![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af hoe Leterme zich zal gedragen na heel die episode.
misschien een transformatie a la Britney Spears, van vrome maagd naar ongeleid projectiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() kan ie wat later zijn haar nog afsnijden ook
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ecolo, ok, die zijn links, extreem zou ik vanuit mijn perspectief niet zeggen, maar soit.
Maar Groen! ???? Het is duidelijk dat jij nog nooit een vergadering met een groene partijafdeling hebt meegemaakt. Dat is een bende halfzachte godsdienstleraars, bezorgde huismoeders en mensen werkzaam in de zogeheten "zachte sector", die zo zacht en aaibaar zijn dat je ze bijna een knuffel zou geven, ringbaard of geen ringbaard. ![]() In Engeland zouden velen van hen gewoon op David Cameron stemmen, die rijdt ook met de fiets, en hij heeft een boompje als nieuw logo voor de Conservatives geïntroduceerd.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de klassering van pakweg de N-VA als extreemrechts heb jij anders toch geen probleem?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan men niet gewoon de geldstroom naar Wallonie stopzetten? Zou nogal wat effect geven neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar durft men zelfs niet over te spreken heb ik de indruk, het is wel hét ultieme drukmiddel die de Vlamingen hebben
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens... Het is nogal kinderachtig om te denken dat alle problemen zomaar opgelost gaan worden als het land uit elkaar valt. Of eerder simplistisch. Maar ja... Slogans zijn altijd gemakkelijker dan het echte werk hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, tenzij de Sp.a zou meestemmen en dan nog.
![]() |
![]() |