![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hou je van komkommers ?
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel telkens weerkomt, zijn de aardstralen die ervoor komen. In Barvaux en omgeving bvb, zijn die heel sterk, ze werden daar in de middeleeuwen al waargenomen, plekken waar mensen niet konden blijven staan omdat ze er draaierig werden etc. Op die plekken vind je ook de meeste rituele plekken terug (onder andere de Pierre Blanche en het duivelsbed). Ronse is zo ook een gemeente waar die heel hard voelbaar zijn. Het zijn ook meestal die plekken waar ze te maken krijgen met "spook"huizen etc. In Ronse is er zo één. Niemand heeft tot hier toe al een deftig antwoord kunnen bieden op wat er daar gaande is. Engeland en Ierland zijn ook nog zo 2 landen waar je met zo'n krachtvelden zit. Sommige plekken zijn daar volgens legendes echt betoverd. Ik zie het echt meer als plekken waar die aardlijnen enorm sterk zijn. Aardlijnen kunnen door uw huis lopen, en loopt zo één door uw bed, wees er dan maar gerust van dat je niet goed zal slapen. Maar hoe het komt dat die aardstralen/energievelden daar nu precies lopen, geen idee, ik zou daar eens achter op zoek moeten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, dat zou mij heel zeker niet verwonderen, het verrebroekdok zal nog veel groter worden dan het al is. 1241 wil uitbreiden nog, en die zullen dat niet nalaten. En ze kunnen eigenlijk nog alleen verder in die richting. De stad Antwerpen zal dat niet weigeren, het brengt teveel geld in het laatje. Ze willen hun wereldzeehaven, ze zullen ze krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo ik heb de draad doorworsteld
geen waarschuwingen geen bans zelfs geen 1 postje moeten verwijdere, wat zijn juillie braaf beste forummersç |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nu één groente is waar ik echt van walg, is het wel degelijk komkommer. Ik kan het niet ruiken zonder misselijk van te worden. Ik heb al verschillende keren geprobeerd het te leren eten, maar het lukt met niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder welk blokje zou je eerst willen kijken?
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (hebt gij dien helemaal doorgelezen ofwa? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat roze van het hoofd. Enkel voor de ogen, die mij de weg tot de ziel bieden.
Laatst gewijzigd door Duupje : 18 augustus 2008 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan daar het hele jaar door activiteiten rond organiseren, informatiecampagnes voeren, ... Zou je eventueel een petitie ondertekenen om een dergelijk initiatief ook in België/Vlaanderen/Brussel (please?) aan de overheid te vragen? Wat je eigen vraag betreft (ik weet het, jij mag dat hier ![]() Het interessante aan dat hele 'permaculture'-idee is, dat het systeem flexibel genoeg is voor aanpassing aan verschillende milieus, maar ik geef wel toe dat bepaalde gebieden een bijkomende investering zullen vergen, waaronder dus inderdaad de woestijnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk volgen er nog meer landen dan Frankrijk, onder andere het onze. Het is een initiatief dat ik graag zou ondersteunen hier in ons apenlandje. Alles wat het milieu ten goede kan komen, ik zie onze planeet iets te graag om alles echt om zeep te zien gaan. Daar draait het om, het zal niet genoeg opbrengen voor de rijke tisten, om daar in te willen investeren, ik vrees dat zoiets daardoor gedoemd wordt kleinschalig te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Staatssecretaris
|
![]() Dank u wat een moderator niet allemaal moet doen, zeg ben je akkoord om Liberalist NL fVdW te mken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag liever u als volgende FvdW. Maar Liberalist mag ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom willen zoveel forummers mij als FvdW? Ik denk dat ik eens een poll ga openen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Minister-President
|
![]() Wat is jouw ultieme droom? Wat wil je nog zeker doen in je leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kom hier gerust wat mee tateren gezellig zo met een beperkt kransje praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga es zien wat ik kan doen om zèlf met zoiets te beginnen. Hebt ge een 'totem'? Een dier of een boom of nog iets anders ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom zitten volgens u de lelijkste mannelijke politiejkers bij de SP.A?
|
![]() |
![]() |