![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Gans dat gedoe is trouwens één pot zever.Burka,hoofddoek,tulband....Is allemaal kleding om te dragen in de woestijn.Ik zou ook niet gaan wandelen erin met kleding zoals onze vrouwen.
In de Gard,tegen de Middellandse zee,en als de Tramontan blaast of Mistral,gaan de mensen ook |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Gans dat gedoe is trouwens één pot zever.Burka,hoofddoek,tulband....Is allemaal kleding om te dragen in de woestijn.Ik zou ook niet gaan wandelen erin met kleding zoals onze vrouwen.
In de Gard,tegen de Middellandse zee,en als de Tramontan blaast of Mistral,gaan de mensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
In de Gard,tegen de Middellandse zee,en als de Tramontan blaast of Mistral,gaan de mensen ook niet buiten.Met het enige verschil dat ze er geen zotgedraaide religie van maken ginder. Laatst gewijzigd door Gargamel : 5 november 2007 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Ook de nonnen?
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Iedereen komt naakt ter wereld.Moest OLH het nodig gevonden hebben,laten we die zogenaamde allah er nog bijnemen,want is tenslotte een zeer wrede "god",zouden we zeker met alle attributen van dat moslimgedoe op de wereld gekomen zijn.
Die mohammed,de duivel hebbe zijn ziel,stond verstomd van de behaarde gedrochten uit de woestijn,en om ze aan de man te krijgen moesten ze zich in een dwangbuis steken. ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 5 november 2007 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2007 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2007 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat hij een boon heeft voor Geweerkolf A.
En jij roeien dan ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit welke eeuw komt gij?
Zie jij een straatbeeld vol met nonnen-met-kap? Zie jij nonnen-met-kap aan de balie van het gemeentehuis zitten? zie jij nonnen-met-kap in de staatsscholen werken? Waar zie jij nonnen-met-kap ? In je natte dromen of zo? Bovendien, mijn beste: het nonnenhabijt was een UNIFORM van de orde ! Geen lekentoestand. Wat wèl een lekentoestand was, waren de uniformen van de NSB's (de sympathisanten van de SS'rs) die dit uit eigen vrije beweging droegen pre-1940 (nadien trokken ze natuurlijk een écht uniform aan, dan "hoorden" ze erbij). Uit eigen vrije beweging dus! Om te laten zien dat ze "anders" waren dan de anderen! Om aan hun soortgenoten te laten zien dat "ZIJ" met rust moesten worden gelaten en niet lastiggevallen! rinkel rinkel belletje belletje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2007 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat je je thuis sexy kleedt voor je man, daar kan ik inkomen. Maar waarom zou je je sexy kleden voor je vriendinnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je je vrouw(en) verplichten zich volledig te bedekken, geen sexy topje, tijdens een wandeling in de woestijn? (tenzij je zorgen maakt om een zonnesteek, uiteraard) Laatst gewijzigd door Rudy : 5 november 2007 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben wij te maken met het verdommese ondergoed van die aardappelzakken? Het enige wat ze MIJ te vertellen hebben is dat ZIJ tegen hun mannelijke soortgenoten zeggen: "nee nee niet MIJ verkrachten, want ik ben één van jullie! neem Circe maar"! En of zij dan het meest sexy ondergoed ter wereld aanhebben en ik een flanellen onderbroek gaat daar geen enkel verschil bij uitmaken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie gaat er nu in de blakke zon in de woestijn uren ronddwalen op een kameel in een bikinipakje? Degenen die een zonnesteekje willen hebben? Maar kom, als de Inuit (let op mijn poco woordgebruik! Eskimo mag niet meer want dat is rassiesties) zich hier wensen komen te vestigen, denk je dat ze dan ook hun zeehondenpakjes in mid-zomer gaan aanhouden omdat hun godheid bevolen heeft zich in zeehondenpakjes te hullen zodat hun vrouwen niet verkracht worden door een voorbijlopende ijsbeer of zo? En ja, ik vermoed dat jij dezelfde stupiede opmerking gaat maken als westerse vrouwen naar de Noordpool trekken ! " Hoe ! zou jij ze willen verplichten om zich warm aan te kleden? geen sexy topke aan de Noordpoolcirkel? gij stouterik! "
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Dus zoals hier eerder gezegd;dan mag iedereen vanaf nu met een vest,tshirt en dergelijke aanlopen met een hakenkruis op.Tis het één of het ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is spijtig dat er vooral over de hoofde wordt gediscussieerd, voor wat de hoofddoek betreft. En niet enkel door mannen. Heel wat vrouwen, zo lees ik het in de kranten, pleiten al eens voor om, denk ik, emancipatorische of feministische redenen. Why not ? Ik ben de tel kwijt over het aantal discussies hieromtrent waarin ik mij heb geëngageerd. Laat staan het aantal artikel of opinies die onder mijn ogen zijn gepasseerd. Mij valt er iets op. Een trend. Een wending in het debat. Terwijl het debat in het verleden vooral gestoeld was op religie, stel ik nu vast dat identiteit centraal staat. Is het nu omdat er met religie minder te verdienen valt, ik weet het niet. Identiteit. Ik merk het ook dagelijks. Meiden waarvan de outfit inclusief hoofddoek gebaseerd is op identiteit, afkomst, maar er niet zo noodzakelijk religieus uitzien, integendeel, goed wetend hoe je een hoofddoek te combineren met de rest van de sexy outfit. Binnenkort wordt het misschien wel gewoonweg mode. Ik verdenk er sommige Vlaamse meiden met hoofddoek er ondertussen van niet zo echt bekeerd te zijn. Misschien is wie er het minst over praat en toch doet wat zij wilt wel de meest verstandige. Hoe dan ook. Ik zou aan de tegenstanders van de hoofddoek dan ook willen vragen te willen reageren tegen al die Poolse en Roemeense madammen die nogal opvallend een kruiske op de boezem dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 6 november 2007 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |