![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Parlementslid
|
![]() Ik moet er maar zo eens stilletjes vandoor, want ik heb ook nog andere zaken te doen dan gezellig keuvelen op politics...
![]() Ik hoop welgemeend dat het belgie zoals het NU bestaat, snel ophoud met bestaan, waarschijnlijk zoals Hamc en anderen... maar tot tegenstelling zie ik absoluut geen heil of vooruitgang in een klein apart vlaanderen, maar meer in een eerlijk, unitair belgie... Zeker wanneer ik internationaal kijk zie ik meer voordelen en een beter toekomst voor zulk belgie dan voor een apart vlaanderen... Over één ding zijn we dus wel eens, deze toestand van dit land kan niet meer... Voor jullie omwille van de 'eerlijkheid' tussen walen en vlamingen. Voormij eerder omdat dit model van land gewoonweg te ingewilleld, te traag, onefficient, en daardoor veel te duur is. Maar de weg ahead ligt voor ons anders... De kans dat men ooit effectief ZAL splitsen is idd groter dan een unitair land, maar niet omdat de kaarten zo gegeven zijn, maar omdat men het zelf zo gewild heeft, er zijn immers GEEN onoverkomelijke problemen voor een unitair belgie waarin walen en vlamingen samen leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Parlementslid
|
![]() ps : hamc... post 132... daar staan al wat redenen voor unitair belgie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() ja, hierin volg ik je ... wegens gebrek aan federale loyauteit, een cultureel gegeven, en vermits België daar uit twee onverzoenlijke culturele keuzes makende volkeren bestaat ... zal België splitsen ... of één volk legt zijn wil op aan een ander ... en dat laatste, daar zal ik nooit voor kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben hem 2 maal gaan lezen. Ik zie daar geen meerwaarde voor Vlaanderen sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, Hamc, wat voor een 'vlaams-nationalist' ben jij?
Ofwel ben je een echte en dan maakt het geen fuck uit of België dan wel een meerwaarde heeft of niet. Dan wil je sowieso vlaamse onafhankelijkheid. Ofwel ben je zo'n zieligaard - zoals er wel meer zijn - die zich enkel blindstaart op de zogenaamde transfers en enkel en alleen daarom vlaamse onafhankelijkheid wilt. Het feit dat je zit te zeveren over 'de mogelijke meerwaarde van België' doet me eerder het 2de vermoeden.
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Als u dan vindt dat ik een zielige zeveraar ben zou ik zeggen, wacht met besluiten totdat u mij persoonlijk kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss het best... de Vlaming in de vlam... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen zijn we in Vlaanderen nog lang niet van het minderheidsdenken af. We zijn zo lang platgeslagen geweest dat we onszelf als een verdrukte minderheid beschouwen, en zelfs als het volk daar nu blijkbaar stilaan genoeg van krijgt (wat me uitermate verwondert en boeit), dan zal het nog enkele generaties in de hoofden blijven nazinderen. Kijk hier eens, zo zou ik het aanpakken: een Vlaams minimumprogramma voor België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Als individu ben ik vlaming en belg... Ik woon namelijk in vlaanderen (een onderdeel van Balgië). Wat wel correct is is dat er geen vlaams-,waals- of belgisch volk bestaat das wel ix anders he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Het zelfbeschikkingsrecht is een internationaal bepaald begrip dat volkeren van de hele wereld toelaat te bepalen onder welke soevereiniteit ze vallen. En jij bent woordvoerder van ons "volk" dan zeker...? Tof om weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu België onbestuurbaar is geworden en het niet eens meer mogelijk is om een regering te vormen, kunnen we alleen maar vaststellen dat het land moet splitsen. Vooral omdat de enige reden dat er geen regering kan worden gevormd de discrepantie is tussen Vlamingen en Franstaligen.
Allee, alle franstalige partijen staan op één lijn, de potentiële meerderheid en de partijen die in de oppositie zouden zitten. En alle Vlamingen staan ook op één lijn, ook de logische meerderheid en de logische oppositie. Het is niet eens een kwestie van beleid, het is gewoon de gemeenschappen lijnrecht tegenover elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 augustus 2007 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps je hebt aan mijn citaat geprutst en dat pik ik van niemand, je legt zo iemand woorden in de mond die hij/zij niet uitsprak ... ik gebruikte nergens de term "blablabla" zoals jij hieronder deed uitschijnen ... dat vind ik in een discussie ontoelaatbaar. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laten we dan hopen dat hij of zij niet met dezelfde selctieve ogen naar u kijkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs d�*t lukt de belgicisten niet.
![]() |