![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zie je dat verschil, of moet ik het mijn grootmoeder eens komen laten uitleggen. Buk je maar alvast. Laatst gewijzigd door DannyS : 24 februari 2008 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een top 20 van de meest gezochte of gevaarlijkste criminelen is niet meteen een steekproef, tiens je 'pikt' ze er immers op voorhand select uit... bijgevolg gaat die redenering niet op omdat zulk een rdenering er net vanuit gaat dat de steekproef aselect en representatief zou zijn voor de te onderzoeken populatie Citaat:
Citaat:
complottheorietjes veranderen daar niets aan de enigste 'verdienste' ervan is dat het voormalig 'taboe' om zulk onderzoek te doen enigsinds doorbroken is ps. bovenstaande 'zulk' moet 'een' zijn uiteraard Citaat:
vreemd.... waar was ik dan tweemaal verkeerd ? ( of sloeg dat op de twee keer dat jij fout zat ? ) ik tel er slechts eentje... ik dacht dat je nog wat ging zeggen over de vermeende conclusies van marion Van San Laatst gewijzigd door praha : 24 februari 2008 om 02:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige wat je dan kan stellen is dat die top-20, aangenomen dat de verhouding zo zijn, de statistiek volgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Een steekproef is dat inderdaad niet. Maar het geeft wel een indicatie. Of denk je dat het bv in Brussel anders zal zijn? Laatst gewijzigd door daiwa : 24 februari 2008 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach, en de doorsnee Brusselaar is een Ketje, zeker, wiens vader en moeder in Brussel zijn geboren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom minimaliseer en vergoelijk je voortdurend geweld als het door VB-mandatarissen wordt gepleegd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De tienerwurger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Het is zelfs geen 'kattekwaad' meer. Voortaan is het 'tieners die plezier hebben'.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
In de dagbladen merk ik iedere dag wat anders.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 24 februari 2008 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg waarom je voortdurend minimaliseert en vergoelijkt. Jij merkt zo goed als niets van het geweld van VB-mandatarissen? En dat is een reden om het te minimaliseren en goed te praten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat het dood stampen van Demoor toch niet vergelijken met onderstaand geval? ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand de 7de gezien?
Wat had Ludo Van Campenhout zeg? Gisteren te diep in het glas gekeken of zo? Aan die advokaat zag ik niks speciaals, die blijft gewoonweg in die stand staan, maar met de Ludo was er toch iets speciaals aan de hand.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-Roeland Van Walleghem Toenmalig Blokmilitant die samen met met anderen een afficheplakker van het FDF (Jacques Georgin) aanviel in 1970. Van Walleghem en zijn gevolg klopten met tafelpoten op de FDF'er die ter plaatse overleed aan een hartaanval. Van Walleghem kreeg hiervoor 4 maand voorwaardelijk en zetelt nu voor het Vlaams Belang als volksvertegenwoordiger in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. bron http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-palmares.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men dient dus naar de oorzaak van de problemen te kijken, die heeft vaak weinig met nationaliteit te maken maar meer en dominant met: armoede, discriminatie, marginaliteit, armoedecultuur, slechte opvoeding door lagere klasse en marginale buurten, het belang van onderwijs dat niet kan worden ingezien, enz. Dus ook hoe de problemen op te lossen is anders: de oorzaken van criminaliteit aanpakken, of de gevolgen bestrijden. Mij lijkt het verstandiger vooral op de oorzaken te focussen, als iedereen bijvoorbeeld werk heeft, dan is het makkelijk om werklozen te sanctioneren... ![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was mij ook opgevallen ja. Anders komt die tamelijk bedaard over, maar nu was het niet normaal hoe die uit de hoek kwam. De Winter vroeg zelfs of hij EPO had gepakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |