![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 23 juli 2008 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kinderen beschieten in Sderot is geen zelfverdediging, zolang dat doorgaat mogen ze van mijn part verroten. Uiteindelijk is het een feit dat we de Arabieren in de Gaza zullen moeten accepteren als een aparte staat, onafhankelijk van Israël. Maar dan moeten ze stoppen met hun jihadachtige gedrag. Idealiter zie ik de Israëlis de Gazanen een oprotpremie geven om zich ergens anders in Arabië te vestigen, maar zolang een geweldloze oplossing onrealistisch is, ben ik bereid de Arabieren in Gaza te accepteren: op voorbehoud dat Hamas Israël erkend en iedereen die Israël aanvalt wordt gestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar misschien is de 'messias' in aankomst. Dat kan ook natuurlijk . Laatst gewijzigd door system : 23 juli 2008 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het venijn zat 'm weer in de staart. Uw uitspraken zoals ze zijn slinkse meesters, behoeven geen verdere toelichting. U verklapt hiermee uw eigen hardnekkige vooroordelen, die vooral een chronisch gebrek aan originaliteit vertonen en die in de geschiedenis van het Jodendom eeuwenlang tot vervolging en moord hebben geleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien het alleen maar om wapens zou gaan ...
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het enige nut van een Palestijnse staat in Samaria & Judea is meer terreur tegen Israël. De golan kan op een zekere hoogte van mijn part ook terug naar Syrië, als het regime en de bevolking een drastische transformatie doorgaat althans, en dat zie ik de komende eeuw nog niet gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() zionisten ,moslim extreemisten, neo-nazi's ect zijn allemaal 1 pot nat.
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() En de protestantse 'fascisten' van de unionisten.
Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2008 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Wie zijn de katholieke 'fascisten' dan eigenlijk wel?
Laatst gewijzigd door system : 26 juli 2008 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle betrokken partijen dienen wel samen aan de onderhandelingstafel plaats te nemen. Het heeft totaal geen zin om met de een of andere zelfbenoemde vertegenwoordiger van één of andere Palestijnse groepering te onderhandelen, als de rest van de betrokkenen op voet van oorlog blijft. Dat is al honderd keer voorgedaan en allemaal mislukt. Pas als aan al die voorwaarden wordt voldaan, ben ik er absoluut van overtuigd dat Israël graag over de nederzettingspolitiek wil praten en er alles zal aan doen om voor iedereen een gunstige en bevredigende vredesregeling te verkrijgen. Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ontken de holocaust niet en ik vind deze episode een schande voor de mensheid. Ik zou echer wel eens willen weten om sommige Vlaam-nationalisten deze mening ook aanhangen. En zie, daar heb ik nu juist ernstige twijfels over. Laatst gewijzigd door system : 26 juli 2008 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Wáár vonden holocaust en concentratiekampen plaats? In Europa? In Palestina? In Syrië? In Egypte? In Iraq? In Iran? 2) Wáár ligt de uniciteit van de holocaust t.o.v. andere genocides? Wat is de zin van deze "concurrence des victimes"? En gesteld dat er een uniciteit zou zijn, welke aanspraken zouden daar dan uit voortvloeien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Combat-18 en de BNP worden bij de Protestantse Unionisten uitgekotst jongen. Zowel het tuig van C18 als de BNP zijn zeer "Antizionistisch" met hun ZOG-gezeik iets wat bij de meeste Unionisten in zeer slechte aarde valt. Lees deze bijdrage maar eens van een UDA supporter: Dualta, I'm a loyalist who lives in the North-Antrim/Londonderry UDA Brigade area and I can categorically deny suggestions that the UDA have formal links with ANY racist organisation. If the brigade supported Combat 18, why would they erect Israeli flags in loyalist areas like the Fountain, which is under the geographical remit of the UDA's 1st Battalion, Londonderry, of the 7 Battalions in the Brigade. Neo-Nazis hate the Jewish people! I've also read reports that say Combat 18 stated on their website that they could no longer support Ulster Loyalism if they used "Zionist" symbols! Posted by: Concerned Loyalist at October 5, 2005 02:37 PM ![]() Probeer volgende keer ff je bronnen te checken als je unionistische organisaties nog eens beschuldigd van banden met neonazi,s... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 26 juli 2008 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |