![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal daaruit dan maar concluderen dat je vindt dat we bang moeten zijn voor een aanslag.
Dan blijft de vraag waarom jij niet bang bent voor een aanslag. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 augustus 2007 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik stel enkel vast hoe dagelijks wel op één of andere plek ter wereld de volgelingen van de religie van de zelfontploffers massaal onschuldigen de dood in jagen. Ik stel de sluipende islamisering vast en de lafheid van hen die ervoor knielen, uit angst voor de gewelddadigheid van hen die zo verrijkend vinden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kom zeg. Maak dat je grootje wijs. Je beschijt jezelf al wanneer je aan de overkant van de straat een moslim ziet voorbijwandelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kom zeg. Maak dat je grootje wijs. Je beschijt jezelf al wanneer je aan de overkant van de straat een moslim ziet voorbijwandelen. Die gratis zweefvliegles of zwemcursus zie je echt niet zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Online;2845333]
Citaat:
uhu... best hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() [quote=Flippend Rund;2845373]
Citaat:
Ik spoor je aan om de vrijheid te nemen om zelf na te denken en een antwoord te formuleren op die vraag. Profiteer ervan ....zolang het nog kan in dit landje. Uw verrijkende vrienden zijn meestal niet zo genereus eens ze in de meerdeheid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog 2 weken en je zit hier een jaar te zagen over moslims. Misschien eens tijd voor iets anders?
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 augustus 2007 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ofwel moeten we moslim worden ![]() Als man heeft het enkel pluspunten : Je mag zelfs minderjarigen neuken zoals mohamed deed als je er tenminste mee huwt dan. Want dan is er niets verkeerd mee. Vrouwen hebben niets te zeggen. En de mannen hoeven enkel in theehuisjes zitten lullen over hoe ze die kaffirs nog meer kunnen uitmelken. Allah heeft het allemaal zo simpel gemaakt voor ons en we zien het niet in. ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 11 augustus 2007 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij schijnt daar veel vanaf te weten. "Kom" je daar vaak? Persoonlijk val ik niet zo op adolescenten; ik geef de voorkeur aan volwassenen. Maar ja, kleuren en smaken verschillen zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 augustus 2007 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er niet in zit, kan er niet uitkomen, ben ik bang.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of was je weggedommeld en aan het mijmeren over leuke herinneringen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat komt omdat ik jou beschouw als opvulsel. Iets om mij mee te amuseren wanneer er even een stilte valt bij de interessantere forummers. Quantité négligeable, quoi.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Doen! Al was het maar om voor een keer bij het onderwerp van de draad te blijven. Voor je persoonlijke spelletjes kan je nog altijd het best naar het Fontenasplein. Laatst gewijzigd door Online : 11 augustus 2007 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sar·cas·me (het ~)1 bittere, bijtende spot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hier was hij te snel en staat de Fontenas-referentie nog te lezen. Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 augustus 2007 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |