Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2008, 12:27   #901
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Als het jou happy maakt ommdat te kunnen denken,dan moet je dat denken eh We zouden niet willen dat jouw fragiele wereldbeeld aan diggelen wordt geslagen, en we zouden al helemaal niet willen dat je je excuus om, bij gebrek aan argumenten maar wat op de man te kunnen spelen, zou kwijt geraken

*pat pat pat*
En wat is jou wereldbeeld dan?

Buiten het vitten op de werklozen heel dagen op dit forum is jou wereldbeeld toch ook niet veel beter lijkt mij!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 12:28   #902
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Jij mag dat gerust denken

U heeft blijkbaar al minder en minder argumenten lijkt me!

Wordt de druk misschien wat te hoog daar?
Oud 10 augustus 2008, 12:33   #903
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Jij zegt dat we er langs schieten maar wie zegt dat dat effectief ook zo is!
Ik, meer hoeft dat niet te zijn
Maar zoals gezegd, als jullie erop kicken om van het tegenovergestelde overtuigd te zijn, dan moet je dat gewoon doen, toch?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 12:34   #904
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft blijkbaar al minder en minder argumenten lijkt me!

Wordt de druk misschien wat te hoog daar?
Druk? Welke druk? Dacht je werkelijk dat ik onder druk zou staan omwille van jullie allusies?
I quite frankly don't give a shit
Oud 10 augustus 2008, 12:41   #905
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Jou fout is dat je te extreem bent ingesteld en dat je de gulden middenweg niet kunt bewandelen. Dat heeft allemaal te maken met normen waarden. Maar door jou extreem gedachtegoed ga je vroeg of laat wel eens tegen de lamp lopen!

Dreig ik nu weer volgens jou?

Nee totaal niet!
Maar aangezien jij verre van goed geplaatst bent om mijn normen en waarden in te schatten, doen zo'n voorspellingen me niets.

Ik bewandel de gulden middenweg danmisschien niet, maar ik zie in dit topic waar luiheid en profitariaat als basisrecht worden verheerlijkt ook totaal niet de noodzaak om die middenweg te bewandelen. Jij wel?

Citaat:
Tja dat jij neerkijkt op mensen die werkloos zijn geworden dat moet jij weten, maar ik vind het gewoon hypocriet van je als je dan zelf de hele dag geen klote doet. Alé buiten forummen dan!
Ik weet wat ik dagdagelijks doe en wat ik mijn bedrijf dagdagelijks opbreng, en dat volstaat. Dat jij daar met je verstand niet bij geraakt, doet me weinig. Dat jij daar de ideale opportuniteit ziet om een bash-rondje te beginnen, doe me eveneens iets. Het is voor mij gewoon een zoveelste duiding dat je niet sterk in je schoenen staat en te bekrompen denkt om effectief een verschil te maken in dit topic.

Als je ietwat eerlijk zou zijn met jezelf en dit topic trouwens, dan zou je zien dat ik niet neerkijk op zij die werkloos worden, wel op zij die kiezen om werkloos te blijven en die het als hun godsrecht beschouwen om onderhouden te worden door de maatsschappij. Maar dat past natuurlijk niet in je beeldschepping die je rond mij wil ophangen uiteraard . Ook dat maakt je opnieuw irrelevant in dit topic.

Citaat:
Waar zit jou logica!

Ja menneke, jij frustreert me mateloos zenne! Ik lig er zelfs ' s nachts van wakker.
Dat blijkt wel ja

Citaat:
Oeps ik heb het systeem nog niet door!

Weet jij dan nog iets wat ik niet weet over het systeem?
Klaarblijkelijk wel
Zo bleef jij ervan overtuigd dat ik verplicht was om hier af te blijven dragen, terwijl dat niet zo is .
Oud 10 augustus 2008, 12:41   #906
LastMohican
Banneling

Standaard

LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 13:09   #907
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Ik, meer hoeft dat niet te zijn
Maar zoals gezegd, als jullie erop kicken om van het tegenovergestelde overtuigd te zijn, dan moet je dat gewoon doen, toch?
Fijn hé dat spiegelen!
Oud 10 augustus 2008, 13:11   #908
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Druk? Welke druk? Dacht je werkelijk dat ik onder druk zou staan omwille van jullie allusies?
Denken niet!

Zeker weten!

Citaat:
I quite frankly don't give a shit
Tis daarom dat je blijft reageren!
Oud 10 augustus 2008, 13:12   #909
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijn hé dat spiegelen!
Geen idee
Oud 10 augustus 2008, 13:14   #910
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:

Denken niet!

Zeker weten!
Als dat je opwindt...

Citaat:
Tis daarom dat je blijft reageren!
Achja, alsje reageert is het omdat je het je aantrekt, als je niet reageert is het omdat je je in het nauw gedreven voelt... Heb je nog zo van die onnozele gedachten?

