Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2007, 17:32   #141
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Juist, nonsens moet met nonsens beantwoord worden
Dank u dat ge dat begrepen hebt.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 16:35   #142
de kat
Partijlid

de kat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Wees nu toch eens echt vooruitstrevend: de vlaming is het onderste uit de kan!
De drap blijft daar meestal liggen.
de kat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 23:16   #143
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard Welkom in Vlaanderen, het gehucht van onverdraagzaamheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Maar weet je, mensen die voor 45 hadden meegeheuld met de bezetter werden zelfs vermoord, nu worden de mensen die tegen de bezetter zijn ter dood gebracht.
Zo, bedoel je?:

http://www.gva.be/vanthemsche/achter...1-F6B45478D7CE}
Citaat:
01/10 Van Themsche wilde 'de hel laten losbreken'
Eigenlijk wilde Hans Van Themsche ’de hel laten losbreken’ op de Antwerpse Groenplaats op 11 mei 2006. Maar omdat hij daar te veel kinderen en te weinig allochtonen zag, trok hij verder de stad in met het plan om vijf tot tien allochtonen dood te schieten. Een reconstructie.
Het is vroeg ochtend voor Hans Van Themsche op donderdag 11 mei 2006. Twee dagen daarvoor is hij op zijn kamer op het Vrij Agro en Biotechnisch Instituut in Roeselare betrapt op roken en drinken, wat bestraft wordt met schorsing van het internaat. Omdat hij daar zo mee zit en het ook niet aan zijn ouders durft te vertellen, besluit hij om zelfmoord te plegen. Maar niet voordat hij eerst wat allochtonen doodschiet en nog wat ’in het rond wil knallen’.
Om vijf uur ’s morgens staat hij op. Hij snijdt zijn lange haar eraf, trekt zijn zwarte jas en zijn legerbottines aan en stapt op de trein. Om halfnegen komt Hans Van Themsche in Antwerpen aan. Voordat hij de bus neemt naar Wilrijk om geld af te halen, gaat hij vast kijken bij wapenwinkel Lang in de Lombardenvest.
Tegen elf uur komt hij daar terug om voor 512 euro een Marlin-repeteergeweer en twintig kogels te kopen. Iets verderop in de Nationalestraat koopt hij ook een riem en een patroontasje.
”Ik wilde de hel laten losbreken op de Groenplaats”, vertelde Hans Van Themsche de politie achteraf. ”Maar daar waren te weinig allochtonen en kinderen.”
Hij twijfelt nog even of hij naar huis zal gaan om te genieten van zijn geweer. Maar uiteindelijk pakt hij het uit en laadt het wapen. Aan de Pottenbrug ziet hij op een bankje voor het standbeeld van Paul van Ostaijen een vrouw met een hoofddoek zitten.
”Vlammen maar”, gaat het door zijn hoofd. Hij richt op haar borst en schiet. Hij kijkt nog even hoe de Turkse vrouw - Songül Koç (47) - in elkaar zakt, herlaadt zijn wapen en loopt door. Even twijfelt hij, wanneer hij een zwarte vrouw met een kindje ziet lopen.
Oulematou (24) ziet dat hij een wapen heeft en versnelt haar pas. Snel gaat ze de hoek om. Van Themsche volgt haar en schiet van nauwelijks vijf meter afstand. Net op dat moment kijkt ze achterom.
Ze kijken elkaar recht in de ogen. Luna (2) begint te huilen. ”Ik dacht dat ze een geadopteerd kindje was of een stiefdochter. Ik schoot haar dood omdat ik niet wilde dat ze een trauma zou oplopen”, zei Van Themsche later. ”Ik moest denken aan jonge olifanten die getraumatiseerd zijn als hun moeder wordt doodgeschoten.”
HVT komt uit "een warm Vlaams nest"

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 oktober 2007 om 23:18.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 23:22   #144
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Dat een Vlaming niet meer waard is dan de rest van de wereld?
Dus ook carlgustaaf niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Wees nu toch eens echt vooruitstrevend: de vlaming is het onderste uit de kan!
luc broes wél?

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 oktober 2007 om 23:24.
Oud 1 oktober 2007, 23:45   #145
forumspook
Banneling

Standaard

Ook HVT is een slachtoffer van de immigratie.Die heeft hem gek gemaakt.En nu is hij een moordenaar met bloed op zijn handen, en zijn leven is om zeep.Ik zou zeggen, stop hem samen in een cel met Redouan, de moordenaar van Guido DeMoor, maar die is al weer terug vrijgelaten ondertussen, nee?Mischien laten ze HVT binnen 6 maand ook weer los: zijn avokaten zeggen nu reeds dat de hele strafvordering nietig zou moeten verklaard worden, omdat er geen onpartijdig proces kan plaatsvinden, na de mediatieke lynchpartij waarvan hun klant het slachtoffers was, en nog steeds is.Wat nu?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 07:56   #146
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Wanneer vertrek je terug hoogmoed? Je hebt het recht om geluk te zoeken, en als het hier zo slecht is, niettegenstaande de goede levensstandaard, westerse verworvenheden, sociale zekerheid.....
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2007, 15:59   #147
bk232214
Gouverneur

