Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 14:18   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Van harte gefeliciteerd, Filip en Tilleke! Wat een prachtig gezinnetje. Het gezin vormt de hoeksteen van de samenleving, zo heb ik me eens laten vertellen. De Vlaams Blokkers alhier mogen fier zijn op dit prachtige exemplaar!

En zeggen dat een homosexuele vriend van mij hoopte dat we met Flip de eerste homosexuele koning zouden krijgen.

De troon mag blijkbaar wat kosten....
Oud 5 oktober 2007, 14:20   #102
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En zeggen dat een homosexuele vriend van mij hoopte dat we met Flip de eerste homosexuele koning zouden krijgen.

Fluppe King Gay
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:21   #103
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo hij d�*�*rom zo aan het produceren zijn geslagen? Kwestie van die roddel uit de wereld te helpen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:25   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zo hij d�*�*rom zo aan het produceren zijn geslagen? Kwestie van die roddel uit de wereld te helpen?
Wat denk jij?
Oud 5 oktober 2007, 15:01   #105
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie zegt dat hij aan het produceren geslagen is? Die fysieke tests bij de staatsveiligheid zijn niet simpel, hoor...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:25   #106
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't Schijnt dat sommige homo's dat kunnen aanvoelen of iemand anders homo is ... mss eens aan hen vragen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:27   #107
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
Wie zegt dat hij aan het produceren geslagen is? Die fysieke tests bij de staatsveiligheid zijn niet simpel, hoor...

Tja, het zal nog even wachten zijn voor we dit zelf kunnen ondervinden.

Als ze rond hun vijftiende al van die hoog-intelligente uitspraken beginnen doen zoals "het is een vrouwtje" of "wat ziet ge ginder door dat raamke in de ruimte?" of "en heb je een leuk verlof gehad ginder in Afghanistan"... dan kunnen we pas zeker zijn.

De eerste die zegt : "pas op! ik ben een taaie hoor" mag dan koning worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2007 om 15:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 17:38   #108
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wie weet dat een taaien homo wel vier kinderen kan tappen ... zeker als ie te dom is om te beseffen wat ie wel is ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 20:57   #109
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Hahaha , met intussen vier kinderen moet niemand meer afkomen met: "dit is de eerste onbevlekte ontvangenis in tweeduizend jaar", zoals in 2001 te vaak gebeurde.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 21:21   #110
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Is het niet intriest dat zo goed als niemand enige empathie kan opbrengen met het geluk van een jonge moeder die in blijde verwachting is van haar vierde kindje? Zijn leden van de koninklijke familie dan geen mensen met gevoelens zoals iedereen? Hoe verzuurd moet je niet zijn om een jonge moeder dat geluk te misgunnen?

Triestig volkje. En dat wil afhankelijk worden en als volk gerespecteerd worden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:13   #111
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Maar we vinden juist wel dat zij als koppel gelukkig moeten zijn , en het is geweldig dat zij een kind bij krijgen ...Hopelijk loopt alles nog vlot ook ...
Maar koppel dat a.u.b. los van het land of het volk ...
't Is een gezin met kinderen , meer niet .. Geen speciale voorwaarden , geen titels ... gewoon nen beroepsmilitair en z'n vrouw ...Absoluut geen reden om dat bij "binnenland" te zetten...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 5 oktober 2007, 22:22   #112
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Maar we vinden juist wel dat zij als koppel gelukkig moeten zijn , en het is geweldig dat zij een kind bij krijgen ...Hopelijk loopt alles nog vlot ook ...
Maar koppel dat a.u.b. los van het land of het volk ...
't Is een gezin met kinderen , meer niet .. Geen speciale voorwaarden , geen titels ... gewoon nen beroepsmilitair en z'n vrouw ...Absoluut geen reden om dat bij "binnenland" te zetten...
HIJ IS DE KROONPRINS!!!!!
En zo is er maar één in België. Dus doe dit niet af als 'gewone beroepsmilitair'. En idd, achteraf gebleken is deze topic beter nooit opgestart geweest. De posters hebben zich weer serieus ontlast van hun ballast, op de verkeerde plaats natuurlijk.
Oud 5 oktober 2007, 22:29   #113
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
HIJ IS DE KROONPRINS!!!!!
En zo is er maar één in België. Dus doe dit niet af als 'gewone beroepsmilitair'. En idd, achteraf gebleken is deze topic beter nooit opgestart geweest. De posters hebben zich weer serieus ontlast van hun ballast, op de verkeerde plaats natuurlijk.
Halloooo ... De tijd van koningen , prinsen , elfjes en kabouters is voorbij hoor ... Als u wil heb ik nog wat sprookjesboeken liggen waar u nostalgisch in kunt lezen terwijl de wereld rustig verderdraait ....
Bezie dat nu eens realistisch ... 't is ne gewone mens gelijk een ander , het enige verschil is dat hij nooit geleerd heeft om iets uit eigen beweging te doen ... Daar was er personeel voor ... Maar ook hij zal dat wel leren , hopelijk ...
Hoog tijd dat het heilig huisje (wat het voor sommigen echt wel is) een beetje verdwijnt hoor ...
Ps , een echte aanrader voor al wie gek is op prinsen en zo is bv. Sneeuwwitje ... Daar komen zelfs dwergjes in voor ... ga je echt de moeite vinden ...
Oud 5 oktober 2007, 22:37   #114
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het niet intriest dat zo goed als niemand enige empathie kan opbrengen met het geluk van een jonge moeder die in blijde verwachting is van haar vierde kindje? Zijn leden van de koninklijke familie dan geen mensen met gevoelens zoals iedereen? Hoe verzuurd moet je niet zijn om een jonge moeder dat geluk te misgunnen?

