![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister
|
![]() Hou eens op dit soort mensen "Economische vluchtelingen" te noemen.
Dit zijn illegale immigranten. Hier een vluchtelingverhaal aan te breien met marteling en mishandeling incluis, is pure volksmisleiding en emopolitiek. Als op avontuur gaan voor een betere economische situatie vluchten is, en wij hiervoor onze deuren moeten open zetten, vooral als ze kinderen hebben, dan mogen wij er nog een miljard of 5 verwachten. Laten we eerst een miljoen of 2 uit Darfur uitnodigen dat zijn echte vluchtelingen. Moet kunnen. Allee, nog een toernee general voor alle economische vluchtelingen en kandidaat-vluchtelingen op kosten van de groen en links.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 31 juli 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommige advocaten. ![]()
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'k zat vanmiddag op een terras in Antwerpen, 't was net alsof ik op reis was, waarom krijgen mensen voorrang op andere mensen .. dat was m'n gevoel na de kuddes kapjesdragende en kinderwagen voortduwende moslims en de 101ste player neger voorbij zag stappen. Waar gaan ze naar toe wat doen ze ... het antwoord was na een paar uur duidelijk, ze lopen rondjes ... natuurlijk hebben ze daar gelijk in, het zou voor mezelf hypocriet zijn, mocht ik hun schoenen staan ik zou hetzelfde doen hoor! Maar is er dan niks mis bij DVZ ? Antwoord : Ja, het is ondenkbaar in dit deel van de aardkloot dat er mensen rondlopen die hier niks kunnen toevoegen, je moet ook niet zomaar binnenwandelen in een kerncentrale en de freelance jumper uithangen hé. Dan breng je niks bij en ben je dus nutteloos, om dit te vermijden mag er geen lotterij zijn maar een screening naar mogelijkheid tot inschaling, indien niet aan deze mogelijkheden voldaan is geen van beide (laat ik stout zeggen partijen) er baat bij hebben dat die persoon langer op het erfgoed blijft.
![]() |
![]() |
#364 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echter daarnet het nieuws gezien en zag dat het kindje een blauwe plek op haar been had en een fameuze schaafwonde op haar knie die volgens hun waren toegebracht door de ruwe behandeling. Dit vind ik toch stof die aanzet tot nadenken. Bovendien waren die beweringen ook incostent in de pers verspreid. Anderzijds begrijp ik wel dat ze niet als makke lammetjes in de auto gingen zitten, en dat ze door de autoriteiten dus waarschijnlijk zijn gedwongen moeten worden... De moeder is ook proberen te vluchten in de luchthaven .
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#366 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 31 juli 2007 om 23:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
als het aan mij lag >>>aub ALLEMAAL trug naar eigen land maar ja wie ben ik (en ik wil zeker mijn werk niet kwijt en ik ben geen rascist) ps heb je gezien hoe dat kind is opgemaakt door haar moeder en familie gewoon om medelij te wekken zeggen dat ze onheus behandelt zijn door de politie enzo ach nee sorry maar dat geloof ik niet .... aaaaggggrrr maar eigenlijk feitelijk wat komen ze hier eigenlijk zoeken wie heeft ze naar hier laten komen hoe hebben ze dat betaald vragen die ik me stel ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() Op het aantal rondjes dat ze liepen .. en waarschijnlijk wel zijn blijven lopen.. wat doen zo'n mensen gans de dag vraag ik me dan openlijk af?
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. wat doen veel mensen bijna de hele dag op een terras? 3. als al die mensen ondertussen ook consumeren, dragen ze bij tot de economie, denk ik. dus wie is economisch nuttig en wie niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je hiermee? (En op basis van wat concludeer je dat?)
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoi, Uh-Huh,
ik ben blij dat je toch teruggekomen bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Beweer je nu dat een kind van elf, al dan niet in opdracht van ..., zal liegen op een persconferentie? De wonden zagen er ook nog vers uit. Ik denk niet dat dat meisje veel kans gehad heeft om nog te gaan spelen ondertussen... Ik begrijp je punt wel. Ik was er ook niet bij toen het voorval gebeurde en het kan natuurlijk dat ze op een ander moment zijn gebeurd of zelfs gemaakt. Maar er is geen reden om dat zomaar aan te nemen. (Evenmin is er reden om het andere aan te nemen.) Ik wil dus enkel stellen dat het meisje een duidelijk grote 'verse' blauwe plek en een al even 'verse' schaafwonde liet zien tijdens de persconferentie. Deze stonden op haar benen.
