![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over na de inhoud van je post, voor zover ik die heb kunnen ontcijferen: De Partij voor de Vrijheid ja. Vrijheid voor het Nederlandse volk, de Nederlandse samenleving en de Nederlandse normen en waarden. En niet die voor islamitische normen en waarden. Tot die Nederlandse normen en waarden hoort ook de vrijheid van meningsuiting; de vrijheid om kritiek uit te kunnen oefenen op religies, politieke systemen, en om het even wat, zónder daarvoor strafrechterlijk vervolgd te kunnen worden. Dat heb je heel goed gezien. De Nederlanders (en niet Hollanders, maar deze fout zal ik je vergeven) moeten inderdaad wakker worden voordat die gekoesterde vrijheid, waar hard voor is gevochten, niet meer bestaat. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
watch your taal
zeg bobbo, ik ben «ProudToBeWhatIAm» en ni hassan , u get that? kun je ni goe lezen of heb je medelijden met de nederlandse massamoordenaars, imperialisten, terroristen en gruwelijke kolonisten? Citaat:
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 20 juni 2008 om 14:17. |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
En over Srebenica kan ik je nog wel een paar wetenswaardigheden vertellen die ik uit eerste hand vernomen heb. Een kameraad van mij zat namelijk in DutchBat toentertijd. En diezelfde kameraad heeft me verteld hoe de moslimmilities daar zich keer op keer niet aan de regels van de vredebewarende troepen hielden, hoe die vrouwen en kinderen als menselijk schild gebruikten, hoe die keer op keer het gezag tartten en de beest uithingen. En dat juist daardoor, door het gedrag van die moslimmilities dus, er langzamerhand een antipathie jegens diezelfde moslimmilities ontstond bij DutchBat. Tja, en als de mensen die je wilt helpen keer op keer gaan dwarsliggen, is het te begrijpen dat men op den duur niet zo gewillig meer was om het eigen leven op het spel te zetten om die ondankbare mensen het leven te redden toen de Serviërs massaal aanvielen. Als jij vervelend tegen me blijft doen terwijl ik jou tegen een overmacht probeer te beschermen, zeg ik op een gegeven moment ook 'zoek het dan zelf maar uit'. Maar goed, we dwalen van het oorspronkelijk onderwerp van deze draad af: Wilders mogelijk internationaal vervolgd. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nederlandse terroristen? Vertel me even waar, wanneer en hoe de laatste terroristische aanslag door een Nederlander heeft plaatsgevonden. Ook op Israël en de VSA. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
wat een arme jongetje die helemaal niets van de politiek begrijpt.
dat nederland lang geleden of kort geleden zegt dat hun echte terrorisme (niet terrorisme van islamietjes met een bommetje hier in londen en een andere daar in riyad saoudi arabie maar echt terrorisme) fout was neemt hun barbaarse daden niet weg en worden in de geschiedenis geschreven en zij blijven da herhalen zolang dat het neokolonialisme bestaat waardoor nederland haar kolonies onrechtsreeks politiek en economisch controleert. kijk arme jongetje, ik ga u wat dingen aanleren. wat je net zei over vrijheid van mening en kritiek op dit en dat bestaat gewoon in u kopke en niet in de realiteit, dus kritiek op islam bestaat niet en daarom moet je op zoek gaan naar de betekenis van populistische politiek kleintje. kritiek op islam niet door te zeggen dat islamietjes terroristen zijn omdat er een gekke domme stomme marokkaan een gekke zoals hem vermoordt heeft want er zijn miljoenen moslims die het niet eens met hem zijn ook al die acteur de koran beledigd heeft door teksten op naakte lichamen te schrijven en dit zijn domme acties !! je zei net dat nederland erkend dat hun onmenselijke barbaarse terroristische imperialistische tochten fout was maar de moslims zeggen ook da wa die islamietjes doen fout is. kritiek op islam niet door te zeggen dat er geweld tekst in de koran bestaat = politiek populisme .. ook al staat het erin! wat dan? staat er geen geweld in grondwet van nederland? heeft nederland geen leger en wappens? krijgen de soldaten van nederland in hun nieuwe kolonie afghanistan geen opdracht om burgers dood te schieten (maar soms doen ze het verkeerd en beginnen op elkaar te schieten koran is een grondwet voor een staat in arabia zoveel jaren geleden en elke staat moet er een grondwet hebben met regels en wetten van de burger zaken tot oorlog !! waarom zou dan de islam een uitzondering moeten zijn ?? of bestaat er een staat die geen geweld, leger, oorlogwetten enzo heeft? de welke dan ? dus wat je kritiek op islam noemt bestaat niet .. weet je hoe ze kritiek op de islam kunnen brengen? niet door geweld te roepen want hun geschiedenis is zwart en wat ze gedaan hebben is miljaarden lichtajargen erger dan islamietjes.. maar ze moeten dat wetenschappelijk academisch aanpakken door diepe studies uit te voeren over de islam als religie, cultuur, systeem, ideologie, .. de islamitische kijk op de maatschappij en vergelijken met andere systemen en de geschiedenis van de liberalen en christenen met die van de islamietjes gaan vergelijken enzovoortss ... ga maar wat leren een paar jaar op universiteit politiek of geschiedenis of zoiets gaan studeren en dan pas hier komen discussieren aly ciao! Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 20 juni 2008 om 14:46. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Het internationaal arrestatiebevel is zowiezo een brug te ver en hypocriet.
Jordanië zelf is allesbehalve een staat waar vrijheid heerst. Net als criminele landen zoals Saudi Arabië, Iran of Myanmar. Men zou eens internationale arrestatiebevellen moeten uitvaardigen om diverse dictatoriale leiders, extremisten en schenders van mensenrechten aan te kunnen houden en dit overal in de wereld: extremistische clerici in SA, de Junta in myanmar,... |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder commentaar lijkt me overbodig. |
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Lees nog eens en probeer na te denken en vergeet wat ze jou vertellen maar focus hier op deze feiten en denk na .. leer leren denken en leer leren begripen mijn kleintje: Citaat:
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 20 juni 2008 om 15:04. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() ![]() Sorry Achmed, maar die harde zware feiten van je werken op mijn lachspieren. Bijzonder vermakelijk om jouw gebral te lezen, maar verder niet de moeite van het reageren waard. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Normaal. Praten. Snel.
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
Mooi zo.
Nu nog zo'n internationaal aanhoudingsbevel voor JM Dedecker, Verstrepen, De Gucht, Coveliers, verhofstadt, Dewael, Somers, Neyts, Decroo, Bouckaert, Beliën,... We hebben dat liberaal extremistisch gespuis al lang genoeg moeten dulden. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wij enkel probeer begripen je... DUS FORMULEER EENS 1 DEFTIGE VERSTAANBARE ZIN ZONDER FOUTEN AUB!!! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 20 juni 2008 om 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Het is niet omdat uw leraars u niet constant verbeteren dat u correct Nederlands spreekt.
Hou uw 'kleintje' dan ook voortaan voor jezelf, is dat mogelijk? Prijs u gelukkig dat u hier dankzij 'liberalen' uw nonsens ongestraft kunt posten... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juni 2008 om 17:23. |
|
|
|
|
|
#36 | |||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
dat is waar .. Citaat:
Citaat:
ik geef jou 500€, vind maar eentje met bewijs dat het niet klopt
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 20 juni 2008 om 17:29. |
|||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Wilders trad niet op als acteur. Er traden geen acteurs op, de hoofdpersonages waren bekende en minder bekende haatzaaiende en geweld plegende moslims. Volgens jouw logica is de booschapper haatzaaier. En wat zijn die moslims dan die moorden en opruiende haatpraat verkopen? |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dit doet me denken aan volgend clipje...http://www.youtube.com/v/MugQDD2FcKQ&hl=en Laatst gewijzigd door LastMohican : 20 juni 2008 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achmed the dead terrorist! onovertroffen. De humor van the white man is nog altijd onze grootste troef!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|