Dus ook daar, als je daar je kick uit haalt, why not
Oud 10 augustus 2008, 14:17   #911
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Maar aangezien jij verre van goed geplaatst bent om mijn normen en waarden in te schatten, doen zo'n voorspellingen me niets.
Dat verandert dan nog wel!

Citaat:
Ik bewandel de gulden middenweg danmisschien niet, maar ik zie in dit topic waar luiheid en profitariaat als basisrecht worden verheerlijkt ook totaal niet de noodzaak om die middenweg te bewandelen. Jij wel?
Nee, jij blaast alles op door de werklozen allemaal over dezelfde lijn te scheren. Natuurlijk zijn er profiteurs onder de werklozen, maar als ik jou hoor spreken dan zijn het allemaal luierikken en profiteurs en dat is niet realistisch.

Citaat:
Ik weet wat ik dagdagelijks doe en wat ik mijn bedrijf dagdagelijks opbreng, en dat volstaat. Dat jij daar met je verstand niet bij geraakt, doet me weinig. Dat jij daar de ideale opportuniteit ziet om een bash-rondje te beginnen, doe me eveneens iets. Het is voor mij gewoon een zoveelste duiding dat je niet sterk in je schoenen staat en te bekrompen denkt om effectief een verschil te maken in dit topic.
Veel zal je nepbedrijfje niet opbrengen, want dan zat je hier niet op je vakantiedagen te forummen.

Ik merk het dat het je niets doet, dat ik een bash-rondje met je begin.

Voor wie of voor wat zou ik een verschil moeten maken in deze topic.

Daar heb ik nog warm nog koud aan.

En dat ik in jou ogen niet sterk in mijn schoenen sta en bekrompen denk, dat interesseert me nog minder.

Citaat:
Als je ietwat eerlijk zou zijn met jezelf en dit topic trouwens, dan zou je zien dat ik niet neerkijk op zij die werkloos worden, wel op zij die kiezen om werkloos te blijven en die het als hun godsrecht beschouwen om onderhouden te worden door de maatsschappij. Maar dat past natuurlijk niet in je beeldschepping die je rond mij wil ophangen uiteraard . Ook dat maakt je opnieuw irrelevant in dit topic.

Jij hebt je eigen beeldschepping gecreëerd op deze topic door radicaal te zijn in je mening over werklozen, dat ze allemaal luierikken en profiteurs zijn. Je moet nu niet de heilige pater komen uithangen en laten uitschijnen dat het nu maar die specifieke groep is van alleen de langdurige werklozen, die niet willen werken, waar je iets tegen hebt.

Citaat:
Klaarblijkelijk wel
Zo bleef jij ervan overtuigd dat ik verplicht was om hier af te blijven dragen, terwijl dat niet zo is .
Niet dat het me een moer interesseert, maar moet ik nu echt zo naiëf zijn en afgaan op je woord of wat, dat je niets meer afdraagt aan vaderke staat?

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 14:19.
Oud 10 augustus 2008, 14:19   #912
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Hij zit hier alle dagen van s'morgens tot s'avonds Dus, �*ls hij werkt, forumt hij vanop zijn werk
Misschien vallen zijn ochtend en avond op andere tijdstippen dan de jouwe. Heb je al bij die mogelijkheid stilgestaan?

Ik zou niet zomaar op de uiterlijke schijn van een gebruiker op een anoniem forum afgaan om voorbarig conclusies te trekken. Je beschikt immers over te weinig gegevens om de concrete situatie accuraat te beoordelen.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 14:20   #913
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Geen idee
verschiet ik niet van!
Oud 10 augustus 2008, 14:23   #914
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote=Sfax;3619556]Als dat je opwindt...

Ik word er echt geil van!
Oud 10 augustus 2008, 14:36   #915
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Misschien vallen zijn ochtend en avond op andere tijdstippen dan de jouwe. Heb je al bij die mogelijkheid stilgestaan?

Ik zou niet zomaar op de uiterlijke schijn van een gebruiker op een anoniem forum afgaan om voorbarig conclusies te trekken. Je beschikt immers over te weinig gegevens om de concrete situatie accuraat te beoordelen.

Het is een feit dat je nooit iemand zijn situatie volledig en accuraat kan beoordelen op een anoniem forum en dan voorbarige conclusies kan trekken of het moet iemand zijn, die via het I.P adres alles is te weten gekomen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 14:56.
Oud 10 augustus 2008, 14:58   #916
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat verandert dan nog wel!
Omdat jij dat zegt zeker

Citaat:
Nee, jij blaast alles op door de werklozen allemaal over dezelfde lijn te scheren. Natuurlijk zijn er profiteurs onder de werklozen, maar als ik jou hoor spreken dan zijn het allemaal luierikken en profiteurs en dat is niet realistisch.
Als ik jou hoor spreken, hoort luiheid en profitariaat een basisrecht te zijn; dat is evenmin realistisch.