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Minister
|
![]() Het is duidelijk het raakt iedereen. Dit is goed te zien aan het aantal reacties hier en in de media.
Men kan zo goed zijn dat het niet meer deugd. Dat is hier het probleem. Zo humaan dat het niet meer werkt, dat wetten genegeerd worden. En uiteindelijk krijgen we nog slechte punten voor onze goedheid. Wand door die goedheid duren die procedures zo lang. Door onze goedheid kunnen ze hier jaren vertoeven. Door onze goedheid kunnen kinderen naar school, worden zieken verzorgd. Deze situatie hier lijkt mij volledig voorbedachte rade, ze wiste van indenbeginne dat ze niet zouden kunnen blijven. Mevrouw heeft niets aangevraagd om in regel te zijn met de wetten van België. Maar stond wel in contact met voorvechters die er alles aandoen om ons systeem de grond in te boren. Voorvechters die onze goedheid langs alle kanten misbruiken. Ook is het duidelijk dat de pers opgetrommeld werd, alles werd in scenario gezet en op gevoerd. Welke belangen groepen zitten er achter? Natuurlijk gaat het kind hier naar school. Daar vind men het vlugst hulp en sympathie. Maar er worden geen vragen gesteld over “ hoe de Belgische klasgenootjes onder deze toestand lijden” Hun vriendinnetje werd onheus behandeld, zo voelen ze het aan zo stellen zij vragen aan hun mamma en papa. Mevrouw werd gekwetst, kind getramatiseerd. Hoe moet de politie in het vervolg zijn werk doen? Men kan zo goed zijn dat het niet meer deugd. Dat is hier het probleem.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De WERELD behoort aan iedereen MAAR iedereen kan eenvoudigweg niet op dezelfde plaats wonen. In Ecuador is er nog heel veel plaats. De commentaren en polls van de burgers bij diverse kranten op internet over dit geval spreken voor zichzelf. Ooit zei Pim Fortuyn "Nederland zit vol" en heeft het met zijn leven moeten bekopen. Onze politiekers durven eenvoudigweg niet toegeven dat er sedert nu 30 �* 40 jaar veel te veel vreemden binnengelaten werden in België, in Vlaanderen (heel veel economische gelukzoekers die hier met in g.. in onze boter willen zitten en de werkende Vlaming veel moet voor betalen). Vlaanderen zit ook vol. Er bestaat geen degelijk asielbeleid. Waarom leggen ze geen lijst aan met namen van probleem landen waar oorlog heerst bv.? En eens die oorlog gedaan (de Balkan bv.) terug naar land van herkomst. Wilde immigratie zoals die nu hier en in gans Europa aan de gang is vind ik een even en nog ergere bedreiging voor onze kinderen dan de opwarming van de aarde waar de Groenen zo graag van profiteren om stemmetjes te halen. De media speelt ook een rotte rol hier bij dit Ecuadooriaans geval. Al weken zijn ze er dagelijks mee bezig en bij de franstalige zenders (RTL gisterenavond bv.) was het niet meer om aan te zien. Als diezelfde media zoveel tijd, aandacht, sentiment enz. zal besteden aan andere illegalen dan krijgen wij niks anders meer te zien op onze tv-schermen. Nogmaals, politiekers aub zo dringend mogelijk een degelijk asielbeleid en wie niet in aanmerking komt, zoals die vrouw + dochter, terug naar land van herkomst, stante pede.
![]() |
#378 |
|
![]() Europa moest maar niet zo rijk zijn op kosten van armere landen.
Dus 100% gerechtvaardigd dat ze naar hier komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() illegalen zijn hier op onwettelijke basis, zonder verblijfsvergunning... moeten het land verlaten, eerst vrijwillig daarna verplicht. handboeien ? marteling ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Kent u niets anders dan "waar gaat dat naartoe?" en "de wet is de wet"?
Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 augustus 2007 om 06:41. |
![]() |
![]() |