![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Tranen kreeg ik als ik klein was nu is dat over ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |
|
![]() Citaat:
Kijk Robert t het is nogtans zeer gemakkelijk: Net zoals er geen vlaams volk bestaat er niet echt een Belgisch volk. We zijn allen samen bewoners van een land(sstreek) maar zeker geen "volk"; geen vaste groep met een soort aangeboren gelijkenis. Dus net zomin bestaat het belgisch "volk". Ik ben niet zo een geboren romanticus zoals sommigen hier die drie maal de boeken van Conscience lazen en zich plots verbonden voelden aan hun buur die ze vooraf haatten. Zo zie je maar robert t zo ver is de logica bij largo niet te zoeken. Integendeel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
|
![]() Citaat:
Of is het alleen in deze regio dat volkeren onbestaande zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen zeggen dat er zijn maar dan is er evenwel een "limburgs volk" en zelf een gents volk is. Maar deze abstracte woorden brengen geen groep voort die eenduidig kunnen regeren over een betreffend land(sdeel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb wereldwijd startup verzorgd in de petrochemische nijverheid. Veruit het hoogste aantal vrouwelijke ingenieurs zag ik in Venezuela! Ik kon niet achterhalen waarom dat zo is. Maar met zout strooien heeft het niets te maken denk ik; Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2007 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 |
|
![]() neen die bestaan niet meer, de 'vooruitstrevenden' hebben dat afgeschaft! bijgevolg kan 'volk' dat ook niet meer gedefiniëerd worden.
Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2007 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
|
![]() Citaat:
Als het NIET expres was is het perfect symbolisch ''geblunderd''. De man die rechten heeft gestudeerd (dus ook staatsinrichting en geschiedenis), wiens vader franstalig is en die gewend is aan camera's geeft de volgens antwoorden: Wat wordt er vandaag gevierd? ''Uitroeping van de Grondwet?'' - (Directe verwijzing naar BHV.) ''Aftreden van Leopold?'' - (Geeft zijn mening over de Belgische monarchie...) Kunt u het Belgische Volkslied zingen? ''Allons..." - (Verwijzing naar het feit dat de Frans(talig)en Belgie domineren) En gaat vervolgens tijdens de ceremonie openlijk zitten bellen. Per ongeluk allemaal? Ik geloof er niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freudiaanse complexen zitten in het onderbewuste. Lees Freud.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 september 2007 om 01:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het eigenlijk grappiger gevonden als men aan Di Rupo het Belgische volkslied had gevraagd en hij van leer was getrokken met: "Avanti Popolo, a la riscossa - bandiera rossa, bandiera rossa &c."
![]()
![]() |
![]() |
#1014 |
Europees Commissaris
|
![]() Meerdere personen die bepaalde en onbepaalde zelfde eigenschappen vertonen
![]() |
#1015 | |
|
![]() Citaat:
Dat klinkt voor mij meer naar een RAS. ![]() Ik zou het meer zoeken in een verzameling individuen met grote aanleg en bereidheid tot onderlinge samenwerking.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 september 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
D�*t is nu eens een lied dat ik Leterme - of Balkenende - nu niet direct zie/hoor zingen...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 september 2007 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat mijn definitie stevig staat.
![]() |
![]() |
#1019 | |
|
![]() Ha, ik ontving per mail een MP3 met deze geprinte tekst erbij:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 17 november 2007 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aangezien hij 'zeer goed bestuurt' en 'voor de mensen ' werkt krijgt jhj 10 op 10 als geitenkweker, maar helaas 0 op 10 als politieker... |
|
![]() |
![]() |