![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat VR gewoon een kommafoutje heeft gemaakt, eerder dan een dt-fout. Maar laten we niet kommaneuken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het in gebiedende wijs is gezegd kan ik daar allemaal maar op antwoorden. Niet met mij. Nu bestaat er voor Vlaams-nationalisten nog een andere wijs dan de gebiedende.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 juli 2008 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vrouw en man plots een huis en kids moeten verdelen, is nog altijd beter dan dat vrouw of man de tirannie van de partner tot in de eeuwigheid moet doorstaan. Maar tjah... in dit geval maakt azert deel uit van de tirannen en die willen liever samenblijven, eh. "Voor de kinderen" (lees: zijn geliefde bruxelles).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebiedende wijs is nu eenmaal de term in de taalkunde. Een oproep is ook "gebiedende wijs", maar geen bevel. Slogans op vakbondsbetogingen zijn ook in de gebiedende wijs trouwens, maar nogal vaak zonder werkwoord dat de 'd' als stamletter van het werkwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, echt jong... als ik ooit oud genoeg word, dan wil ik ook een pensioen. Maar als we Wallonie in de waan laten dat derde-generatie-doppers een normale zaak is die wel door Vlaanderen wordt gefinancierd, dan gaan we eindigen als hen. Qua financiele logica zijn de Vlaamse politici momenteel even slim bezig als de Amerikaanse neo-cons... geef maar uit terwijl je weet dat je bankroet gaat gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan zulke dwaze opmerking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat sommigen bereid zouden zijn om genoegen te nemen met De Panne als het maar onafhankelijk is en Vlaams. De band met Brussel is ondanks de stoere woorden die met enige regelmaat opduiken helemaal niet meer zo hecht als vroeger. In het Vlaams parlement zijn ze veel meer bezig met de rand rond Brussel dan hun eigen hoofdstad. Nu het Vlaams establishment wil op dit moment helemaal geen onafhankelijkheid (net als de grote meerderheid van de bevolking) maar een grote staatshervorming (om een rechtsere politiek te kunnen voeren) die de leuke dingen overhevelt naar het Vlaams niveau en de ambetante zaken zoals de staatsschuld, kosten van de vergrijzing, probleem van Brussel overlaat aan de federale overheid. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 juli 2008 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn daar ook veel Franstaligen. Dus kan men er blijven zagen over het Frans. Laatst gewijzigd door azert : 10 juli 2008 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft niet. Je mag van mij Brussel hebben. Weliswaar geen corridor. Maar je mag Brussel hebben. Probleempje is wel dat Wallonie Brussel niet kan betalen en dat het volgestouwd zit met mensen die veel kosten en niets opbrengen. Laat Vlaanderen er dan ook nog eens haar parlement en administratie wegtrekken en het boeltje wordt zo armlastig dat ze enkel hun belastingen zodanig moeten verhogen dat ook elk bedrijf er hun hoofdzetel wegtrekt. Je kan dan nog lang naar manneken pis gaan kijken maar hij zal niet veel meer doen want het water zal te duur zijn voor de stad. Je kan dan nog lang naar het atomium gaan kijken, maar op gevaar voor eigen leven dat er door gebrek aan onderhoud wegens te duur, zo'n bol afdondert en een dodelijke rit maakt. (al zou ik dat laatste jammer vinden... het enige mooie dat belgique in 178 jaren heeft voortgebracht is eigenlijk dat monument)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze trekken er toch weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel zal dat eerste proberen, maar het is niet zeker of ze dat mogen van de EU. Wat betreft het tweede: wait and see... Ik ken genoeg bedrijven die zich in de Vlaamse rand vestigen omdat ze niet naar Brussel willen.
|
![]() |
![]() |