![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Burger
|
voor dat gat in dienen zetel ????? of voor den hond.....
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een hond aan zijn oren laten trekken door een kind is om miserie vragen. Ik ben dol op mijn hond maar laat hem nooit alleen met kinderen! Hebt u trouwens al eens de reactie gezien van een hond die door een horzel gestoken wordt? |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Minister
|
Geld kan het onnodige verlies van een geliefde huisgenoot nooit goedmaken. Als het de enige weg is om de dader te laten bloeden, dan beter dat, dan niets.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Indien de eigenaars de muilkorf wilden gebruiken voor hun beest zou 't probleem veel kleiner zijn, maar wie koopt er nu een vechthond om hem te muilkorven, hé? Dan heeft niemand nog schrik van hen. Zulke hond beantwoordt gewoon aan de mentaliteit van een bepaald soort gecomplexeerde mensen. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 mei 2008 om 22:07. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 mei 2008 om 22:06. |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Minister
|
Citaat:
Geen ervaring met horzels, maak me wijs... |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Minister
|
Citaat:
Mijn hond heeft de lichamelijke eigenschappen om in een hondengevecht zijn mannetje te staan. Daar is hij inderdaad op gefokt. Hij is echter totaal niet zo opgevoed noch getraind. Zijn eigenschappen maken hem juist tot een ideale gezinshond: geen angstbijter, niet bang voor een beetje pijn, niet agressief, weet precies wie de baas is, enz. Lees eens iets verder voordat je mensen iets wijsmaakt. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Minister
|
Juist, wraak staat nog steeds in mijn woordenboek, net als recht.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Héél vaak is dat zo. Nu ja, we zullen ook wrsch maar een éénzijdige blik vh verhaal te zien krijgen.......
|
|
|
#71 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Minister
|
Als je ooit zelf een hond hebt gehad weet je hoe makkelijk je met je hond contact legt met buurtgenoten. Je spreekt tijdens het uitlaten mensen die je normaal niet zou toespreken. Verrassend hoe makkelijk je dankzij de hond in gesprek komt. De mensen die hun hond slechts gebruiken als waakhond om mensen van hun terrein af te houden, die spreek ik nooit. Misschien dat je die bedoelt?
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#74 |
|
Minister
|
Maak van je woord 'Vaak' 'Soms' en ik ben het helemaal met je eens. Misschien plaatsgebonden, maar ik ken meer hondeneigenaars waarmee ik gezellig kan praten, dan hondeneigenaars die me met die hond van hun terrein weren.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
|
Volgens mij zocht één of meerdere van die agenten gewoon een gelegenheid om eindelijk zijn/hun pistool ne keer te kunnen gebruiken.
Ik kan mij inbeelden dat veel flikken gefrustreerd rondlopen omdat ze hun schoon gerief nooit mogen gebruiken. 's Avonds thuiskomen, naar flikken-films liggen kijken en maar liggen kwijlen gelijk nen, eh, kwijlenden hond. En dan nooit mogen schieten. Alleszins, als het dan toch moet, toch liever op een hond dan op een medemens. Voor de rest moeten deze schietgrage flikken uiteraard voor de rechter, vervolgens medisch gecastreerd en dan naar de gevangenis.
Laatst gewijzigd door C2C : 26 mei 2008 om 23:37. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hm, kunnen ze geen (half-) verdachte medemens neerschieten, liever dan een slapende hond? |
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
|
Citaat:
Stelt ge u kandidaat? Ik stel voor dat ge gewoon in 't centrum van Antwerpen luidkeels iets onverstaanbaars in 't Hollands gaat wauwelen. Dan garandeer ik u dat ze raak schieten.
Laatst gewijzigd door C2C : 27 mei 2008 om 00:13. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Minister
|
Citaat:
Iets onverstaanbaars in het Hollands in Antwerpen? Zal ik dat onverstaanbare Hollands dan maar in Brussel gaan wauwelen of kiezen voor Zeeuws dialect? |
|
|
|
|