![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is niets hoor. En ik had het niet enkel tegen jou.
![]() On-topic: In dit geval kwam alle hulp voor het slachtoffer wrs sowieso te laat en zal het eer de omstaanders goed en wel besefte wat er gebeurde heel snel dood geweest zijn (hopelijk). Zolang de dader dan tekeer blijft gaan tegen zijn slachtoffer maakt hij tenminste geen andere slachtoffers ... Volgens sommige bronnen heeft die dader ook van zijn slachtoffer gegeten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2008 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() wat heeft de dader zover gekregen om zoiets te doen?
is dat niet interessanter? misschien ook voor psycholoogskes enzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal zijn dag niet gehad hebben he, meestal is dat zo iets. Wel best freaky he iemand zijn hoofd afsnijden. Ah nee, eerst wat steken en dan kop af! Best wel luguber.
![]() |
#64 |
|
![]() Ik ben wel benieuwd naar die man zijn achtergrond en verleden, ja. Maar daar zullen we binnenkort wel meer over vernemen via de media.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2008 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 augustus 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
verder vind ik dat een zeer bizarre ingesteldheid. dat je niet alles psychologisch wil benaderen, dat lijkt me best ok. maar dat je simplistisch wil reageren op een artikel is gewoon idioot. Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() of voor toxicologen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Lang geleden. Hij werd ooit onwel en ondanks dat er een hele zaal publiek voor 'm zat, hielp niemand. Onze prof gebruikte dat voorbeeldje altijd.
Citaat:
Ik had liever gezien dat dat anders was. Daarmee bedoel ik; dat mensen altijd zouden helpen in zulke situaties. En ook liever dat men niet weet/wist wat ik privé doe. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2008 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Dat is plezant hoor. ![]() En niet alleen om te testen hoeveel betweters zich geroepen voelen je te verbeteren. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2008 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() soit, nieuwe account maken en je identiteit niet veraden. of je er bij neerleggen. |
||
![]() |
![]() |