![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() [quote=Online;3126011]Moslimrel om homofoto's
![]() ![]() ![]() ![]() vreemde foto's. Heel interessant. De beelden die ik zag van de NOVA reportage blijven me achtervolgen. Moge de kunstenaar veilig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die foto's zijn natuurlijk dikke kitsch, maar kom. Vervang dat Mohammed-bakkes door jezus, Boeddha, Hitler of Mao en geen haan zou er naar kraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]()
![]() |
#25 |
|
![]() De foto's hebben opzich niets te maken met ali en de profeet mo7ammed sas, maar wel met de perversiteit van de twee belachelijk makende homotrienen !
Ik hoop dat ze op moedertjesdag in maart goed bij hun moeders gaan huilen wanneer iran een mooie roosje wordt in de lucht !
![]() |
#26 |
|
![]() Ps: en dat dit soort perversiteit met "kunst" wordt gelinkt is een bewijs van wansmakelijkheid en onwetendheid omtrent de neture van "kunst", en voor echte kunst (schilderijen) moet je bij davinci , rubbens etz...gaan, en voor muziek zijn het bach, mozart, etz... en voor moderne kunst vincent van gogh, jan roeland etz...en zo kun je een lange lijstje maken van kunstenaars uit de echte kunsten wereld en niet een paar pervsé enkelingen die enkel uit zijn op "schock" cultuur,. Dat is enkel om het publiek te schokkeren , and no more (maw, hoererij en aandacht trekken)
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln komaan he??
Ga je nu beweren dat het volslagen belachelijk is om kunst als middel te zien om de aandacht te vestigen op de situatie van homo's binnen de moslimwereld?? Jou geliefde Van Gogh had anders een nazaat die toevalig wel door moslims werd neergestoken als een beest! En Mozart stierf om in het naamloze graf van armen terecht te komen!Da Vinci schat, was homo! Kortom, kunstenaars zijn vaak rebellen tegen een bestaande orde, Mozart was dit door zijn muziek, Van Gogh door zijn schilderkunst, dus waarom gen vrouwen die via fotografie uitdrukken hoe bevreemdend het leven van homo's van Iraanse origine? Beetje eerlijk blijven he, je gaat zo tekeer omdat homoseksualiteit voor moslims zondig is. Mij best, maar wel aardig hypocriet, want homoseksuele handelingen zijn dit dan weer niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt best pervers zijn en ik zal u hierop niet tegenhouden, maar om dat te proberen op te dringen naar de maatschappij toe als een "norm" is ronduit "de hypocrisie" opzich !
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij kwam tenslotte op de proppen met die vergelijking van kunstenaars als 'argumentatie' : kijk, dat is nu echte kunst ipv dat perversief shockerend gedoe verder dringt niemand je wat op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Die foto's zijn gewoon te lelijk om in eender welk museum tentoon te stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Een goede reactie vond ik op hyves over huilerige moslims:
http://robertdiske.hyves.nl/blog/708...Mohammed/dWzf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, jij bent goedgelovig als je denkt jou idee nog aan de maatschappij te kunnen opdringen!
Het homo huwelijk is hier erkend niet? Dus accepteert deze samenleving dit als een gelijkwaardige seksuele geaardheid aan die van mij en vermoedelijk jou, daar ga jij niets aan veranderen, moslim of niet! Jij vindt dat pervers, de samenleving niet, vreemd dat je dus mij ziet als iemand die perversiteiten wil opdringen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En pervers blijft pervers, jammer kun je daaraan niets aan veranderen ! Gelijkwaardigheid ? Wie praat er nu over gelijkwaardigheid ? En homo is gelijkwaardig aan en niet-homo, dat wil niet zeggen dat deze homo erkend moet zijn als "homo" maar wel als mens, wat met zijn geaardheid voor sex betreft laat ik liever aan deze mens zelf voor zich !
![]() |