Standaard opgepast

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Met alle teksten die ik op dit forum gelezen heb over Vlaanderen...
Een mens met gezond verstand zou hier wegblijven.
Multinationals zouden hun fabrieken moeten sluiten in dit vreemd (-eling) hatende gehucht.
Weet dat elke niet vlaming een vreemdeling is.
Wat een bende idioten wonen hier in dit gehucht dat op de wereldkaart niet eens zichtbaar is. Dat geen bodemschatten bezit, dat zo vervuilt is dat mensen sterven aan allerlei kankers...
Trots... waarom zou ik trots moeten zijn op een alles hatende groep mensen.
Waarvan de meeste hun roots hebben afkomstig uit de bezetters die hier het hier voor het zeggen hebben gehad.

De Spanjaarden hebben hier hun zaad gelaten, wetende dat de Arabieren hun zaad in Spanje hebben gelaten...
Heb je Philip Dewinter al eens goed bekeken ... die heeft meer weg van die Spanjaard met Arabische roots dan de Vlaming met blauwe ogen en blond haar... Ironie ten top!
In Nederland is de bevolking overwegend blond met blauwe ogen... Waarom... zij hebben het zaad van de bezetter niet gekregen omdat ze onafhankelijk waren... daarom.

Wat is een Vlaming ?

Een beetje Italiaans (Romeinen), een beetje Frans (Napoleon), een beetje Spaans/Arabisch (Spanje is 800 jaar in handen van de Moren geweest), een beetje Duits (WW1, WW2), een beetje Hollands, een beetje Canadees (de "bevrijders WW2), een beetje Oostenrijks,...

Vertel mij wat is een vlaming...

ze verstaan elkaar niet (Limburger - West Vlaming)....

Vlaanderen Vlaams is een utopie!
Opgepast u gezondheid gaat achteruit met die tumor in u hoofd

Laatst gewijzigd door bk232214 : 4 oktober 2007 om 15:59.
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 20:46   #148
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wie hier de idioot is die niet beseft wat er rond hem gebeurt en toch een ander de les wil spellen, dat hebben we al gesnapt...
Mensen die hier willen komen wonen moeten zich aanpassen aan onze regels en leefgewoontes, inderdaad, zeker weten.
Hoe zit het met de regio's van waar deze mensen afkomstig zijn? Passen die zich ook zo goed aan aan de vreemdelingen die bij hen terechtkomen?
Of lossen ze het dikwijls op met hen een kopje kleiner te maken, van de torens te gooien (in sommigen van die landen zijn er geen homo's bvb... nadat ze van de toren zijn gegooid, of wat?)
Neem jij jezelf serieus?

Waar in die regels staat dat men geen hoofddoek mag dragen...
terwijl een hoofddoek tot een "oervlaamse" traditie behoort...
of droegen de nonnekes geen hoofdoek... en volgens mij heeft de maagd Maria er nog steeds 1 op.....

zoals ik al zei een dom gehucht van onverdraagzaamheid...

Aanpassen... dat kennen we ... aanpassen zoals in Irak en Afghanistan zekers.... waar de bezetter een "regering" aan de macht brengt die hun "goed" gezind is...

Inderdaad dat is de westerse manier van aanpassen...

homohaat in die landen... wat te zeggen over deze landen....

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 21:04   #149
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:

zoals ik al zei een dom gehucht van onverdraagzaamheid...
Jep, en tegelijk spreken we van mo-slim. Kan geen toeval zijn, he?
En ja, als je een moslim zijn gezicht bekijkt, zie je hoe de intelligentie daar afstraalt:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door sn00py : 16 oktober 2007 om 21:07.
Oud 16 oktober 2007, 21:16   #150
sn00py
Banneling

Standaard

Je ziet ook dat de moslims op elke univ de meerderheid der studenten uitmaken (vooral in de "zware" richtingen, zoals bur. ingenieur,...) Dat valt echt op, dat Marokkanen, Turken,... hele intelligente volkeren zijn. Terecht kijken zij vanuit hun oneindige wijsheid neder op de Vlaamse domheid.
Oud 16 oktober 2007, 21:19   #151
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Je ziet ook dat de moslims op elke univ de meerderheid der studenten uitmaken (vooral in de "zware" richtingen, zoals bur. ingenieur,...) Dat valt echt op, dat Marokkanen, Turken,... hele intelligente volkeren zijn. Terecht kijken zij vanuit hun oneindige wijsheid neder op de Vlaamse domheid.
Dat beeld wat je schetst klopt wel. Bij mij op het Gymnasium zijn de enige allochtonen van Chinese (of andere Oost-Aziatische) afkomst. Misschien dat er op de hele school pak en beet 5 moslims zitten. En dat voor een openbare (=niet christelijke) school.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 21:56   #152
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
HVT komt uit "een warm Vlaams nest"
die het grootste gedeelte van zijn tijd op internaat zat... alleen met zijn computerspelletjes.

