![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijn bedriegt. De vrouw van een vriend van mij werkt als kassière in de Delhaize in Brugge waar VH regelmatig komt winkelen. Zij vindt hem net iets TE overdreven beleefd om "echt" te zijn. De valsheid zou op zijn gezicht te lezen zijn.
![]() |
#1102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap, nu is 'm weer te beleefd. (volgens de vrouw van een vriend van Pietje, eh)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ben niet "links " , maar het is inderdaad gemakkelijk alle kritiek weg te wimpelen door het " links" te noemen.
ik ben een ECHTE vlaming die vrijheid hoog in zijn (leeuwen)vaandel draagt , geen kerktorenvlaming met oogkleppen op |
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het was uw eigen keuze . verbittering helpt niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() er zijn 6 miljoen vlamingen , en europa weet inderdaad hoe men met rechts tuig moet omgaan , zeker als ze tegenstribbelen bij hun arrestatie ! zerotollerantie nu !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en hij bedroog zijn vrouw langs alle kanten ( is geen fictie !! )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien er vernielingen hadden plaatsgevonden, dan had de politie ingegrepen, en terecht. Maar het optreden van de politie tegen een geweldloze betoging is dan ook niet te rechtvaardigen. Een vreedzame betoging is een betoging zonder geweld, en in deze betoging ( die trouwens zelfs nog geen betoging was, maar gewoon een verzameling van mensen die een mening wensten te vertolken, en interviews gegeven hebben ) het optreden van de politie is en blijft niet te rechtvaardigen. U laat zich teveel leiden door uw blinde haat tegen VB. Ik laat mij echter niet leiden door een blinde aanhang voor VB,zoals u nu misschien zult beweren, maar door het feit dat een vreedzame betoging in welke omstandigheid en met welke boodschap dan ook, moet kunnen. En het is een schande dat de burgemeester dit met de voeten getreden heeft, nogmaals een bewijs van het ondemocratisch land dat belgie is.
![]() |
![]() |
#1114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bij de liberalen gaat het over al dan niet Vlaamsgezind zijn. Bij VH gaat het dan over vriendelijkheid. ![]()
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zou... zou... is uw vooringenomenheid tegenover hem en het Vlaams Belang.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je dat : "Too good to be true" ?
![]() |
#1117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() toen met dat ongeval op de E-40 in Ternat met zogezegd Marie-Rose Morel ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, eerder een smile met toegenepen billen.
![]() |
#1119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn gemaskerde lafaards, zonder respect, zonder gevoel, wel vol haat en geweld. Daar mag voor mijn part de (oproer)politie op schieten zoals het Israëlisch leger op de Palestijnen en terroristen, tenslotte terroriseren zij een wijk, een stad en zijn of haar inwoners. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |