![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Slikt u medicatie tijdens examens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 83,33% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Idd 80% die aan de red bull en druivensuiker zit, erg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik pak niets :O
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ja ik zie dat wel, hoe komt gij trouwens aan mijn informatie gisteren nog mijn achtervolgers kunnen afschudden johny's in the basement, mixin up the medecin, im on the pavement, thinkin about the government jaja het is allemaal duidelijk uiteindelijk at the end of the day |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vroeger te onaangename ontmoetingen gehad met pillen slikken voor niks, dat ik er nu afkerig tegenover sta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 10 december 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit niks genomen, examentijd was dan ook het kalmste en rustigste moment dat ik ooit op school gekend heb
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij nogal aansluiten bij Dronkoers, nooit iets gepakt en het was altijd zalig die extra vrije tijd om nuttige dingen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem geen oppeppende middelen speciaal voor de examens (of andere zaken om ietwat langer alert en wakker te blijven).
Zou ook niet echt gezond zijn in combinatie met de medicijnen die ik sowieso al moet nemen.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom ze dat nodig hebben.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vaak captagon en relatine gebruikt. Ik deed eigenlijk geen bal tijdens het academiejaar en dan zat er maar weinig slaap in tijdens de examenperiode. Captagon is wel nasty. Na de examens was ik altijd een week KO
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij was dat een stress-periode tot en met... nooit genoeg tijd, hoewel ik in het jaar probeerde bij te blijven. De kilo's vlogen eraf bij mij in de examens. ![]() ![]() En dan na een nachtje van 2 uur slapen met de ford fiesta van mijn moeder in de ochtendspits van Merchtem naar Gent rijden (60 km) voor het laatste examen. Onverantwoord eigenlijk. ![]() Maar goed, nooit medicatie gebruikt toen, buiten excessieve hoeveelheden koffie en cola. Wel soms vitamines, maar dan het gewone brave spul... die supplementjes die je gewoon in de apotheek kan krijgen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 december 2007 om 22:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Neen, tenzij Cola Light telt maar dat 'gebruik' ik altijd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik drink ook graag Baileys, maar kriek gaat er dan weer niet in...
Nu ja, ge kunt gelijk hebben ze. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 december 2007 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mocht vroeger graag kriek, maar het is intussen te zuur voor me. Mijn maag pikt dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() ik slik nooit om mijn prestaties of zo te verbeteren. mr als ik een verkoudheid heb of hoofdpijn vliegt er wel een dafalgan mijn keelgat in.
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() jepz, waaronder ik, de druivensuiker dan. en cola etc. mr dat drink ik meestal dus ja.
![]() |
#20 |
|
![]() Heel veel aspirini, 's morgens koffie en ice tea en heel soms een pilletje om te kunnen slapen.
Ik heb het volste begrip voor mensen die dit doen. Examens zijn hard, je moet de hele tijd blijven voortdoen, je weet soms niet of het nog zin heeft, en soms na een rotslecht examen ben je doodmoe en moet je alweer aan het volgende beginnen. ![]()