 21 juli 2007, 12:59   #408
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:

Nah, ze werken slechts 3 dagen per week voor de staat
ze moesten fier zijn dat ze zo'n bijdrage mogen leveren aan de staat.
en blij zijn met wat ze ervoor terugkrijgen.
een stabiele, evenwichtige maatschappij waarbij ze dankzij de goede sociale zekerheid en uitstekende ordediensten en justitie niét gelynched worden door hordes hongerige proletariërs.
Oud 21 juli 2007, 13:02   #409
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Dat is al net zo een idiote gedachte als het belachelijk idee dat er na de privatisering van de elektriciteit nieuwe leidingen moeten liggen in uw huis
of dat er naast rode ook blauwe postbussen in het straatbeeld zullen verschijnen. of dat er naast Lijnbussen ook ***bussen in het straatbeeld zullen verschijnen (zoals in NL). NIet zó idioot dus, want dit scenario maakt wel degelijk kans. Allé toch als types zoals u de macht krijgen

met die elektriek hebt ge een goeie uitzondering gevonden. Maar die gaat helaas niet op voor transport van fysieke goederen (ipv elektronen).
Oud 21 juli 2007, 13:04   #410
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
dat was ook al geen succes hé.
allez, als rijkeluiskindje voelt ge dat niet zo wellicht.
Oud 21 juli 2007, 13:07   #411
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
of dat er naast rode ook blauwe postbussen in het straatbeeld zullen verschijnen. of dat er naast Lijnbussen ook ***bussen in het straatbeeld zullen verschijnen (zoals in NL). NIet zó idioot dus, want dit scenario maakt wel degelijk kans. Allé toch als types zoals u de macht krijgen

met die elektriek hebt ge een goeie uitzondering gevonden. Maar die gaat helaas niet op voor transport van fysieke goederen (ipv elektronen).
of Telenet die zijn eigen bedrading naast dat van Belgacom ging leggen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 13:08   #412
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die vergelijking gaat niet op. De leidingen liggen er, maar ik ben geen klant voor de leiding, ik ben klant omdat ik electriciteit wens. Als ik niet meer wil betalen krijg ik geen electriciteit meer. Als ik niet wil betalen, kan ik op zo'n geprivatiseerde weg lopen? Dat is de vraag.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 13:19   #413
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Treinsporen.

Oud 21 juli 2007, 13:22   #414
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Treinsporen.
daar gaan evengoed eigen loodsen, stukken spoor, en gronden zijn per commercieel spoorbedrijf. Tuurlijk, de voornaamste sporen zullen wel gezamelijk gebruikt worden, maar dat maakt het héel inefficient qua dienstregeling.
Oud 21 juli 2007, 14:01   #415
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
of Telenet die zijn eigen bedrading naast dat van Belgacom ging leggen.
Belgacom gebruikt een andere techniek dan telenet het is dus helemaal niet zo idioot dat er bedrading van belgacom naast die van telenet ligt.
Oud 21 juli 2007, 14:05   #416
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tikfoutje. Doe nu niet alsof dat opzettelijk was, ambtenaartje.
Ik vind uw Nederlands anders toch beneden alle peil.

Van West vlaanderen zeker?

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 juli 2007 om 14:07.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 14:13   #417
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik vind uw Nederlands anders toch beneden alle peil.

Van West vlaanderen zeker?
Nee, hij is niet van West-Vlaanderen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 15:37   #418
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Wie zegt dat we ons af zonderen? 1 keer per jaar een holebi-evenement en af en toe een activiteit, zoals er ook jaarlijks een vrouwendag is (om het onderwerp vrouwenemancipatie in de schijnwerpers te zetten) en wekelijks een activiteit van de lokale vrouwenbeweging. Dat is toch niet afzonderen, das is even sensibiliseren van "hé, er zijn holebi's in de sport die er niet durven voor uit komen omdat er een negatieve sfeer is, maar met wat goede wil kan je als sportclub er voor zorgen dat iedereen zich welkom voelt" om dan gewoon weer met de hetero's samen te sporten. Ik heb in lokale holebi-jongerengroep gezeten (om mezelf te leren aanvaarden als holebi en tips te krijgen over er voor uit komen) maar was tegelijkertijd ook actief in de Chiro. Het is niet of/of, beide kunnen samen gaan (op dezelfde dag is enkel een beetje onpractisch).
Ik ben zelf homoseksueel maar ik ben dat holebi-Walebi-doremiwoord kotsbeu. Dit woord is echt een parodie van pollitieke correctheid en een bewijs dat de homobeweging gerund wordt door een bende mannenhatende feministische lesbo's.
Homo klinkt iets wat klinisch maar heeft wel de mannelijke connotatie. Als iemand mij holebi noemt krijgen ze een dreun op hun neus Dat woord doet denken aan een gehandicapte hobbit.

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 21 juli 2007 om 15:40.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 15:39   #419
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na de gasramp in Gellingen is nog gebleken hoe "ontransparant" het leidingennet in dit land wel is. Die leidingen zijn nergens VOLLEDIG in kaart gebracht.

Maar dit is eigenlijk al serieus .
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2007, 15:44   #420
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Ik ben zelf homoseksueel maar ik ben dat holebi-Walebi-doremiwoord kotsbeu. Dit woord is echt een parodie van pollitieke correctheid en een bewijs dat de homobeweging gerund wordt door een bende mannenhatende feministische lesbo's.
"Linkiewinkie" vind ik persoonlijk nog dwazer. Maar dat is "rechts" en dus per definitie "politiek-incorrect".
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be