![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() ander idee
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 24 augustus 2007 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Schepen
|
![]() Dat hier veel demografisch onkundigen zijn, is mij al wel duidelijk.
*Elk volk of land doorworstelt verschillende fases. Wat afrika nu meemaakt was een honderd-tal jaar geleden bij ons ook het geval. en hoe heeft zich dat opgelost?? Verbeterde geneeskunde, onderwijs en sociale zekerheid. *onze demografisch situatie is nu ook niet om naar huis te schrijven. zegt het woord "vergrijzing" jullie iets? *en hoe kunnen wij dat oplossen?? of door een geboorteoverschot te creëren of door migratie. In beide gevallen zijn Afrikanen daar beter in. Over 10 jaar moeten wij weer een golf van migratie aantrekken of massaal beginnen te vogelen. Dus rechtse rakkers: kruip op u vrouw/vriendin of zoekt er een. ipv van uw tijd nodeloos te verdoen aan quotes op dit forum. voor zij die hun klepel nog niet gevonden hebben: http://www.nvsh.nl/voorlichting/index.htm
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U moet weten dat de ganse linksgeoriënterde goegemeente dagdagelijks op zoek is om een nitwit of een fout te vinden op rechts om dat dan te kunnen opblazen in hun links tot extreem links journaillebastion. Ik weet evengoed als jij dat standpunten zoals hierboven beschreven geen partijstandpunten zijn. Desalnietemin hou ik er ook aan tegen dergelijke krapuleuse uitspraken te fulmineren...ook en zeker richting rechts...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 augustus 2007 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementslid
|
![]() Dan geeft u mij gelijk en ook Healey... Toch al een zinnig woordje gelezen dan?
![]() |
#110 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
UHUM Zuid-afrika was toevallig veel gruwelijker voor Nelson Mandela dan nu!!! EN DAT GA JIJ NU EENS LEKKER NIET TEGENSPREKEN! Want dat is gewoon zo. DAT VERDOMDE RACISME VAN ZUID-AFRIKA ZEGT JOU NIETS ZEKER!!!!!!! ZE WERDEN TOTAAL ONDERDRUKT DOOR DE BLANKEN!!! Wij westerlingen moten niets, het enigste wat effectief helptt is hen als klein kinderen behandelen want volwassen zijn ze nog niet. zuid-afrika en zimbabwe zijn niet de enige landen in Afrika. Die zwarten hebben misschien niet zoveel gedaan aan de economie maar wel aan de rechtvaardigheid die minstens even belangrijk is! ALLE MENSEN ZIJN GELIJKWAARDIG?!? Ik hoop dat jij dat laatste in drukletters niet ook gaat tegenspreken... Een gruwelijk kortzinnig racistisch en mens dat zich beter voelt dan mensen die anders denken of anders eruit zien bent u. Waar zit uw hart?
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Vreemdeling
|
![]() Nooit gehoord van wapenhandel? Nooit gehoord van kinderarbeid voor westerse multinationals? Nooit gehoord van het opzetten van rebellie en het bewapenen ervan door diezelfde multinationals?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als onze economie in uw handen zou liggen dan is het helemaal omzeep en wat dan? Wat ik nu weet is dat blanken verdreven worden door uw vrienden in tal van landen.Hoor ik een linkse nooit iets over zeggen. Alle mensen zijn helemaal niet gelijkwaardig;zelfs mijn eigen buur is niet gelijkwaardig,zelfs mij pa niet want we hebben allemaal andere gedachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verklaar U nader?? 40 jaar??
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-topic: ik volg de blog van Björn Roose reeds een tijdje. Lang genoeg om te weten dat hij de overbevolking van de planeet als 1 van de grootste problemen ziet die we de komende decennia gaan zien en dat idee deel ik ook met hem trouwens. In dat licht moet je zijn licht ironische bericht ook zien.
Ik ga niet akkoord met alle standpunten van die kerel maar hij komt op mij toch over als een schrander type dat bij momenten het hart op de juiste plaats kan hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VB : Hét rijkste land ter wereld zou Congo moeten zijn. De inwoners zouden allemaal een sjieke villa moeten bezitten, gewoon al door wat ze daar in de grond hebben steken... Ze kiezen echter steeds voor egimes die liever alles in eigen zak steken en hun volk als slaven verkopen... Tja, tegen domheid is nog altijd geen kruid gewassen... Daarom mijn voorstel waar ik de link van had geplaatst. Doe de moeite het eens echt te lezen en te begrijpen. Je vind het op onze webstek onder ontwikkelingssamenwerking.
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 24 augustus 2007 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |