![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Wat maken we ons er weer makkelijk vanaf. In ieder geval zijn we hier nu net te ver offtopic aan het gaan vrees ik.
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" Laatst gewijzigd door the_special_one : 3 april 2008 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
Ah zo...
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
#164 |
|
Europees Commissaris
|
![]() |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zal hier binnenkort eens een repost komen doen uit die vorige draad. *evil spammer*
|
|
|
|
#166 |
|
|
Ik vermoed dat ik de inzendtermijn ingekort had tot 12u?
Dus de inzendbus is gesloten.
Laatst gewijzigd door Steben : 4 april 2008 om 14:48. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
1.
2. 3. 4. 5. 6. ![]() 7. 8. 9. 10. 11. 12. ![]() 13. 14. 15. 16. 17. 18.![]() 19. 20. 21. 22.![]()
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hm... nog altijd 5 of 9 voor mij.
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn keuze gaat voor officiële vlag naar nr.1, nr. 9 kan ook informeel zijn.
De Duitsers hebben ook een informele vlag, zie je vaak verschijnen op voetbalwedstrijden: ![]() |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Minister
|
Wat kan er beter zijn dan de Prinsenvlag, de vlag van de Republiek der Verenigde Nederlanden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lage_La...8staatkunde%29 Laatst gewijzigd door Rob Roy : 4 april 2008 om 15:14. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
wanneer kunnen we nu stemmen eigelijk?
nr 10 of 21 aub Laatst gewijzigd door Ambiorix : 4 april 2008 om 15:30. |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
andere draad gestart!
|
|
|
|
#174 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ga voor vlag 18, omdat de rest te blind patriotisch is.
Als er één ding is wat Europa kan missen, dan is het die overdreven ijdelheid. Ik ben pro-Nederlands omwille het feit dat het een handigere Nederlandstalige staat zou maken in een Europa van minder leden. De andere vlaggen zullen overigens ook te hard opvallen tussen die andere Europese vlaggen, dat het ons allesbehalve sympathiek zal doen ogen. Er is niets mis met een bescheiden driekleur, rood-wit-blauw IMO. Als we voor een esthetische vlag opteren, dan vraag ik me af waar de prioriteiten elders liggen. Volgens mij zou het ons neerhalen tot blinde vaderlandsliefde die opbouwende zelfkritiek taboe zou maken (cfr. de Turkse/Zuid-Afrikaanse/etc... mentaliteit). Overigens zou ik nooit in zee willen gaan met gelijk welke persoon. Als het Grootneerlandisme het alleenrecht van extreem-rechts zou zijn, ben ik een passieve aanhanger van die ideologie. Ik zou het graag vertegenwoordigd zien bij links, rechts en centrum. Het is ook mijn prioriteit het aantrekkelijker te maken bij anationalisten die Europees denken. Cut the fancy crap! zou ik zeggen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 april 2008 om 15:50. |
|
|
|
|
|
#175 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#176 |
|
Europees Commissaris
|
Die is voor mij ook goedgekeurd. Die zou voor�*l aantonen dat we het Nederlands koningshuis appreciëren.
|
|
|
#177 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Er is echt niets mis met een opvallende vlag, zolang ze niet zo lelijk is dat mensen spontaan blind worden. Trouwens, de Vlaamse Leeuw is een HEEL opvallende vlag (die reuzegrote klauwende leeuw en dan het feit dat ze bestaat uit de twee meest contrasterende kleuren, zwart en geel, meteen ook de reden waarom palen van verkeerslichten e.d. in die kleuren worden geschilderd). Opvallend en toch mooi. |
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Europees Commissaris
|
Ik vind de Vlaamse Leeuw juist lelijk. Enkel als informele vlag zou ik dat middeleeuws symbool acceptabel vinden. Een beetje zoals met de Hollandse leeuw.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 april 2008 om 16:02. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeft dat zo te zijn? Groot-Nederland zou een confederatie kunnen zijn waarin Nederland hun koningshuis behoudt en Vlaanderen opteert voor een president. Trix en die Vlaamse president moeten dan maar genoeg bij elkaar op de koffie gaan om de neuzen in ongeveer dezelfde richting te houden.
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Minister
|
Citaat:
|