![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
EDIT; sorry system, ik zie dat je al geantwoord hebt op deze vraag.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 mei 2008 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het dan geen goed idee om aan het hotel duidelijk te maken dat je er niet mee gediend bent? Dan kunnen ze uiteindelijk (als er meerder mensen dat doen, vraag me niet wat de critical mass is aub
![]() Toch?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 mei 2008 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me sterk. Zoals is gebleken strijken ze steevast een bepaald segment van hun potentiële klantengroep tegen de haren. Economisch gezien, een flater dus...
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij werpt ook zijn bananeschillen in de vuilbak, zonder daar een seconde over na te denken.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() De meeste mensen storen zich daar niet aan. Ze zijn op vakantie en ze zijn er niet om 's avonds de bijbel te lezen. En indien er de bijbel ligt, dan zullen het wel meestal Europeanen of Amerikanen zijn die deze hotels bezoeken of is de hotelketen van een christelijke signatuur. En het zal wel zijn dat er af en toe een piëteitsvolle christen (zakenman of zo) in de bijbel leest. En bij die enkeling hebben we het dan ook gehad.
Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2008 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor diegenen die hem nog niet gezien hebben : The Mist is best een plezant filmpje dat toont waar het tolereren van religie altijd tot leidt.
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gewoon achterbaks en plat vandalisme is het. Een perfect goed boek vernietigen, dat voor iemand anders een plezier zou kunnen betekenen. Jongens jongens ![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 mei 2008 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ronald Reagan: Waarom zouden we iets doen aan de klimaatwijziging? De wederopstanding zit eraan te komen, het heeft toch geen zin! Bush sr.: Atheisten horen hier niet thuis. Bush Jr.: Ik heb een missie van God gekregen, we vallen Irak aan. Travis66: Kan je dat boek aub uit mijn kamer verwijderen. Jaja, ik ben de slechte.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 mei 2008 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een tijdje geleden, in Barcelona, heel vriendelijk de bijbel en het kruisbeeld dat boven mijn bed hing aan de receptie afgegeven.
Wanneer ik iets later mijn ontbijt wou nuttigen keken de drie mensen die de klanten bedienden van koffie en thee me aan alsof ik Marc Dutroux was en kreeg ik koude koffie, ik heb 3 maal om warme moeten vragen en had de rest van de week steeds de indruk dat mijn kamer amper was aangeraakt wanneer de kuisploeg was gepasseerd. Wanneer ik na een paar dagen ging melden dat ik vond dat mijn kamer niet echt netjes werd onderhouden (het was niet de eerste keer dat ik in dat hotel logeerde) maakte de dienstdoende receptionist me de opmerking dat hij het nodige ging doen maar hij maakte me vriendelijk ook diets dat ik zelf de oorzaak was van het probleem.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 mei 2008 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2008 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jij per se stom wilt doen, dan kan ik u ook niet helpen. Een kruisbeeldje is een kruisbeeldje is een kruisbeeldje. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 mei 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geen gelovige en heb heel vriendelijk gevraagd of ik dat een weekje bij de receptioniste kon achter laten, trouwens, die dame was verrast maar heeft daar zelf heel vriendelijk op gereageerd en me geantwoord dat dit geen enkel probleem vormde. Pas bij het ontbijt gingen de poppen aan het dansen Stom doen? ![]() Wanneer ik niet in het algemeen beeld pas
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 mei 2008 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zo zie je maar, verdraagzaamheid is iets dat enkel van atheisten wordt geeist. De andere kant veegt daar met plezier zijn voeten aan. Maar zij zijn "moreel correcte" mensen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() En toch heeft hij ergens gelijk. Ik vond het vroeger ook wat vervelend altijd een bijbel op mijn hotelkamer te hebben die ik niet had gevraagd. Ik kan me indenken dat niet iedereen hiermee gediend is. Daarom: ofwel niets, ofwel meerdere boeken 'stichtende' literatuur. En daar mag gerust een bijbel tussen liggen.
Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2008 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur