![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Burger
|
![]() Dat heb je met die europese-anti-sex-cultuur.
Laatst gewijzigd door Stardust : 21 december 2007 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou inderdaad zo moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hormonen zijn moeilijk te stoppen Max. Bij sommigen treden die al wat vroeger in werking dan bij anderen.
![]() |
#385 |
|
![]() ik heb hier eens over nagedacht en het is gewoon simpel
men is rijp voor seks wanneer men deze vrij kan bedrijven men kan deze enkel vrij bedrijven wanneer men ze ook niet kan bedrijven dwz dat men nee kan zeggen indien men geen zin heeft of niet wil enkel wie dit kan is rijp voor seks en kan seksueel als volwassen worden beschouwd moest ik een dochter hebben dan zou ze vrij seks mogen hebben met wie zij wil vanaf het moment dat ze mij heeft kunnen overtuigen dat ze nee kan zeggen als ze dat wil en de voorwaarden kan opleggen die zij wil (bvb condoom ) - voor de rest speelt haar leeftijd idd totaal geen rol
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() seksuele maturiteit is dus volgens mij recht evenredig met het vermogen uiting te geven aan datgene wat je wil en datgene dat je niet wil
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Dat klopt, op elf jaar was ik al aan de Hormonen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt dat inderdaad uit?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vent van 27 die op zijn 25ste begint te vrijen met een meisje van 14 heeft zware problemen!
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. En het antwoord is duidelijk: NIETS!
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn het nog nooit zo vaak met elkaar eens geweest. Christmas spirit?
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#397 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jij bent volledig gebrainwashed door de europese-anti-sex-cultuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() Pfffffffff 16 jaar
zuige en slikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
|
![]() ze mag zich daar vrij aan overgeven
iemand heeft idd het recht zich (vrijwillig ) te laten gebruiken, misbruiken een nymfomane bedrijft bovendien vrijwillig seks - dus ik zie het probleem niet het wordt wel moeilijker wanneer het over jonge mensen gaat wanneer we het hebben over het recht zich te laten gebruiken - of vind je van niet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
|
![]() Citaat:
over het algemeen denk ik dat de leeftijden die je opgeeft ook kloppen en hoe dan ook vind ik de wettelijke leeftijden die nu gelden goed - er is bovendien ook ruimte voor interpretatie al naargelang de situatie - want ik blijf er wel bij dat er altijd op alles op dit vlak uitzonderingen mogelijk zijn. In twee richtingen trouwens - dwz iemand kan op veertien een eigen seksuele wil hebben maar iemand kan dit op 40 evengoed nog altijd niet hebben en zelfs nooit krijgen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |