![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Ja wel, ondertussen werken jullie toch maar leuk met Israelische software en slikken jullie made in Israel medicijnen , maar geen zorg hoor. Het moet allemaal de deur uit
omdat diverse ngo's , beregend met Europese centen-voor-die-arme-Palestijnen willen dat Israel er het loodje bij neerlegt of gewoon zijn deuren opent voor vijf miljoen personen die hun vrije tijd door brengen met o.m. het vermoorden van hun zusjes of echtgenoten die mogelijk, misschien, je weet het niet maar het zou kunnen, een scheve schaats hebben gereden. Alsjeblieft, geen niet langer aan Broederlijk delen en oxfam. want het geld dat daar overblijft nadat ze hun superdure administraie hebben betaald gaat dus DEFINITIEF niet naar huis en tuin menselijke noden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Misschien moesten de Israëli's en de Palestijnen gewoon eens wat vaker met elkaar vrijen. Dan is dat volk-versus-volkprobleem over een paar generaties toch vanzelf opgelost? Aha!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Pover oplossingske wel, hé. Een prettig element in het landschap zou ik dat nu niet onmiddellijk noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, Israël is voor diverse redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen, wel degelijk het plekje bij uitstek om een veilige plek voor Joden te organiseren. Maar dat moet wèl op een eerlijke, en rechtvaardige manier gebeuren. En stommiteiten zoals Iran platbombarderen op basis van paranoïde mythes is wat de Joodse gemeenschap kan missen als kiespijn, maar nu zijn het toch wel uitgerekend zij zeker die dat persé willen doen. Mijn haren gaan er van recht staan. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De incorporatie door een groot aantal Joden van het antisemitisme is één van de belangrijkste problemen voor Israël. Misschien wel het grootste probleem. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ja, daar ben ik zeker van.
Laatst gewijzigd door system : 24 juli 2008 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Francientje : 24 juli 2008 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() [quote=Francientje;3587579][quote=Linda;3587529]
Dat is dik met de haren getrokken, poesje. Afleidingsmanoeuver, om de aandacht af te leiden van de 800.000 Palestijnen die door Joden uit Israël zijn verdreven. Is dat dan echt zo onmogelijk om Israël op een rechtvaardige manier te verdedigen. Moet dat altijd op zo'n klote manier gebeuren. Ja, en ik ben dat Joods racisme kotsbeu, en nog wel in de eerste plaats omdat jullie je ermee in je eigen voeten mitrailleren. quote Wow. Hoe doen jullie het. 800000 palestijnse vluchtelingen in 1948? Kijk maak het mooi rond. Een miljoen. Of als je dan toch op je fantasiepaard zit, waarom géén tien miljoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vreemd toch dat de oplossing waar HEEL DE WERELD achterstaat (excl. Israel & USA) nooit werd geimplementeerd... nl. die van 2 volwaardige staten naast elkaar. Ondertussen gaat Israel gewoon door met grondgebied annexeren DMV diezelfde veiligheidsmuur... Het is helemaal niet geïnteresseerd in een status-quo. ![]() Geef de mensen iets om op te bouwen ipv af te breken & het geweld zal zienderogen afnemen...
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
staat. Daar gaat het dus niet langer om. De Palestijnen willen én een eigen jodenvrije staat én het recht om zich als volwaardige burgers in Israel te mogen vestigen (het land van hun voorvaderen weet je wel, ook al heeft die voorvader daar amper twee jaar gewoond, lol.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt al dezelfe rauwe, negatieve stijl als Circe. Geen wonder dat er mensen zijn die een negatief beeld van Joden krijgen. Bij jou zijn ze aan het goede adres daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hoger op te voeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hoger op te voeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: ze willen zelf een Jodenvrij land en danzich inderdaad als volwaardige burgers in een ander land te kunnen vestigen. Om daar de boel 1. leeg te zuigen en 2. de baas te kunnen gaan spelen. Je hebt dit verdraaid net bevestigd. Ze willen dus twéé landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter attentie van BenIsaac. Overloop Francientje hier eens, blader eens terug in haar posts. Zij is een typisch voorbeeld van een Joodse die er iets van kan racistisch prietpraat te verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Francientje jij bezorgt de Joodse gemeenschap een slecht imago. Laatst gewijzigd door Linda : 24 juli 2008 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() [quote=Linda;
We hebben al voorgesteld om Beieren te ontruimen, maar Duitsland was daartegen. Beieren is een veel mooier stukje grond. Neen, Israël is voor diverse redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen, wel degelijk het plekje bij uitstek om een veilige plek voor Joden te organiseren. Maar dat moet wèl op een eerlijke, en rechtvaardige manier gebeuren. .[/QUOTE] Nee, Beieren interesseert ons dus niet. Ik heb het over de Franse en de Italiaanse azurenkust, het terugzenden van alle moslims daar naar de 'landen van hun voorvaderen' en het verhuizen als volwaardige staat van Israel naar de Franse en de Italiaanse azurenkust. De Fransen en de Italianen zeggen vast niet nee want ze geraken zo meteen van hun probleembevolking verlost. Krijgen in ruil toegang tot patenten , super uitvindingen, etc etc. Vast vinden al onze antizionistische moslimvrienden die oplossing fantastisch. en de Israeli's komen in hetzelfde klimaat en bij de middellandse zee terecht. De voorwaarde blijft: HETZELFDE AANTAL ANTIZIONISTISCHE MOSLIMS hier BUITEN. Laatst gewijzigd door Francientje : 24 juli 2008 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat geleuter over deporteren, uitbannen dat is nu net waar onze Joden 2000 jaar onder geleden hebben, en jij zit hier zomaar zonder blikken of blozen voor datzelfde afschuwelijke gedrag te pleiten. Dat kan ik nu eens niet gewoon worden, Joden die dezelfde prietpraat verkopen als de moordenaars van de 6 miljoen holocaustslachtoffers. Ik ben daar iedere keer weer door van slag. Citaat:
![]() Mij ogen rollen seffens nog uit mijn hoofd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Ben je zelf een Joodse, Fransientje? Of bezorg je dat volk als buitenstaander gewoon graag een slechte naam? Ik snap het niet zo goed.
|
![]() |
![]() |