![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de forumleden die er geen erg in hebben of het niet weten.
![]() Documentaire over separatisme en de eenheid van België, met Marc Reynebeau en Bart De Wever, beide historicus. http://multiblog.vrt.be/canvasprogra...eg-van-belgie/ Laatst gewijzigd door daiwa : 20 juli 2008 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 21u55 dus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou kijken maar heb niet veel zin om zo lang naar Reynebeau zijn lelijk Belgisch gezicht te kijken.
Veel wereldschokkends zal er idd toch niet te zien zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik vond het maar flauw.
Tenzij dan die vrouw die het licht in haar ogen aan het ontkennen was, dat was best grappig, die lerares. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() ik vond het wel interessant, maar ik word als Nederlander dan ook niet dagelijks met mijn neus op de feiten van een de facto splitsing gedrukt .
Mijn hemel, die vent van die scheepslift had nog nooit van de term 'wafelijzerpolitiek' gehoord. van welke planeet kwam ie. ![]()
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb er slechts het laatste stukje van gezien. Weinig nieuws, behalve dan dat Dewever wel heel rad van tong is en nogal grof uit de hoek kan komen, en de waarheid durft ontkennen, al staat hij voor zijn ogen. ![]() (Dixit BDW nadat men in een regio was geweest met scholen waarin Vlaams werd geleerd: "de woorden pek en veren zijn gauw geleerd". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan durven die oude krokodillen die men nu regelmatig ten tonele voert in de hoop de splitsing nog tegen te gaan dat zij in hun tijd het allemaal beter deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen dierven bijna niets loslaten voor de camera. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 juli 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |