![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tiens, dat hadden we wel al door, maar alles is natuurlijk voor interpretatie vatbaar.
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oeps!
Bedankt voor de tip. Ik had het anders immers niet door.
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
Niet te vertrouwen. Beginnen opnieuw.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De uitspraak van Van Hoobrouck, dát is geweld zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, we kennen hun refrein, ze maken "ludieke" acties. Nooit meer oorlog? Er is geen oorlog onder de Belgische bevolking in het algemeen, totale onverschilligheid tegenover de andere gemeenschap, dat wel.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
Oei, één van die faciliteitenburgemeesters sprak van een oorlog. Volgens hem zitten we tenmidden van een burgeroorlog en ... ik denk dat hij gelijk heeft.
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze konden wel wat enige afstand houden en niet zo bedreigend dicht gaan staan hebben... Voor de rest vrije meningsuiting ? In dictaturen zoals in Pakistan gebeurt dat ook...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Heu, ik hoop het, maar ik begin zo stilaan een beetje te twijfelen.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of de Nederlanders, dan kunnen we lekker gaan keuvelen bij een kopje thee... Die FDF-er ziet spoken, op zijn adelijke teentjes getrapt en oorlogsverklaringen afleggen, wat een vergelijking...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 november 2007 om 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 november 2007 om 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
PS: Al Qaida is inderdaad aanwezig in moskees hier in België. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Meer woorden moeten daar nie aan vuil gemaakt worden. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of de buitenlandse media daar ook zo tegenover staat is echter zeer de vraag. En De Gucht maakt zich al zo'n zorgen over het 'imago' van dit corrupte koningdom in het buitenland....
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er moet precies niet veel gebeuren voor ze van "rellen" spreken
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er hoeven zelfs geen auto's voor in brand gestoken te worden als er separatisten in de 'rellen' betrokken zijn.
|
|
|
|
#119 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
De politie heeft ons zeer hardhandig aangepakt, inclusief verder slaan toen de NSV!'ers al geboeid op de grond lagen. Maar, in tegenstelling tot vele salonrevolutionairen hier, nemen wij dat erbij. Incasseren en de volgende keer direct terug actie voeren.
Onze beloning vinden wij steeds in het voeren van de strijd. Wat matrakken en zware politielaarzen zullen ons daar zeker niet van weerhouden. Dat België zich maar klaarhoudt, dit was nog maar een opwarmertje!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 november 2007 om 00:50. |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
|
Citaat:
De eerste keer dat ik ooit eens ging betogen, was toen in nog in het middelbaar zat, ik geloof in 1991, na de eerste "zwarte zondag". Toen geloofde ik er nog heilig in dat het VB het grootste gevaar op aarde was, maar wat gebeurde er toen: enkele van mijn medemanifestanten vielen de politie, die er enkel stond om onze veiligheid te garanderen aan. Ik ben met enkele klasgenoten nog net op tijd kunnen gaan lopen om niet mee te parten in en stenenregen en op mijn terugweg zag ik het café "De Leeuw van Vlaanderen" in diggelen liggen. Ik vrees dat op die dag mijn ogen iets wijder open gegaan zijn en ik ben beginnen inzien dat extreem links minstens zo gevaarlijk is als extreem rechts. Van het nazisme weet men wat het waard is, maar extreem links is nog stees de wolf in schaapskleren, waarvan het vuil onder de mat geveegd wordt. In ieder geval: dat was meteen de eerste en de laatste keer dat ik ben gaan betogen. Ik zal mijn mening wel anders duidelijk maken, dan tussen potentiële relschoppers te gaan lopen. |
|
|
|
|