![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Om een ongrondwettelijke toestand recht te zetten willen ze in ruil de faciliteiten betonneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() In mijn onderhandelingstrainingen heb ik geleerd dat win-win boven compromis valt te prefereren.
Verdeel de taart niet, maar maak hem groter. Het bedrijfsleven snapt dit al, nu nog onze politiekers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() idd voor elke bevoegdheid die Vlaanderen bijkrijgt, krijgt Wallonië dezelfde ... het zou diefstal zijn iets meer te geven
meer zelfs, telkens toegevingen of betalingen doen voor zo iets symetrisch als bevoegdheden defederaliseren, zou het federaal evenwicht in gevaar brengen, de federale loyauteit uithollen, en op termijn een hang naar separatisme creëren ... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2007 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hoeveel zou Reynders bieden opdat ik mijn fiscale verplichtingen zou naleven? In ruil voor een correcte belastingaangifte, eis ik 386 bezoldigde mandaten en de helft van de Koninklijke Schenking.
Logisch, voor wat hoort wat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kregen de Vlamingen destijds ook alweer in ruil voor de regionalisering van de wapenhandel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() We geven hem ne symbolische euro.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omdat de vlamingen de wil hebben om iets ongrondwettelijks recht te zetten, willen de Walen, waarvoor deze situatie eveneens ongrondwettelijk is, iets in de plaats? Wat voor een scheefgetrokken redenering is dat nu weer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-En in ruil voor het extra geld dat de Franstaligen voor hun schandalig slecht onderwijs vroegen en kregen? -Of voor 12 miljard 'solidariteit' ELK JAAR? Van de ongrondwettige kieskring BHV hebben enkel de franstaligen voordeel gehad. Wie is er nu zo zot om iets in ruil te geven voor iets ongrondwettelijks? Ook al bracht dat ongrondwettelijke schaamteloze stemmen en onrechtmatige zetels op?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 september 2007 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom kom kom...laat ons vrijgevig zijn....
In ruil voor de splitsing van BHV, de sociale zekerheid en de werkgelegenheid krijg hij én dezelfde bevoedheden gewoon kadeau én daar bovenop nog het behoud van de miljardentransferts tot het einde van het jaar... Maar daar is dan weer een andere voorwaarde aan verbonden...zijn minister president moet officieel een dankwoord richten op de nationale zenders om de vlamingen van harte te bedanken voor zoveel gulheid.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je van Demotte hetzelfde antwoord zal krijgen als van madam Non, en een franse mot als toemaatje.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() wat ik mij dan altijd afvraag, ook op franstalige fora als ik de vraag daar stel
als nu opeens enorm veel vlamingen 'migreren' naar franstalige gemeenten en daar de meerderheid gaan vormen, betekent dit dan ook dat vlaanderen deze gemeenten mag inlijven? :') |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 september 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn ze intussen vergeten, hoor! Zelfs de belgicisten willen dat niet eens weten.
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Ze mogen als symbool het g*dsverd*mde koningshuis hebben.
Is dat nu eens geen schoon 'geste'
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() 1 frank ... euro?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN