![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Dat opperde ik ook al. Ga eens een Grieks restaurant binnen in Brussel en vraag of het waar is dat ze allemaal van homos afstammen. Wie weet maakt u wel nieuwe vrienden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat bewijst juist dat het van de maatschappij afhangt of homoseksuelen al dan niet met hun geaardheid naar buiten komen.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forumspook en humor daarentegen... Ik heb hier al bijna in mijn broek gepist van het lachen met jouw zotternijen. Man, man, man toch...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"! Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld! Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart? Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou maar eens de lijdraad moeten worden in de wereld, niet? Laten we gelijk de sharia invoeren... ![]() Citaat:
En jij bent RECHTSSVLAANDEREN. Ik had je eerder ook al door. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens vind ik het dom dat dubbelnicks niet erg hun best doen (of inzien) hun gedrag aan te passen zodat ze niet door de mand vallen. Zegt toch iets over hun intelligentie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mogen er trouwens enkel wetten gemaakt worden die de godsdiensten niet tegenspreken? Het is toch scheiding van kerk en staat of niet? Citaat:
Verwijs je soms naar de Gay Pride? Zoja, dan kan je ook verwijzen naar het carnaval in Rio, of naar Mardi Gras. Het is trouwens ook normaal dat ze gelijke rechten willen. Homoseksuelen zijn gelijk aan heteroseksuelen. Daarom hebben ze ook het recht om te trouwen en een leven te leiden zoals elke andere Belg. Vandaar dat het totaal geen verschil uitmaakt of je nu hetero of homo op een identiteitskaart zet, we zijn allemaal gelijk voor de wet!
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jaja die gaan dat zeker weten ófwel krijg je daar een toek op uw bakkes zoals je dat kan krijgen bij ieder doorsnee restaurant en moet ge er vanuit gaan dat dat gelijk staat met een hoge graad in de sociohistoriek ófwel wordt je daar met open armen ontvangen en onthullen ze je, nadat ze je 10 glazen ouzo hebben laten binnekieperen, waar nu precies die griekse beginselen voor staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() waarom niet gelijk andere 'abnormaliteiten' vermelden ? een stempel met jouw avator lijkt me alvast een prima begin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |