![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Abdelkader;antwoord eens,jij doe zo over vrijheid en dergelijke bezig zit en gelijkheid en noem maar op.
Uw eigenste godsdienst is de dag van vandaag nog steeds enorm vrouwonvriendelijk en dat zien wij nog dikwijls zelfs hier zowaar in de praktijk. Mss eerst eens daramee beginnen inplaats van hier uw eisen en wetten te willen stellen. Begin bij u zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ok, Marlboro, ik aanvaard je punt. De Belgen die in Congo zaten hebben ook niet gevraagd om van hun taal een officiële taal te maken. Ze hebben allemaal één van de landstalen daar geleerd (o.a. Swahili).
En wat mijn religie betreft: religie (net zoals een ideologie) wordt steevast misbruikt door machthebbers voor hun eigen perverse doeleinden. Voor mij moet een moslima geen hoofddoek dragen, maar ze moet het recht hebben om het te doen als ze dat wil. Wat is daar nu vrouwonvriendelijk aan? Straf dat ik van iemand die vindt dat Hitler beter gewonnen had een lesje in tolerantie krijg. Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 53 posts en ik ben nog steeds een vreemdeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alsof bruine of zwarte of gele mensen dommer zijn dan blanken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had eigenljk van jou meer een antwoord verwacht op dit: Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 november 2007 om 16:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben akkoord dat het aantal geslaagden te weinig is. Meer middelen voor de begeleiding van allochtonen in het onderwijs is een oplossing. Er moet ook meer werk gemaakt worden van de bestrijding van discriminatie door leerkrachten. Het is trouwens ontmoedigend om te studeren als je weet dat je later toch niet veel kansen maakt op een job.
Naar het voorbeeld van de V.S.A - je ziet: niet alles uit de V.S. is slecht - zouden we misschien een periode van positieve discriminatie kunnen invoeren. Eén of twee generaties zal misschien volstaan om de situatie recht te zetten. Hier is natuurlijk een debat over nodig. Marokkanen (of andere vreemdelingen) zijn in ieder geval niet dommer of luier dan Vlamingen, dus daar kan het niet aan liggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar verkocht het verhaaltje van de multiculturele samenleving er niet goed ... of moesten de sossen het nog uitvinden. ![]() Citaat:
Zoals jullie verwachten dat wie een moskee betreedt zijn schoenen uit doet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Congo was géén, ik herhaal géén multiculturele samenleving maar een bloedige kolonisatie die 1 000 000 Afrikanen het leven heeft gekost. Hoe kan je nu toch zo dom zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Een beetje minder voor de heimweeschotel hangen, èn ouders die hun kinderen in het Nederlands opvoeden van bij de start ... en je zal ze met rasse schreden zien vooruitgaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zei de fascist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als er iets duidelijk is geworden is het jou stompzinnigheid en die van je geestesgenoten op het forum. Gelukkig vertegenwoordig jij maar een marginale minderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij een minderheid die zich automarginaliseert en vervolgens jammert als een papkind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |