![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 | |
|
Minister
|
Citaat:
Buiten het vitten op de werklozen heel dagen op dit forum is jou wereldbeeld toch ook niet veel beter lijkt mij! |
|
|
|
|
|
|
#902 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#903 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#904 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#905 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik bewandel de gulden middenweg danmisschien niet, maar ik zie in dit topic waar luiheid en profitariaat als basisrecht worden verheerlijkt ook totaal niet de noodzaak om die middenweg te bewandelen. Jij wel? Citaat:
Als je ietwat eerlijk zou zijn met jezelf en dit topic trouwens, dan zou je zien dat ik niet neerkijk op zij die werkloos worden, wel op zij die kiezen om werkloos te blijven en die het als hun godsrecht beschouwen om onderhouden te worden door de maatsschappij. Maar dat past natuurlijk niet in je beeldschepping die je rond mij wil ophangen uiteraard Citaat:
Citaat:
Zo bleef jij ervan overtuigd dat ik verplicht was om hier af te blijven dragen, terwijl dat niet zo is |
||||
|
|
|
|
|
#906 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#907 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#908 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#909 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#910 | |
|
Banneling
|
Als dat je opwindt...
Citaat:
Dus ook daar, als je daar je kick uit haalt, why not |
|
|
|
|
|
|
#911 | |||||
|
Minister
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik merk het dat het je niets doet, dat ik een bash-rondje met je begin. Voor wie of voor wat zou ik een verschil moeten maken in deze topic. Daar heb ik nog warm nog koud aan. En dat ik in jou ogen niet sterk in mijn schoenen sta en bekrompen denk, dat interesseert me nog minder. Citaat:
Jij hebt je eigen beeldschepping gecreëerd op deze topic door radicaal te zijn in je mening over werklozen, dat ze allemaal luierikken en profiteurs zijn. Je moet nu niet de heilige pater komen uithangen en laten uitschijnen dat het nu maar die specifieke groep is van alleen de langdurige werklozen, die niet willen werken, waar je iets tegen hebt. Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 14:19. |
|||||
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik zou niet zomaar op de uiterlijke schijn van een gebruiker op een anoniem forum afgaan om voorbarig conclusies te trekken. Je beschikt immers over te weinig gegevens om de concrete situatie accuraat te beoordelen. |
|
|
|
|
|
|
#913 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Minister
|
[quote=Sfax;3619556]Als dat je opwindt...
Ik word er echt geil van! |
|
|
|
|
|
#915 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is een feit dat je nooit iemand zijn situatie volledig en accuraat kan beoordelen op een anoniem forum en dan voorbarige conclusies kan trekken of het moet iemand zijn, die via het I.P adres alles is te weten gekomen natuurlijk. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 14:56. |
|
|
|
|
|
|
#916 | |||||
|
Banneling
|
Omdat jij dat zegt zeker
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet waar ik zelf sta, en dat volstaat. dat jij of god weet wie dat in twijfel trekken, laat me koud. Het feit dat jij zoozit te fulmineren tegen iedereen waarvan je denkt dat die teveellverdient, zegt genoeg |
|||||
|
|
|
|
|
#917 | ||||
|
Minister
|
[quote]Idd
Citaat:
Leer het kaf van het schoren te scheiden mijn beste! Citaat:
Citaat:
Alé toch in mijn ogen! Citaat:
Maar menneke toch, wat maakt mij het nu uit, waar jij gaat of staat. Al sta je op de maan voor mijn part, dan interesseert het me nog niet. Jij denkt of hoopt dat een ander zich daar in interesseert ja, maar jij bent ook maar iemand die op de pot schijt zoals ik en jan en alle man. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 15:20. |
||||
|
|
|
|
|
#918 |
|
Banneling
|
Allemaal zeer boeiend hier.
Maar ik denk toch dat de RVA geen lepe truken gebruikt om de arme werkloze te pesten. Ik denk eerder dat er meer werklozen zijn die de RVA in de luren proberen te leggen en met leugens afkomen. En als ze dan van een kale reis thuiskomen, zijn het bij de RVA allemaal bandieten of debielen. |
|
|
|
|
|
#919 | |
|
Minister
|
Citaat:
Denken moet ge over laten aan een paard, die hebben er ne kop voor! Ge moet niet denken, maar ge moet zeker zijn en dat ben je niet, dus beter uwe moefel dicht houden. |
|
|
|
|
|
|
#920 |
|
Banneling
|
|
|