![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() wat heeft die nu op haar kruin staan? een gewei? Daar gaat Elio niet voor willen onderdoen, read my lips. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2007 om 23:56. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die beledigend doorheen dit forum trekt, komt een lezing geven over frustraties. How cute.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dus duidelijk wie het dominante mannetje is thuis.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() "Non, kheb hoofdpijn"
![]()
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw gezinssituatie interesseert ons niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mijn God! Milquet draagt HORENS!
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat wil je nu, als je altijd maar NON zegt?
![]()
#31 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() Joëlle Bouquet...............................................000 .........Hyacinth Milquet Het bekende filmke, nog steeds leuk trouwens Laatst gewijzigd door Ovidius : 17 november 2007 om 09:04. |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Entre nous, il y a un monde, une culture, des valeurs! ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge moet het maar durven!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 17 november 2007 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum heeft als adres forum.politics.be
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar duidelijk een VLAAMS forum. U lijdt duidelijk aan de walenziekte. Alles wat België is, moet maar Franstalig zijn. Spijtig voor jou en hen, maar NIET waar!
#38 |
Banneling
|
![]() Pertinente vraag.
Ik heb mij de moeite getroost van het grootste gedeelte van uw posts te lezen. Ik vind er veel hautain gebazel en beledigende opmerkingen in terug, maar geen cultuur of opmerkelijke waarden. Non donc, Kallikles, nous ne savons rien de votre culture, ni de vos valeurs. |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Kallikles behoort tot de extreme linkerzijde van één van onze grootste vakbonden (dus is hij wel extreem links) en dus ook Vlamingenhater...
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat betrokkene extreem links en vlamingenhater zou zijn, had ik al gedistilleerd uit zijn posts. Ach, ieder diertje zijn pleziertje. Dat zegt mij weliswaar iets over zijn matige intelligentie, maar zijn vraag betrof enkel zijn cultuur en waarden. |
|
![]() |