Triestig volkje. En dat wil afhankelijk worden en als volk gerespecteerd worden...
Ja't, ik vind dat ook intriest, dat de ENIGE die het nog opneemt voor dat jong superkatholiek trezebeze-moederke, dat gij dat zijt; met zo een avatar nog wel. Zou de genegenheid wederzijds zijn denkt ge?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:38   #115
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Halloooo ... De tijd van koningen , prinsen , elfjes en kabouters is voorbij hoor ... Als u wil heb ik nog wat sprookjesboeken liggen waar u nostalgisch in kunt lezen terwijl de wereld rustig verderdraait ....
Bezie dat nu eens realistisch ... 't is ne gewone mens gelijk een ander , het enige verschil is dat hij nooit geleerd heeft om iets uit eigen beweging te doen ... Daar was er personeel voor ... Maar ook hij zal dat wel leren , hopelijk ...
Hoog tijd dat het heilig huisje (wat het voor sommigen echt wel is) een beetje verdwijnt hoor ...
Ps , een echte aanrader voor al wie gek is op prinsen en zo is bv. Sneeuwwitje ... Daar komen zelfs dwergjes in voor ... ga je echt de moeite vinden ...
Zucht, ja leuk, ga het maar banaliseren, het is het gemakkelijkste.
De Koning en zijn familie zijn nog steeds, letterlijk, een feit, die tijd is helemaal nog niet voorbij. Zoals er presidenten zijn, zijn er ook Koningen. Of je het nu wilt of niet.
Oud 5 oktober 2007, 22:39   #116
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ze gaan door tot ze er ene hebben die slimmer is dan de papa.
en aangezien de mama niet slimmer is, zal die er nooit komen, maw, ze gaan kweken tot ze er bij neervallen.

op een manier mss goed, dan we ineens van hen verlost

alleen jammer van het geld dat intussen verloren is, mr soit

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:39   #117
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van harte gefeliciteerd, Filip en Tilleke! Wat een prachtig gezinnetje. Het gezin vormt de hoeksteen van de samenleving, zo heb ik me eens laten vertellen. De Vlaams Blokkers alhier mogen fier zijn op dit prachtige exemplaar!

Ik heb nooit begrepen hoe sommige homo´s het zo hebben voor deze koekendooslulkoek. Waarom steunen ze Flip niet in zijn outing?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:42   #118
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Ik heb nooit begrepen hoe sommige homo´s het zo hebben voor deze koekendooslulkoek. Waarom steunen ze Flip niet in zijn outing?
Welke outing?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:45   #119
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ja't, ik vind dat ook intriest, dat de ENIGE die het nog opneemt voor dat jong superkatholiek trezebeze-moederke, dat gij dat zijt; met zo een avatar nog wel. Zou de genegenheid wederzijds zijn denkt ge?
Wie ben jij om zo maar bepaalde levensvisie's aan de Prinses toe te leggen? Wrsch is haar visie veel wereldser dan wordt aangenomen, missch zelfs nog meer dan dat van jou.
Oud 5 oktober 2007, 22:52   #120
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Terwijl omdat elke homo best weet dat het koningshuis aanleunt bij de harde kern van de katholieke kerk ... En iedereen weet dat die absoluut niets van homo's moeten hebben ....
Eigenlijk zijn het koningshuis en de islam hier echt de grote homohaters ...
Dus ja ... Onbegrijpelijk ...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be