![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() De slimme bom van Iran is zo achterlijk als iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja? Scoorde ie slecht op de IQ-test?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Banneling
|
![]() Yep.
Is zeker niet zo slim als de Amerikaanse JDAM-munitie. Ik denk niet dat deze bom veel hoger scoort dan het Chineze materiaal waarop dat het gebaseerd is. Misschien hebben ze een testexemplaar wel kunnen afvuren, maar om deze bom te gebruiken in een echt slagveld is een electronisch netwerk nodig waar Iran niet over beschikt. Ze hebben immers gefaald om een ballistische raket te ontwikkelen dat Europa, laat staan de VS, zou kunnen raken. Een capaciteit dat de USSR reeds in de jaren 60 volledig had ontwikkeld. Bovendien zal deze bom niet eens de kans krijgen om het vliegtuig te verlaten. Ik wil er niet eens aan denken in wat voor een afschuwelijke staat de Iraanse Phantoms en Freedom Fighters zijn. Tientallen jaren zonder reserveonderdelen, is niet niets. Plus worden ze neergehaald zodra ze opstijgen door de Amerikanen. De Iraanse "moderne" bewapening, net zoals de Chineze, is een hype. Vaak nagemaakte Chineze of Russische oorlogsmachinerie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
|
![]() De vraag is ook gewoon of de wereld het moreel kan maken om te blijven toekijken terwijl Iran op zo'n gruwelijke manier de mensenrechten blijft schenden. Bvb: de executie van homo's:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
|
![]() Dat gebeurt in wel meer landen, landen waar we soms zelfs vriendjes mee willen zijn
En regimes omverwerpen is niet aan andere regimes maar aan burgers (tenzij er van genocide e.d. sprake is, maar zelfs dan moet het de internationale gemeenschap zijn en dus niet één (of enkele) regimes/staten die dat doen) Verder heb ik het ook zo niet voor militair optreden als 'oplossing' Daarnaast, geen enkele staat is volledig zuiver wat betreft mensenrechten, geen enkele staat kan dus terug vallen op een moreel argument |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, die oorlog blijft maar 'komend'...
![]() Blijkbaar hebben ze toch niet genoeg troepjes, onze Yankee-onderkruipers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
|
![]() hoe dan ook, er zijn toch duidelijk aanwijzingen dat het Amerikaanse leger overbelast is door de vele operaties, dus een bijkomende oorlog in Iran zal -denk ik- niet snel gebeuren.
A propos, ik zie dat jij van Gent bent, kom je naar de forummeeting nu zaterdag?
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik twijfel er ook aan dat Iran militair zal worden opgelost. Zaterdag? Vandaag? Ik vrees dat dit niet zal lukken. Veel mensen op dit forum houden trouwens niet van mij. Ze denken dat ik iemand ben dat vroeger geband was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 1 september 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Parlementslid
|
![]() Een groep oud parlementsleden en congres people waarschuwen voor nieuwe vals vlag aanval op amerika om de oorlog tegen iran te provoceren.
ze schreven een brief met daarin de uitleg over de dreiging die gemeld is vanuit allerlei hoeken van de samenleving. http://kennebecjournal.mainetoday.co...l/4215228.html ook zijn er weeral putopties genomen in uitzonderlijke getalen die voor 22 sept op een enorme daling op de beurs lijken te duiden Heeft er iemand voorkennis net als op 9/11? http://www.prisonplanet.com/articles...rket_crash.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
|
![]() Dus 1 verdwenen kernwapen zou wel eens snel kunnen opduiken
Het Iran-VS dispuut is nog niet aan haar eind, de VS moet en zal Iran binnen vallen want oorlog is geld en geld ... daar draait het allemaal om. Citaat:
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() Wat is het standpunt van de rest van de wereld tov Iran?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#678 |
Parlementslid
|
![]() 3700 terdoodveroordelden in Amerika
In 1976 voerde Amerika de doodstraf terug in. De laatste jaren neemt het aantal ter dood veroordeelden toe in de VS De gevangenissen zitten overvol ..... Hoe leven deze uitverstotenen van de maatschappij? Waar komen ze vandaan? Een grote meerderheid van de terdoodveroordeelden is zwart, en heeft een jeugd achter de rug in arme woonwijken.Cellen van terdoodveroordeelden meten twee bij drie meter; de zogenaamde ‘death-watch cell’. In 2000 analyseerde Columbia University 22 jaar doodstraf in Amerika. De conclusie was dat twee derde van de uitgevoerde executies ongegrond was.Het had meer met de pro deo advokaat te maken dat met de feiten. In een land dat zich de politie agent van de wereld beschouwt......en met de vinger wijst naar Iran haar doodstraf beleid..... vervullen de overeenkomsten mij met afgrijzen. Lees verder het prima artikel van Misha Koole op 20/03/2006 Link: http://www.indymedia.be/en/node/1772 |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik dat voorsta, het is slechts een militaire optie.
![]() |
![]() |
#680 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zijn ze waarschijnlijk ook van plan. Of, op zijn 9/11's, doen de ami's het zelf wel...
![]() |