Vlaamse nesten zijn meestal warm. Ook het mijne !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 16:07   #153
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Met alle teksten die ik op dit forum gelezen heb over Vlaanderen...
Een mens met gezond verstand zou hier wegblijven.
Multinationals zouden hun fabrieken moeten sluiten in dit vreemd (-eling) hatende gehucht.
Weet dat elke niet vlaming een vreemdeling is.
Wat een bende idioten wonen hier in dit gehucht dat op de wereldkaart niet eens zichtbaar is. Dat geen bodemschatten bezit, dat zo vervuilt is dat mensen sterven aan allerlei kankers...
Trots... waarom zou ik trots moeten zijn op een alles hatende groep mensen.
Waarvan de meeste hun roots hebben afkomstig uit de bezetters die hier het hier voor het zeggen hebben gehad.

De Spanjaarden hebben hier hun zaad gelaten, wetende dat de Arabieren hun zaad in Spanje hebben gelaten...
Heb je Philip Dewinter al eens goed bekeken ... die heeft meer weg van die Spanjaard met Arabische roots dan de Vlaming met blauwe ogen en blond haar... Ironie ten top!
In Nederland is de bevolking overwegend blond met blauwe ogen... Waarom... zij hebben het zaad van de bezetter niet gekregen omdat ze onafhankelijk waren... daarom.

Wat is een Vlaming ?

Een beetje Italiaans (Romeinen), een beetje Frans (Napoleon), een beetje Spaans/Arabisch (Spanje is 800 jaar in handen van de Moren geweest), een beetje Duits (WW1, WW2), een beetje Hollands, een beetje Canadees (de "bevrijders WW2), een beetje Oostenrijks,...

Vertel mij wat is een vlaming...

ze verstaan elkaar niet (Limburger - West Vlaming)....

Vlaanderen Vlaams is een utopie!
Vreemd ,dat al die vreemdelingen persé naar vlaanderen willen komen en ons de wetten willen komen stellen.Zijn dat dan allemaal dommerikken?
Oud 18 oktober 2007, 18:44   #154
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Iedereen mag fier zijn op zijn identiteit, taal en cultuur behalve de Vlaming natuurlijk want dan is hij onverdraagzaam...
nee,de vlaming mag dat niet zijn.hij moet verdraagzaam zijn,tolerant,respektvol voor andere culturen,ja knikken,solidair zijn, en nog meer van dat.maar op onze rijke cultuur fier zijn,dat mag niet.
Oud 20 mei 2008, 12:30   #155
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Om de zoveel maanden moet ik deze draad terug bovenhalen.
Want deze draad is gewoon een samenvatting van alle draden die hier gestart worden...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 12:48   #156
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

@ hoogmoed:

Alex Agnew: "degene die het meest roepen dat ze "hun cultuur" willen beschermen zijn meestal niet de beste exemplaren die die cultuur heeft voortgebracht"
Oud 20 mei 2008, 13:00   #157
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Vlamingen zijn dus immigranten hier. Geen nieuw gegeven.
Oud 20 mei 2008, 13:05   #158
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
.maar op onze rijke cultuur fier zijn,dat mag niet.
probleem is dat de meeste mensen die zo hard roepen van fier te zijn op "onze cultuur", daaronder kermiskoersen en Laura Lynn verstaan. Niet dat ik iets tegen kermiskoersen en Laura Lynn heb, maar ik zou ze toch ook niet tot het summum van onze cultuur verheffen.

onze rijke cultuur dat is voor mij eerder de Vlaamse primitieven (allesbehave primitief) , Bruegel, Rubens,Magritte, Horta, Brel,...
Oud 20 mei 2008, 13:19   #159
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
probleem is dat de meeste mensen die zo hard roepen van fier te zijn op "onze cultuur", daaronder kermiskoersen en Laura Lynn verstaan. Niet dat ik iets tegen kermiskoersen en Laura Lynn heb, maar ik zou ze toch ook niet tot het summum van onze cultuur verheffen.

onze rijke cultuur dat is voor mij eerder de Vlaamse primitieven (allesbehave primitief) , Bruegel, Rubens,Magritte, Horta, Brel,...
Cultuur is de som van deze dingen. Zowel de "hoge" cultuur waaronder de meeste mensen de schone kunsten zoals Bruegel en Rubens verstaan, als de "lage" cultuur zoals kermiskoersen en het getooid in pitbullsmoking ritueel cremeren van stukjes vlees op een barbeque zijn beide exponenten van dezelfde cultuur.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 14:53   #160
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vlaanderen is een democratie, met grote individuele vrijheden waaronder vrijheid van religie, het onderwijs is er uitstekend evenals gezondheidszorg en mensenrechten worden er gerespecteert. Bovendien hebben mannen en vrouwen gelijke rechten, evenals minderheden zoals homo's en zijn staat en kerk gescheiden.
Dat lijkt me van groter belang dan de kleur van ogen van Vlamingen in het algemeen en ik het bijzonder van Dewinter!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be