![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4421 |
|
Parlementslid
|
Proberen te discusiëren met een wetenschappelijke analfabeet is hetzelfde als proberen te schaken tegen iemand die enkel dammen kent
|
|
|
#4422 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Daarnaast staat dat filmpje vol van persoonlijke laster/aanvallen tegen hem. Als dat het enige is wat je kan dan is het maar flauw. Ik stel voor dat je op zijn argumenten ingaat. |
|
|
|
|
|
|
#4423 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hetzelfde heb je vandaag , er zijn veel katholieken die prachtmensen zijn, maar het systeem misbruikt ze. Dat systeem deugt niet. |
|
|
|
|
|
|
#4424 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ignorance is bliss zullen we maar weer zeggen
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 3 juni 2008 om 18:34. |
|
|
|
|
|
|
#4425 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Volledig akkoord en ik zou er nog iets aan willen toevoegen nl dat een langere nek geen voordeel is tenzij je een groter hart hebt en bepaalde beschermingsmechanismen voor de hersenen ivm de bloeddruk wat de giraf allemaal heeft, maar al die dingen moeten tegelijk ontstaan anders ga je enkel dode giraffen hebben als ze enkel een langere nek hebben (telkens als ze zich buigen om de drinken zouden ze doodgaan vanwege de bloeddruk ). Dit is net hetzelfde als met de specht waarover we het een tijdje geleden hadden. Maar alhoewel er misschien een reden kan zijn voor die langere nek is er geen reden voor die andere mechanismen om te ontstaan en dat stelt evolutionisten voor een groot probleem. Maar ja dat willen ze niet zien. |
|
|
|
|
|
|
#4426 | |
|
Burger
|
Citaat:
Ik gaf okapi als voorbeeld dat je je zou kunnen inbeelden hoe de giraffe er vroeger uitzag. Ik ben geen bioloog, ik weet enkel dat ze dezelfde voorouder hebben (volgens de wetenschap). |
|
|
|
|
|
|
#4427 |
|
Parlementslid
|
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 3 juni 2008 om 18:35. |
|
|
|
|
|
#4428 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#4429 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#4430 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Leuke links, maar ze zijn geen bewijs voor macro-evolutie of 1 van de andere 4. De eerste link toont enkel aan hoe ingewikkeld zelfs een fruitvlieg in elkaar zit en dat moet dan via evolutie gebeurd zijn ? De 2de die over de ontdekking van nieuwe soorten fruitvliegen gaat toont op zich niks aan het zijn nog altijd fruitvliegen ... micro-evolutie dus. En dit toont nog maar eens aan hoe ingewikkeld de relatie tussen planten en insekten is en hoe moet dat dan via evolutie zijn ontstaan ? Was de plant er eerst of de vlieg ? Lijkt me dat ze er beiden moeten zijn om te kunnen overleven. Link 3 gaat over het ontstaan van een nieuwe soort .... so what ? Het is nog steeds een fruitvlieg ... micro-evolutie dus. En link 4 is reclame voor creatie lijkt me behalve dat ze natuurlijk weer die miljoenen jaren er moeten bijsleuren. Maar wat ze hier aantonen is dat je van 1 grondtype naar 500 soorten gaat ... dat is precies wat er is gebeurd na de zondvloed met de dieren die op de ark zaten ! Dit toont nogmaals de variatie binnenin een grondtype aan trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#4431 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Niet de leider van de belangrijkste onderzoek op dit gebied in iedere geval want die is een born again Christen (Francis Collins) Citaat:
Laatst gewijzigd door Bertie : 3 juni 2008 om 18:56. |
||
|
|
|
|
|
#4432 | |
|
Burger
|
Citaat:
De snavel van het vogelbekdier is niet verwant met dat van een eend. Eenden hebben een harde, hoornachtige snavel net als alle vogels. Het vogelbekdier heeft een zachte, lederachtige bek, vol met speciale gevoelige zintuigen om prooien mee te zoeken. Bij de eend is de snavel verbreed en spatelvormig om beter plantenmateriaal uit het water te vissen. Bij het vogelbekdier is de bek verbreed en spatelvormig om beter op de bodem naar prooi te zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#4433 |
|
Burger
|
Ik vraag me dan af waarom mensen eigenlijk oorspieren hebben, als we dan toch geen voorgangers zouden hebben die hun oren kunden draaien.
Of waarom lijken de gewervelde dieren in de embryonale ontwikkeling zo goed op elkaar? Waarom creëerde God geen mini-mensje als embryo? Waarom heeft de mens resten van een knipvlies? Dit is toch totaal nutteloos, we hebbenimmers een ooglid die de taak perfect overneemt. |
|
|
|
|
|
#4434 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bertie : 3 juni 2008 om 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#4435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4436 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#4437 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het word hier steeds gekker, met de minuut zelfs...
|
|
|
|
#4438 |
|
Banneling
|
Neen, dat vermoedde ik al. En zo weten wij ook dat veel anti-darwinisten ervan uitgaan dat de aarde in 6 dagen is geschapen (want de 7de dag 'rustte' -?!?- God) en dat deze mensen ervan overtuigd zijn dat de aarde ongeveer 5768 jaar geleden ontstond. Moet er nog zand zijn?
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2008 om 20:06. |
|
|
|
|
|
#4439 |
|
Europees Commissaris
|
Beelden van scanners worden zeker gemanipuleerd door de duivel?
|
|
|
#4440 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|