![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Hertog van Gelre:
"Hier kunnen we wel wat campingstoeltjes en een bakje bier bij zetten." ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom spreek je nog over Hans1? Die account is in handen van 1 van de twee GESPLITSTE delen van de vroeger unitaire BUB en niet meer te gebruiken door de andere kant. Spreek dus maar over Doedelzak... dat blaast ook wind en maakt veel lawaai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is zalig, eh? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hans1: 'Waar heb ik toch die kas begraven?' ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 12 augustus 2008 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macht der gewoonte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tweede keer dat ik hem lees. De vorige keer was al meer dan 15 jaar geleden, dus het kon geen kwaad om het geheugen nog eens even op te frissen...
Edit: het is feitelijk de derde keer. Ik heb nadien namelijk ook ooit eens de ingekorte versie gelezen. Het verschil tussen beide versies is wel significant, moet ik zeggen. Die heruitgave van het oorspronkelijke manuscript geeft wel een totaal nieuw elan aan dat boek. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 augustus 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Doedelzak is het hetzelfde hoor.
![]() Post 1: Ik ben een neutrale nieuwkomer. Post 2: Kennen jullie de standpunten van BUB? Ik kan me daar eigenlijk wel in vinden maar ben meer federaal ingesteld maar ze hebben toch een punt. Post 3: Belgique moet unitair zijn! Post 4: Weg met de Vlamingen, laten we overal Frans spreken! Nog nooit een dubbelaccount zo snel zijn "cover" zien opblazen. Bij post 1 waren de meesten het er al over eens dat Hans1 terug was ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste boeken van King kan je vergelijken met een vrijpartij met een langdurig en bevredigend voorspel en daarna een zwak orgasme. Maar daar maak ik geen probleem van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je De Waal nog... die scoort nog lager qua niveau en doet het gratis. Gratis monster bijgevoegd: " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() U kan hem gratis bestellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 augustus 2008 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar laat dat dus BRUIKBAAR gas zijn ![]() Misschien moeten we de hele BUB en BAB in een silo steken en zien wat er uit komt. Qua wind en gassen moet het hoe dan ook hernieuwbare energiebronnen zijn. Edit: Ik ben verkeerd. Zolang we geen onzin-generator hebben die draait op onzinnigheden en die daaruit electricteit kan puren zijn we eraan voor de moeite om een wereldrijk te stichten. Maar dat methaan kan al helpen om een bescheiden winst te boeken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 augustus 2008 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |