![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scepticisme is toch een ziekte? En aangezien jij sceptisch bent tegenover alles wat mainstream is zonder enige andere reden...
En voor je begint te zeggen dat wij sceptisch zijn tov niet mainstream wens ik je terug te fluiten. Wij zijn niet sceptisch. Door middel van de wetenschappelijke methodes deskrediteren wij die verhaaltjes. Van scepisch is daar dan ook geen sprake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met reden! Lees de nwo thread eens. Citaat:
Belangrijk voor U zeker als ik het zo lees, om me ziek te willen noemen? Pin d" Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg gewoon: "Ik weet het niet". Dat komt veel authentieker over.
![]() |
#885 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is wat we zien NU! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 |
|
![]() Fake in die zin dat de voorgestelde vijand niet de echte vijand is, maar diegene die claimen ons te beschermen.
![]() |
![]() |
#887 |
|
![]() The war against Terror heeft een reden van bestaan en is gecreëerd door de "onzichtbare" machtshebbers die eerst the Terror hebben ontwikkeld om er vervolgens een oorlog tegen te kunnen voeren.
2 maal kassa kassa "There are a lot of people who lie and just can get away with it"
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 26 maart 2008 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of bestudeer het werk van de vrijmestelaar Albert Pike! En als je dat leest en begrijpt weet je dat de 3e wo er aan zit te komen. Tenzij... Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
probleem-reactie-oplossing, ofwel met een duurder woord de Haegeliaanse dialectiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat dit allemaal serieus zware kost is om te verteren en dat daarom de meesten de waarheid niet aankunnen. Wat ik heel begrijpelijk vind. Velen zijn zelf geneigd er tegen in te gaan. Kwestie van hun werelddenkbeeld te kunnen behouden..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helemaal mee eens, maar omdat het zo enorm belangrijk is, blijf ik doorgaan de mensen te informeren en dan, eens op een dag... Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geef het volk 'Brood en Spelen' weet je. Wisten ze in Rome toen al. In onze tijd is dit er meer dan genoeg......Zie je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#893 | |
|
![]() Citaat:
je weet toch tenminste dat jezus nooit bestaan heeft, maar gecreëerd door dezelfde organisatie met hetzelfde einddoel voor ogen?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
|
![]() Citaat:
Je mag me verwijten dat falsificatie voor mij een heilige koe is, maar een claim in mijn domein staat of valt met het al dan niet bewijzen van die claim in latere experimenten. En je mag dan nog doordraven over kanker en zijn "oorsprong", of infecties die het gevolg zijn van "een pH-verandering in de cel, die er dan voor zorgt dat iets in die cel getransformeerd wordt", of weet ik veel, maar als ik die claims dan vergelijk met de praktijk, weet ik genoeg. Ik heb het al eens gevraagd, maar hou ermee op om te spreken over "de wetenschap" als "de wetenschap" niet bestaat.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja dat weet ik, maar blijf het aanbieden, tegen de stroom in. niet makkelijk nee Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'de wetenschap' hebben. Iedereen weet dat dat verschillende gebieden bestrijkt. Niet voor niets overigens. En natuurlijk zal je wel eens iemand helpen, dat sluit ik niet uit. Hoewel het kan zijn dat je analyse niet klopt. Kan toch zijn dat er ook andere verklaringen voor zijn? Lijkt me niet moeilijk te bedenken. En wist je dat toen bv de huisartsen in verschillende landen gingen staken, het aantal mensen dat ziek was, verminderde? geeft toch te denken....... Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Minister
|
![]() Dat is echte brainwash en hogwash. De joden zelf hebben altijd erkend dat Jezus bestaan heeft. Daarbij er is hedendaags geen enkele serieuze historicus die dat betwijfeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel dus wel dat er dingen aan het veranderen zijn. Dat neemt idd niet weg dat ik af en toe tegen een aardig pak scepticisme op bots, kijkt U maar rond op dit forum. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |