![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Als ze al die volksvijandige elementen in het KZ hadden gestopt, dan was het nooit gebeurd, nietwaar? En sterven door de hand van rassenzuivere elementen is een eer, geen moord."
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Even terzijde: land van aankomst van Scheffer is dus wel echt een aanrader.
Genuanceerd maar toch geen enkel taboe uit de weg gaand een zéér relevante stem in het debat |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man, man, man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het heel goed dat de SPA zich eens bezint. Het Antwerpse integratiebeleid is in praktijk een regelrechte ramp! Maar of dit op te lossen is met een Nederlands schrijver van goede boeken denk ik niet.
Er zou in Antwerpen een duidelijke visie moeten komen die alle bedrijfseenheden die met integratie bezig zijn met de neuzen in dezelfde wind zet, nu werken diensten elkaar vaak regelrecht tegen! De allochtonenraad kunnen ze beter verruimen tot raad voor divers samenleven en behalve Turkse, Ahrikaanse en Marokkaanse organisaties, ook Joodse Indische, Chinese en holebie federatie in opnemen! De integratiedienst moet ophouden oplossingen aan te reiken waar negatief gedrag van doelgroepen beloond wordt! Een meldpunt voor grootstedelijke problematiek zoals radicalisering, prostitutie en drugs is absoluut nodig! Nu doet iedereen maar wat in wijken, vaak weten ze amper waar de ander mee bezig is en heel veel signalen bereiken nooit het beleid en al zeker niet de politiek! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik, geen humor? Je oordeelt een beetje vlug!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 13 februari 2008 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() ZWARTE humor hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Luc Broes erg veel geduld heeft gehad met jouw De La Tourette syndroom.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 februari 2008 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je weet dat Luc Broes, persoonlijke vriend en één van de meest hoogstaande mensen die ik ken op dergelijke manier aangevallen wordt weet ik het wel. Iemand heeft ooit gezegd : hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van de dieren hou. In het geval Feremans is dit een zware belediging voor de dieren, sommige hebben nog trekjes die je enigszins menselijk kan noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet het Belg zijn of het Vlaming zijn moet in vraag worden gesteld... daar is geen enkele behoefte aan en het brengt geen oplossingen voor de 'Clash of civilisations' die nu aan de gang is.
Nationaliteit speelt hier geen rol in, rassenhaat en xenofobie spelen hier zelfs geen rol in. De veldslag tussen Westerse cultuur en Islamitische cultuur daar gaat het om!!! Noem gewoon het probleem bij zijn echte naam, en vat de stier bij de horens. De SP.A kan pas wakker zijn als ze dit gaan beseffen.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja met een totalitaire dictatoriale trotzkyist als Patrick Jansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS: Paul Scheffer is weer een idioot die er niets van begrepen heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |