![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed luisteren. En in de juiste wijken komen. Beste is Vorst/St Gillis natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, wie zegt dat die negers mij zullen willen aftoeken, afpersen en verkrachten ? Wie weet, misschien ben ik wel een 'brother' ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook toen hoorde ik al veel meer MP3-spelers en/of GSM-ringtones op het openbaar vervoer - of zelfs op straat, zelfs tegenover dat gevang - dan stoere madammen die over hun verwanten in 't cachot zaten te stoefen, zulle. Maar ik kan me anderzijds best wel voorstellen dat ge, als ge enkel daarnaar op zoek gaat en als ge maar lang genoeg zoekt, 'voortdurend' dat gestoef zult horen. Desnoods als 'stemmen in het hoofd'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder denk ik niet dat uzelf een neger bent, die drukken zich gewoonlijk anders uit. Die beweren namelijk nooit dat ze "waarschijnlijk nooit in de bak zullen belanden". Zo dom zijn die niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Vanavond is het op National Geographic een reportage over MS13, een Hispanic bende die minstens even geweldadig is als de Brotherhood. MS13 is ook wereldwijd vertakt en probeert nu ook voet aan wal te krijgen in Spanje en Portugal.
Wat ik ook wel frappant vond was dat een van de ex-Brotherhood leiders van Indiaanse origine is. De kerel, Michael Thompson komt uitvoerig aan het woord in de reportage en er wordt ook ingegaan op zijn Indianen roots. Bij VTM is dit laatste natuurlijk weggeknipt, alsook wanneer het over de zaak gaat van drie bewakers die op dezelfde dag vermoord zijn door Brotherhood leden om een voorbeeld te stellen van wie eigenlijk de baas is in de gevangenis. De eerste dader noemde Silverstein, een naam die herhaalde malen vernoemd werd in de NG reportage maar, u raad het al, weggeknipt werd bij VTM. Op zich heb ik geen enkele sympathie voor de Brotherhood of kan het me ook geen moer schelen uit welke ethniciteit ze bestaan. Ik vind het echter wel frappant dat VTM een reportage waarin onthuld word dat achter de neo-Nazi facade van de Brotherhood een multi-culturele bende schuilgaat wiens enige doel is om geld en macht te verwerven door VTM wordt verknipt tot een reportage waarin de Brotherhood als een racistische zuivere blanke neo-Nazi bende uitkomt. Heeft VTM een verborgen politieke agenda? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het nu nog niet duidelijk dat je niet naar de mainstream media moet kijken om geïnformeerd te worden?
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, sites over reptilians die allerhande SF beweringen de wereld insturen zonder enige vorm van onderbouwing zijn uiteraard heel wat beter om uzelf te informeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De collega's van National Geographic zullen flink aan hun voeten krijgen dat ze dergelijke geheime informatie op de schapen hebben losgelaten.
Het zal hun beste dag niet zijn, op Bohemian Grove! ![]() Gelukkig zijn we erin geslaagd de schade te beperken, doordat VTM (dat uiteraard wereldwijd een veel groter bereik heeft dan de amateurkes van National Geographic) de geheime informatie heeft weggeknipt. Of anders gezegd, is er echt geen grens aan de absurditeit van samenzweringstheorieën? En ja, ik weet, dat is een domme vraag.
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ga waar is naar http://www.streetgangs.com/index.php voor meer informatie over de verschillende gangs.
![]() |