Citaat:
Veel zal je nepbedrijfje niet opbrengen, want dan zat je hier niet op je vakantiedagen te forummen.
Mijn verlof moet nog beginnen mijn beste

Citaat:
Ik merk het dat het je niets doet, dat ik een bash-rondje met je begin.
Je kan heus wel beter, bring it on

Citaat:
Voor wie of voor wat zou ik een verschil moeten maken in deze topic.

Daar heb ik nog warm nog koud aan.

En dat ik in jou ogen niet sterk in mijn schoenen sta en bekrompen denk, dat interesseert me nog minder.

Jij hebt je eigen beeldschepping gecreëerd op deze topic door radicaal te zijn in je mening over werklozen, dat ze allemaal luierikken en profiteurs zijn. Je moet nu niet de heilige pater komen uithangen en laten uitschijnen dat het nu maar die specifieke groep is van alleen de langdurige werklozen, die niet willen werken, waar je iets tegen hebt.
Leer dan eens lezen.

Citaat:
Niet dat het me een moer interesseert, maar moet ik nu echt zo naiëf zijn en afgaan op je woord of wat, dat je niets meer afdraagt aan vaderke staat?
Ik heb het hier al vaak gezegd: jij moet van mij niets geloven .
Ik weet waar ik zelf sta, en dat volstaat. dat jij of god weet wie dat in twijfel trekken, laat me koud. Het feit dat jij zoozit te fulmineren tegen iedereen waarvan je denkt dat die teveellverdient, zegt genoeg
Oud 10 augustus 2008, 15:19   #917
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Omdat jij dat zegt zeker
Idd

Citaat:
Als ik jou hoor spreken, hoort luiheid en profitariaat een basisrecht te zijn; dat is evenmin realistisch.
Nee luiheid en profitariaat mag niet vermengd worden door iedereen over dezelfde kam te scheren die werkloos is.

Leer het kaf van het schoren te scheiden mijn beste!

Citaat:
Mijn verlof moet nog beginnen mijn beste
Nog meer tijd dan om te forummen en te vitten op de werklozen dan!

Citaat:
Je kan heus wel beter, bring it on
Ik kan zeker nog beter, maar ik wil je nog niet helemaal al gaan vermorzelen, daar wacht ik nog even mee. Het zou zonde zijn om dit nu al te doen, want wees eerlijk, is de voorbereiding van het feest niet plezanter dan het feest zelf?

Alé toch in mijn ogen!

Citaat:
Ik heb het hier al vaak gezegd: jij moet van mij niets geloven .
Ik weet waar ik zelf sta, en dat volstaat. dat jij of god weet wie dat in twijfel trekken, laat me koud. Het feit dat jij zoozit te fulmineren tegen iedereen waarvan je denkt dat die teveellverdient, zegt genoeg

Maar menneke toch, wat maakt mij het nu uit, waar jij gaat of staat. Al sta je op de maan voor mijn part, dan interesseert het me nog niet. Jij denkt of hoopt dat een ander zich daar in interesseert ja, maar jij bent ook maar iemand die op de pot schijt zoals ik en jan en alle man.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 15:20.
Oud 10 augustus 2008, 16:11   #918
Don Quichote
Banneling

Standaard

Allemaal zeer boeiend hier.

Maar ik denk toch dat de RVA geen lepe truken gebruikt om de arme werkloze te pesten.

Ik denk eerder dat er meer werklozen zijn die de RVA in de luren proberen te leggen en met leugens afkomen.

En als ze dan van een kale reis thuiskomen, zijn het bij de RVA allemaal bandieten of debielen.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 16:44   #919
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Allemaal zeer boeiend hier.

Maar ik denk toch dat de RVA geen lepe truken gebruikt om de arme werkloze te pesten.

Ik denk eerder dat er meer werklozen zijn die de RVA in de luren proberen te leggen en met leugens afkomen.

En als ze dan van een kale reis thuiskomen, zijn het bij de RVA allemaal bandieten of debielen.

Denken moet ge over laten aan een paard, die hebben er ne kop voor!

Ge moet niet denken, maar ge moet zeker zijn en dat ben je niet, dus beter uwe moefel dicht houden.
Oud 10 augustus 2008, 16:51   #920
Don Quichote
Banneling

Standaard

Citaat:
Denken moet ge over laten aan een paard, die hebben er ne kop voor!

Ge moet niet denken, maar ge moet zeker zijn en dat ben je niet, dus beter uwe moefel dicht houden.
U hebt het ongetwijfeld moeilijk in het leven.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be