![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou beter zijn bewijzen ervoor voorleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft geen zak met willen of niet willen zien te maken. Een bewijs is een bewijs DIKKE VETTE PUNT!!
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs is bewijs? welnee joh. verdiep je eens in de 'cognitieve psychologie' We brengen hier zaken aan die voor sommigen als 'bewijs' gelden en voor anderen juist absoluut niet en die draaien het zo dat het in hun wereldbeeld past. (wie zou ik toch bedoelen? ![]() Dus je uitspraak 'bewijs is bewijs' is natuurlijk nietszeggend. Er zijn hier mensen , dat als je alle aanwijzingen voor hun neus zet het nog ontkennen. Dat heeft niets met 'rationaliteit' te maken hoor, maar alles met emotie. Het is nogal wat als je jarenlang energie gestopt heb in een verkeerd wereldbeeld, en nu zet dit alles op zijn kop. Ja , dat is pijnlijk en angstig en verwarrend, ja! Maar kan uiteindelijk bevrijdend zijn, maar dan moet je je gehechtheid aan je huidige wereldbeeld laten varen. Je kan natuurlijk nog wat jaartjes sputteren... En kijk, jij hebt recht op jouw wereldbeeld en ik de mijne enzovoort, dat moge duidelijk zijn. Verder kan ik, noch een ander hier, je 'overtuigen' Dat gaat gewoon niet. JIJ bent de enige die op zoektocht kan gaan en kijken en onderzoeken of het klopt wat 'we' hier zeggen. Ook ik had liever dat het niet waar was en ik had geen idee waar ik uit zou komen toen ik begon. Maar gillen met, bewijs is bewijs, daar spreid je alleen maar je onmacht en onkunde mee ten toon. Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 december 2007 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En ok niet vergeten dat bij een inside job, de cover up zeker ook was voorbereid en vanaf day one was ingezet(bv. infiltratie en zelfs opstarten van 'truths movements'). Dus een memo van Dick waar hij zegt "ok, t'is voor den elfde" zul je dan ook niet vinden. En met de hulp van bevooroordeelde mensen worden de kleine aanwijzingen die aantonen dat de OCT niet klopt, meteen in de grijze zone geduwd door een of ander subtiele truukje(pull it betekende terugtrekking-> BS, of Cossiga bedoelde dit sarcastisch-> BS). Misschien de 9/11 topic eens herlezen en verdiepen in de onderwerpen die in jouw wereldbeeld bewijzen kunnen opleveren. Alleen jouw bewijzen zullen voor jou een BEWIJS zijn. Maar vraag niet naar een direct bewijs die iedereen tesamen kan overtuigen, want die zijn er niet. Ook al opgemerkt hoeveel er aan disinformatie wordt gedaan? Waarom? Wie? Laatst gewijzigd door eti1777 : 8 december 2007 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() yoehoeeee...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 8 december 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 december 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bewijs wil zeggen dat er geen andere mogelijkheid is. Een aangetoont feit. Blijkbaar ken jij het verschil niet. Als je een bewijs voorlegt kan je het niet ontkennen. Zolang je het kan ontkennen of een andere uitleg mogelijk blijft is het GEEN bewijs. Zoals ik al zei, als je iets wil geloven en daarom alle onbeantwoorde vragen zelf gaat invullen...dat is onkunde en onmacht. Je hebt zelfs de moed niet om dit toe te geven. En wat dit te maken heeft met mijn wereldbeeld snap ik al helemaal niet. Maar kom, ik daag je uit...geef mij 1 hard bewijs dat dus niet te weerleggen is om te kunnen zeggen dat 9/11 een inside job was.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien dat je op een dag doorhebt hoe idioot deze denkwijze is, maar ik wacht er in ieder geval niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb je je van topic vergist...het is nm geen reactie die iets te maken heeft met de posting die jij gequote hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het blijven voor mijn part gefrustreerde moslims met zelfmoordneigingen die verantwoordelijk zijn voor 9/11 .... De VS hebben het mooi gebruikt om Irak en Afganistan binnen te vallen, de olieprijzen omhoog te stuwen (en zo de inkomens van de olieproducerende landen met inbegrip van Iran en Venezuela), de wapenindustrie een duwtje in de rug te geven, etc ... Nog nieuws' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij, denk ik, het zelfs dan zal ontkennen.en ik daar geen energie in ga steken. Ik heb al eerder gezegd, dat je zelf de enige bent die zichzelf kan overtuigen! Dus waarom ga je niet eens op onderzoek uit. Als het niet klopt wat 'we' zeggen, dan zul je dat zelf en voor je zelf ontdekken, als het wel klopt ook. Maar zoals eerder gezegd, wat jij zegt over 'bewijs' is natuurlijk onzin. Zoek eens wat zaken op over cognitieve psychologie, wetenschapleer etc. ' bewijs' is 'bewijs' tegen een context en achtergrond, en daar komt ook nog eens bij dat 'bewijs' tentatief is. Daarom vind ik de de '2de wet ven Edward de Bono" wel passen hier; 'Bewijs' is een gebrek aan creativiteit. En dan bedoel ik niet wat ik denk dat jij bedoelt. Kauw er maar eens op, kerel. Nuff Said Pi n d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 december 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je wil dus geen bewijzen geven? Zegt genoeg. Als je mensen wil overtuigen zul je je bewijzen gewoon moeten geven. Op onderzoek uit? Je bedoelt zoals jij en je believers collega`s wat surfen op 9/11 sites en een hoop onzin lezen? Nee, dankjewel. Als men dat al onderzoeken noemt tegenwoordig... ![]() Het heeft geen zin om een hard bewijs te ontkennen, het zou maar belachelijk zijn. Kom dus op met die bewijzen, niet belachelijk doen, geven die handel, stuur het de wereld in of ga naar de rechtbank en klaag de verantwoordelijken aan. ok! Onzin, een bewijs is onweerlegbaar. vb, stel dat men een document vind waarvan men de autenticiteit kan aantonen met de handtekening eronder van laten we zeggen Bush die zijn toelating geeft voor dergelijke aanslagen te plegen...hard bewijs. Audiotapes waarin hooggeplaatsten het over de planning hebben van 9/11... dat zijn harde bewijzen en zijn gewoonweg niet te ontkennen. Wat jullie doen is iets heel anders, vb: jullie zien op een foto of beelden een rookwolkje....en jullie zeggen dan zonder enig bewijs, ah, dat is een wolkje veroorzaakt door een geplaatste bom van de amerikanen zelf... komaan onzin en je weet dit goed genoeg maar wil het gewoon niet toegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest er zo'n tape bestaan en hij wordt gelekt zou jij nog altijd zeggen dat hij fake is.
![]() |
![]() |
#78 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nb gezegd dat ik je niet eens KAN overtuigen voor de zoveelste keer. Citaat:
en dan ga je DAAR commentaar op leveren. dat klopt tuurlijk niet kerel. Het heeft geen zin om een hard bewijs te ontkennen, het zou maar belachelijk zijn. Kom dus op met die bewijzen, niet belachelijk doen, geven die handel, stuur het de wereld in of ga naar de rechtbank en klaag de verantwoordelijken aan. ok! Citaat:
en lees mijn postings aub eens ipv uw eigen projecties te gebruiken. nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 december 2007 om 17:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
quote: "er zijn GEEN bewijzen". Success verder Sherlock. |
|
![]() |
![]() |